روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اول هفته

سلام

شنبه تون زیبا


چهارشنبه پروسه نصب شیشه اونقدر وقت گیر و مسخره شد که دیگه واقعا منو کلافه کرد

در نهایت هم آقای شیشه بر، بدترین کاری که میتونست را تحویل داد و بیشترین پولی که میتونست را از من گرفت و رفت

بعدش هم که مشخصه باید کلی جارو زد و مرتب کرد و همه جا را از نو دستمال کشید


پنجشنبه را هم تعطیل کردم و کمک مامان کل آشپزخانه را خونه تکونی کردیم

جمعه از صبح خواهرا اومدن اونجا

صبح زود بیدار شدم و دسر و کیک درست کردم

و تا آخر شب دور هم بودیم




پ ن 1: یک اتفاق خوب در شرف رخ دادنه... برام دعا کنید

پ ن 2: گاهی مسیر رویاها و زندگیمون را خدا طوری تغییر میده که باورش برای خودمون هم سخته

پ ن 3: اوضاع خواهر همچنان وخیم و بحرانی هست

پ ن 4: ...

نظرات 7 + ارسال نظر
هفت مین شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 12:16 http://7min.blogsky.com

همین که مشاوره میرن خوبه . کمک کنندس .

حاضر نمیشه همسرش
یک جلسه رفته و دیگه نمیره
کاش به دلش بیفته و باز بره

بدترین کار و بیشترین پول من که اینجور وقتا حرص می خورم

انشالله برات بهترین باشه هر چی که قراره پیش بیاد

خواهری چرا؟؟ کمکی نشد،؟؟

منم حرص میخورم از بی مسئولیتی دیگران
نه همسرش حاضر نیست مشاوره را ادامه بده

soly شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 18:00

پ ن 1: یک اتفاق خوب در شرف رخ دادنه... برام دعا کنید

ان شالاه هی چی تو دلته برآورده بشه .

انشاله انشاله
مرسی از دعای خوبت
من دعاگوت هستم

شرایط این شکلی سخت میشه
واقعا تا سه یا پنج جلسه دو طرف باید شکیبا باشن
چون هم فشار وارد میکنه مشاوره و هم هیچ تغییری ایجاد نشده

حتی حاضر نشده جلسه دوم را بره....
خدا خودش یه طوری قضیه را به سمت درست سوق بده... چون اینطور که معلومه خودشون قرار نیست کاری انجام بدن

رسیدن شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 20:56

وای تیلو کلی ذوق دارم برای خبر خوشی که انشاءالله در راه داری و خیر باشه عزیزم. اگه گفتنی بود حتما برامون بگو .

عزیزمی... یک کمی به سمت قطعی شدن بره میام میگم

صحرا شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 22:52 http://sahra95.blogsky.con

وای چه اتفاقی میتونه باشه یعنی کاش اونی باشه که میدونی

اتفاق خوبیه انشاله

خاله ریزه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 08:24

بابت خونه تکونی خسته نباشی
ان شاالله که اون اتفاق خوب خیره و پیش میاد
بابت خواهرت هم امیدوارم اوضاعشون بهتر بشه

خونه تکونی که گویا تمامی نداره
انشاله
از دعای خیرتون متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد