روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دمنوش

من کاپوچینو را بیشتر از قهوه دوست دارم

بعد نسکافه را بیشتر از کاپوچینو دوست دارم

بعد هات چاکلت را از همش بیشتر تر دوست دارم

اما

امروز به این نتیجه رسیدم که هیچی را اندازه دمنوش ها دوست ندارم

دمنوش سیب و به و دارچین درست کردم و عطرش واقعا مستم کرد

یک قاشق بزرگ عسل هم زدم بهش

و واقعا کیف کردم



پ ن 1: من دمنوش آماده و کیسه ای نمیخرم، همه را خودم درست میکنم

پ ن 2: مامان برامون به و سیب خشک میکنن برای دمنوش

پ ن 3: تو ترکیبات دمنوشم از زنجفیل و هل هم زیاد استفاده میکنم

پ ن 4: تازگی بهم کاکوتی را برای دمنوش معرفی کردن

نظرات 6 + ارسال نظر
رادیو استخدام دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 17:50 http://radio-estekhdam.com

سلام ممنون از مطالب خوبتون

خواهش میکنم شما لطف دارین

لیلی دوشنبه 20 فروردین 1397 ساعت 20:10

نوش جونت
من هیچ نوشیدنی داغی بجز چای دوست ندارم و اونو به هر چیزی ترجیح میدم
هیچ رقمه نمیتونم با دمنوشهای دیگه کنار بیام
اما کاکوتی خواصش فوق العاده اس
بخصوص در ایام عادت ماهیانه معجزه میکنه
اگه ی ادرس بدین میتونم تمیز و خوبش رو ی مدت بعد که برداشت کردم براتون پست کنم

فدای شما
من اتفاقا با نوشیدنی های گرم خیلی خیلی ارتباط خوبی دارم
دمنوش ها هم که کلا خیلی دوست دارم
کاکوتی هم شنیدم و یک دوستی لطف کرده برام یک مقدارش را زحمت کشیده
چقدر من دوستای خوبی دارم... من چطوری اینهمه محبت شما را جبران کنم؟

رافائل سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 07:37 http://raphaeletanha.blogsky.com

منم عاشق دمنوش ها هستم. نوش جونت.

چقدر خوب
کاش میشد دعوتت کنم عصرانه
با هم بشینیم گپ بزنیم و دمنوش بخوریم
انگار این دعوت های عصرانه شده خیال و قصه ... من که سالهاست تجربه ش نکردم

نل سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 10:50

وای من عااشق دمنوشهام
دقیقا من دمنوش اماده نمیگیرم.خودم درست میکنم.
و اینکه تابحال کاکوتی بصورت دمنوش نخوردم.باید تستش کنم^_^
جالب بود.و اینکه کاکوتی داخل ماست و یا دووغ محشرهههه.
دلم دمنوش خاست تیلو

منم دمنوش دوست دارم
کاش میشد به یه دمنوش پارتی دعوتت کنم
من تا حالا کاکوتی را روی ماست و دوغ تست نکردم
اما امروز حتما تست میکنم

نل سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 17:15

جون جون
من که از خدامه.ایشالله گذرت به مشهد افتاد در خدمتتم

زهرا چهارشنبه 22 فروردین 1397 ساعت 00:14

وای من عاشق عطر کاکوتی ام


عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد