روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

سال نو مبارک

سلام به دوستای خوبم

یه عالمه آرزوی بهاری و خوش آب و رنگ براتون دارم

انشاله کنار عزیزانتون شاد و سلامت باشید

کنار هفت سین های خوشگلتون برای منم دعاهای خوشگل بکنید

درگیر رفت و آمدهای عید هستیم

من عاشق رفت و آمدهای بهاری هستم


پ ن ۱: مامان برام ظرفهای هفت سین ب شکل ماهی خریدن

یک هفت سین کوچولوی خوشگل چیدم و کلی عکس بازی کردیم


پ ن۲: اوضاع زندگی مشترک خواهرم خیلی بده 

بهارش خوشرنگ نیست، براش دعا کنید


پ ن۳: با گوشی نوشتن برام راحت نیست

نظرات پر از مهربونیتون را خوندم، اما تایید و جواب دادنش به مرور زمان


پ ن۴: در گوشه کنار روزهام یاد تک تک تون میفتم

نظرات 2 + ارسال نظر

به قول قدیمی ها عیدت مبارک بهارت خرم تیلو جان
همیشه به خوشی و رفت و آمد
انشالله آرامش داشته باشه زندگی خواهری
به امید روزهای خوب

ای جانم
شما خودت بهار خرمی
روزگارت مبارک

امیر دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 08:36

با سلام امیدوارم که سال خوبی را آعاز کرده باشید و هفت سین بهاری هفت غم و غصه را دور کرده و هفت شادی را توام با سلامتی و سر بلندی و سرافرازی و سرخوشی و .... را وارد زندگی تان نماید.

سلام و روز بخیر
انشاله شما هم سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد