روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صدای بهار

سلام

روزتون شاد

الان تنها صدایی که میشنوم صدای گنجشک های روی درخت روبرو هست

چقدر خوبه....

هرچند جمعیت گنجشک ها خیلی کم شده و دیگه از اون شیطنت و غوغا خبری نیست

ولی همین که هیچ صدایی جز صدای گنجشک ها و بوی بهار حس نمیکنم عالیه



امروز تولد للی هست

یک بشقاب میناکاری شده براش خریدم

البته کوچولو و دیواری... بزنه به دیوار اتاقش هر وقت دید یادم بیفته

دست به کار میشم و یه کارت پستال خوشگل هم براش درست میکنم

احتمالا سرظهر هم برمیدارم و میرم سروقتش و یه سرکوچولو بهش میزنم



تولد مغز بادوم اوایل فرودین هست

امسال چون تو مسافرت بودیم و همه دور هم نبودیم جشن را به بعد موکول کردیم

مامانش تصمیم گرفته این هفته جمعه براش جشن بگیریم

من خودم براش یه کیف خوشگل (از اون چرخ دارا که دوست داشت خریدم... ) با جامدادی و ظرف غذا و قمقمه و ...

اون خواهر بهم گفته برو یه چیزی هم از طرف من بخر

امروز برم یه چیزی پیدا کنم براش



پ ن 1: هوا امروز بینظیره و هوای دل من تو هول و ولا...

کاش ...

خدایا...


پ ن 2: گاهی خداوند چنان تمام محاسبات ما آدمها را به هم میزنه که یادمون میاد چقدر کوچیکیم


نظرات 6 + ارسال نظر
تفکر مثبت چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 10:08 http://tafakoremosbat.blogsky.com

قلم خودتونه؟
خیلی زیباست

ممنون
واقعا شما تفکر مثبت دارین... وگرنه اینقدرا هم زیبا نبود

عاطفه چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 10:40

واقعا من این بهم زدن محاسبات رو با تمام وجود میفهمم....وقتی که فکر میکنه همه چی عالیه حتی خدا رو شکر هم یادت نمیره نماز صبحتو میخونی، چادر نمازتو میذاری رو سجاده همون وسط اتاق میگی چند روزه دیگه برمیگردم، خونه اتو تمیز و مرتب میکنی که وقتی برگشتی همه چی مرتب باشه ولی دریغ از اینکه دیگه خونه و زندگیتو نمیبینی.....

رافائل چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 10:51 http://raphaeletanha.blogsky.com

چقدر درست گفتی که گنجشک ها کم شدند. من صداشون رو خیلی کمتر میشنوم.
راستی من عاشق اون دعوت عصرونه ات هستم. خداروچه دیدی؟ شاید یه سفر اومدیم اصفهان و اومدم دفترت و باهات یه دمنوش خوردم با گزهای خوشمزه ی روی میزت!

شما هم متوجه کم شدن گنجشک ها شدی پس...
چقدر منتظر اون عصرانه ی دل انگیزم....

نل چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 10:53

صدای گنجشکها...خیلی خیلی عالیه..
بعد تازه نسیم هم بزنه
روی سبزه و چمن هم دراز بشی
بوی سبزه و رطوبت هوا هم بزنه....حالا ۵ تا نفس عمیق

تولدش مبارک
هدیه هاش هم مبارک
تولد بازی شد این پست
شاد باشی

حرف نداره
اخ اخ چقدر خوب گفتی
الهی همه تون و همیشه شاد باشین

مریم چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 12:19 http://rooyyesharghi.blogsky.com/

سلام
بیشتر پست ها رو خوندم
با افتخار شما رو لینک می کنم
(این پیام خصوصی باشه )

سلام به روی ماهت
متشکرم دوست خوبم
منم از دوستی با شما به خودم میبالم

لیلی چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 14:04

سلام عزیزم
عادت کردم هرروز نوشته هاتو بخونم
ی غم پنهان حس میکنم که سعی داری بروت نیاری

سلام عزیزدلم
چقدر خوب منو درک کردی... کاش این غم بره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد