روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه ی بهاری


  داریم قرار مدار یک عاشقانه بهاری را میزاریم

یک عاشقانه ی پر از عطر و بوی بهار

بهش میگم همین الانم بهار شده

هوا عالیه

نورخورشید یه طوری بهارگونه و با طراوته

شکوفه ها در اومد

زمین و زمون جونه زده

شمشادهای روبروی دفترم یک سبز جوان و خوشرنگ به خودشون گرفتن

گنجشک ها با شیطنت دنبال هم میکنند


وسط حرفم میپره ... میخنده میگه راست میگی همین الان وقت عاشقانه ی بهاریه...



هوس کردم اون برام خیالبافی کنه

من چشمام را ببندم و با اون صدای اغواگرش شروع کنه به یکی یکی بافتن خیالات من...

جادو میشم لابلای کلماتش...

خودش میدونه که جادوگر قابلی هست...


نظرات 9 + ارسال نظر
takpack چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 16:18 http://www.takpack.ir

بسیار زیبا

متشکرم
چقدر سایت خوبی دارین
من بعدا باید حتما با شما تماس بگیرم

بهار شیراز پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 09:33

قیو قیو دارم میشنومممممممم...
منو صدا کردی؟

تمام روزهایت بهاری و شاد ...دوست خوش خلق و زیبابین ام

سلام تیلو جونم
پستت رو هنوز نخوندم
دیدم کامنت دادی اومدم تشکر کنم عزیزم
دستت درد نکنه برای شماره و آدرس
حسابی زحمت شد
فدات بشم که آنقدر ماهی
میام پست رو میخونم بعدا

معذرت ک خیلی دیر شد
واقعا شرمنده شدم

عزیزم بهارت پر از عشق دوست خوبم

عزیزدلمی
همه روزهات پراز عشق

لادن پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 18:57

ای جانم چفدر خوبه

ممنونم

رسیدن پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 20:40

چه وصف قشنگی .. جادو میشم لابلای کلماتش
تو هم ساحره عشقی که میون اون همه جادو ناب و اصیلی

فدات
ممنون که بهم لطف داری

صحرا پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 22:27

لذت ببر از این هوای بهاری گندم جان. همیشه به دل خوش

فدات
بهترینها را برات ارزو میکنم

اناهیتا جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 20:25

دقیقا تیلو الان وقتشه کاش تو عیدم میشد ببینى اقاى دکتر رو


تو عید اصلا امکانش نیست

الی جمعه 25 اسفند 1396 ساعت 22:56 http://elhamsculptor.blogsky.com

تمام روزهات بهاری و هر روزت روز قرارهای عاشقانه
امیدوارم سال 97 بیای از خاطرات خودت و عشقت تو خونه زیبات بگی
ماها از خوشیت ذوق کنیم

عزیزدلمی
ممنون
یهو دلم پرکشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد