روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مشاغل خلوت

من این روزها به شدت خلوت و بیکار هستم

خیلی کم و به ندرت کار دارم

اما خدا را شکر بعضی جاها وقت ندارن سرشون را بخارونن

خواهر برام یه شومیز خوشگل دوخته بود

اما خواهر من چرخ مخصوص نداره هنوز و نمیتونه جای دکمه ها را بزاره

این شد که بلوز را تحویلم داد گفت خودت جادکمه و دکمه بزن

نزدیک ظهر پاشیدم و رفتم یه جایی که سراغ داشتم چند تا خیاطی هست...

خانم خیاط اولی گفت اصلا وقت نداره

خانم خیاط دومی گفت من پایه ی جا دکمه ندارم... مگه میشه... شما نشستی داری تند تند مانتو میدوزی... یعنی جا دکمه ها را چیکار میکنی؟

یک خانم و آقا هم بودن که آقا من من کرد و خانم گفت ما پایه جا دکمه نداریم...


البته من اصلا ناراحت که نشدم هیچ ... خیلی هم خوشحال شدم

شکر خدا که تو این شلوغی و بی پولی و روزهای سخت... مشاغلی هم هستند که حسابی شلوغن و وقت ندارن...

الحمدلله

الهی که روزی رسون روزی همه تون را زیاد کنه

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت مین سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 18:11 http://7min.blogsky.com

حالا نزدیک ظهری به کجا پاشیدی ؟
امروز شلوغ ترین روزهای اورژانس بیمارستاناس


راست گفتی
خیلی خطرناک بود

پریسا سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 22:18 http://roga2.blog.ir

سلام

سلام به روی ماهت

رافائل چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 07:25 http://raphaeletanha.blogsky.com

حیف که نزدیکت نیستم وگرنه خودم برات جا دکمه میزدم رو لباست.
یه پیشنهاد. اگر فرصت نداری جا دکمه باز کنی. از این دکمه منگنه ای های تخت بخر و بدوز و بعدش روش دکمه های خودت رو به صورت نما بدوز. تا سر فرصت ببری بدی برات جا دکمه باز کنند.

اخ اخ اگه نزدیک بودی که حسابی پشیمونت میکردم
اتفاقا خودم هم قصد داشتم همین کار را انجام بدم ... که بالاخره با تلاش بسیار من و اصرار زیاد یک خیاط راضی شد برام جا دکمه بزنه

مونا چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 21:13 http://SUZNAK.IR

سلام بساط کباب برا بود اجی


سلام به روی ماهت

رسیدن پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 20:28

واقعا هم همینطوره درآمد همه بالا میره و این خیلی خوبه که حداقل ته سال یه خورده جیب همه پرتر بشه

الهی که همه حالشون تو این روزها خوش باشه و این شادیها برای همه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد