روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه سوری

سلام

صبحتون زیبا


دیشب طبق معمول هر سال تصمیم گرفتیم که بریم باغ تالار عمه اینا

مغز بادوم که باباش به دلیل شغلش این روزها خیلی خیلی شلوغه و کلا نیستش...

برای همین مغز بادوم و خواهر هم با ما اومدن

اون یکی خواهر هم که به لطف همسرشون و مشکلات عدیده فعلا کلا قابل رویت نیستن

رفتیم اونجا و جای شما خالی... بساط جوجه کباب به راه بود

تنقلات هم جور بود به اضافه هات چاکلت

اما امسال برخلاف هرسال هر چی منتظر شدیم کسی نیومد

یکی از عموها با بچه هاش اومدن... و تمام ...

در نزدیکی جایی که بودیم یک آتیش بازی خیلی زیبا برقرار بود...

آهنگهای خوب هم داشتیم

اما ...



نه از روی آتیش پریدیم... نه بزن و برقص خاصی راه انداختیم... اما شب خوبی بود

با همین تعداد کم .. گفتیم و خندیدیم و از هر دری حرف زدیم




پ ن 1: تقویم های اختصاصی خانواده را آماده کردم و پرینت گرفتم و خودم از نتیجه راضی هستم

پ ن 2:  تقریبا عیدی ها و هدیه ها آماده هستند

پ ن 3: پدرجان برای بهار امسال حسابی توی باغچه (باغ خیلی کوچولو) تغییرات اساسی دادن و دیروز بالاخره بعد از ده روز ، بنا و کارگرها کارشون تمام شد

پ ن 4: امروز تصمیم دارم یه دستی به سر و روی دفتر بکشم... یه کم حس تمیزی لازمه برای نزدیک عید

نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 10:19

سلام
همیشه به خوشی باشه. ایشالا عید خوبی بگذرونی و سال عالی شروع کنی تیلو جان

سلام به روی ماهت
منم همین آرزوهای قشنگ را برای تو و خانواده ت و دختر خوشگلت و همسرت دارم...

نل چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 11:25

ما هم نشستیم توی خونه و صدای خمپاره میشنیدیم
البته روبروی خونمون چندتا ماشین وایستادن و یک چندساعتی با ولوم بالا خانم و اقا باهم قر دادن و لذتشو بردن
بایددر باز میکردی صدا بیاد..وگرنه اذیت کننده نبود.بین خمپاره ها گم بود
خوب لذتی بردن همه...هرکسی به کار خودش ک دوست داشت مشغول بود و جریان زندگیو میدیدی....چقدر خوبه انرژی تخلیه کردنه بشرطی ک کسیو نکشی و اسیب نزنی.من با گروه رقصه حال کردم.از خونه براشون دست زدم دو دقه


چقدر تو باحالی
کلی خندیدم

نگار چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 11:29

سلام عزیزم همیشه خوش باشی انشاله

متشکرم
به همچنین شما

رسیدن پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 20:35

این حس خرید هدیه که تو وجودت هست خیییلی دوس دارم . خیلی خوبه که اینقدر به مناسبت ها و اطرافیانت اهمیت میدی. حتما دفتر رو تمیز کن چون مال خودته لذتش ببر . ما چهارشنبه سوری جایی نرفتیم اصلا

من ذات هدیه را دوست دارم
ارزششخیلی ب نظرم مهم نیست
تمیز کردم حسابی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد