روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به پیشنهاد لادن و صحرا

از پیشنهاد خوبتون متشکرم

از اینکه بهم توصیه خوب کردین


میرم که کتاب «هزار خورشید تابان» را بخونم

هزار خورشید تابان دومین رمان خالد حسینی پس از کتاب بادبادک باز می‌باشد. این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده شده و به ده‌ها زبان زنده دنیا ترجمه شده است. این رمان در ژوئن سال ۲۰۰۷ برای دست کم سه هفته پرفروش‌ترین رمان آمریکای شمالی شد!
هزار خورشید تابان، داستان پردازی عمدتا خطی و سر راستی دارد، شیوه‌ای از نویسندگی که در عین سادگی به سبب مهارت خالد حسینی، چیزی از زیبایی نوشتار، نمی‌کاهد.



مهربونیاتون را نمیشه نادیده گرفت


نظرات 2 + ارسال نظر
نگار یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 10:10

سلام عزیزم من یک هفته ای میشه با وبلاگ شما اشنا شدم
من یک روانشناسم و شیفته نوشته های پر از انرژی شما شدم حتی در اوج درماندگی کارهاتون روی رواله و اکثر اوقاتتون پره
خیلی عالیه خیلی عالی
ی سوال دارم اگه دوس داشتین جواب بدین
اقای دکتر و شما مگه شرایط خاصی دارین چرا ازدواج نمیکنین؟ میخاین اینطوری ادامه بدین؟ اونم دورادور؟ البته که اگه نزدیک بودین اونقدر ازدواج اهمیت پیدا نمیکرد
شاد باشید

سلام عزیزم
چقدر از داشتن دوستای تازه خوشحال میشم
چقدر خوشحالم از داشتن یک دوست روانشناس
در مورد سوالتون هم من و آقای دکتر ده سالی هست که همینطوری به زندگی ادامه میدیم... شرایط کاریمون طوری هست که هیچکدوم حاضر نیستیم از شهرمون و خانوادمون دور بشیم و از هم دیگه هم نمیتونیم بگذریم... فعلا قراره همینطوری ادامه بدیم

نگار یکشنبه 20 اسفند 1396 ساعت 10:46

منم از اشنایی با شما خیلی خوشحالم میشه ی اسم مستعار انتخاب کنین با اون شمارو خطاب کنم؟راستش اسمی که انتخاب کردینو دوس ندارم نظرتون چیه نیلو صداتون کنم؟
راستی میتونم رمز عبور رو داشته باشم؟ در صورت امکان

منم بینهایت از آشنایی باهات خوشحالم
از اینکه باهات حرف بزنم هم بیشتر خوشحالم
دوستای اینجا بیشتر بهم میگم تیلوتیلو یا تیلو ...
ممنونم
اون پست های رمزی مربوط به حرفای خصوصی دوتا از خواننده های وبلاگ هست که حرفای خودشونه و رمزش هم فقط در اختیار خودشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد