روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کتاب کافه پیانو

کتاب کافه پیانو نوشته فرهاد جعفری

ارزش یه بار خوندن را داشت

هرچند اون کتابی نبود که من عاشقش بشم

از یه جایی به بعد از خوندنش لذت بردم ...

هرچند اولش به نظرم خیلی قشنگ نبود

اگه بخوام از 10 بهش امتیاز بدم 5 میدم







تکه ای از کتاب را میزارم که ببنین:


- هیچ وقت خدا یک چیز واقعی را ، حالا هرچه که می خواهد باشد ؛پشت یک ظاهر دروغین پنهان نکرده ام...


- یعنی من که می میرم برای این که کسی _ حالا هر کجا که هست _ عین خودش باشد وقتی که آن جا نیست. یعنی خودش را پشت ظواهر ی که دو پول سیاه نمی ارزند مخفی نکند. یا از ترس این که دیگران چه قضاوتی درباره اش می کنند؛ خودش را یک طوری که نیست جلوه ندهد. یا آن طوری که هست، خودش را بروز ندهد


- حتا نکردم کرکره ی کافه را یک کم بدهم بالا، دل دل کنم و پیش خودم بگویم با صفورا بیشتر بهم خوش خواهد گذشت و بعد دوباره بدهمش پایین، قفلش کنم و آن وقت بروم آن طرف خیابان و زنگ آپارتمان صفورا را فشار بدهم. برای همین ؛یک راست رفتم طرف در ورودی مجتمعی که آپارتمان صفورا طبقه ی سومش واقع شده. و برای اینکه یک وقت پشیمان نشوم ؛ انگشتم را بی معطلی گذاشتم روی زنگی که می دانستم زنگ خانه ی صفوراست.

نظرات 7 + ارسال نظر
نازلی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 14:13

منم خیلی تعریفش رو شنیدم و فکر میکردم با یک کتاب عالی مواجهم ولی اصلا اون چیزی نبود که فکر میکردم به قول تو فقط ارزش یکبار خوندن داشت

پس فکر کنم سلیقه مون توی کتاب خوندن شبیه باشه

عاطفه دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 14:57

منم این کتابو با ی دید دیگه خوندم ولی دوستش نداشتم....

پس هم عقیده ایم

هفت مین دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 15:21 http://7min.blogsky.com

بد نبود ولی اونجوری نبود بگم شده کتاب دوست داشتنی من .
قسمتی هم که با صفوراس کوکو سبزی و اینا درست میکنن ولی هیچ کار دیگه ای نمیکنن هپ خوشم نیومد :/
مرتیکه خیانت کار :/

منم خوندمش چون تعریفش را شنیده بودم
اما اونطوری نبود که باید

هفت مین دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 17:19 http://7min.blogsky.com

جوووووون تو نمونی کی بمونه ؟ تو صد در صد بمووووون عشقمممم :*
ژاااان ژااان


هوراهورا

شاذه دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 19:03 http://moon30.mihanblog.com

منم چند سال پیش خوندمش. کیفی نکردم...


بانو شما که خودت شهر قصه ای ... داستانی... رمانی ... نویسنده ای...

لیلی دوشنبه 27 فروردین 1397 ساعت 22:25

دوتا وبلاگ از اصفهانی ها دیدم
*اینک
*انتخابهایم مرا به اینجا رساند
جالبه ها اصفهانی ها چقدر دست نوشتنشون خوبه

لیلی جانم شما لطف دارین
هر دو وبلاگ را میخونم و هر دوشون واقعا خوبن
اما من واقعا شامل لطف شما دوستان هستم وگرنه نه خوب مینویسم و نه چیز خوبی...

لیلی سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:03

عزیزم حالت خوبه امروز؟

عزیزدلمی که حال منو میپرسی
خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد