روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خرید تراپی های دم عیدی

سلام

روزتون بخیر



(شما که خیابانهای اصفهان را بلد نیستید ، این پست را نخونید... چون حرص میخورین... )

با للی قرار گذاشتیم برای خرید

قرار شد برم ماشینم را بزارم دم خونه ی اونها و با هم بریم برای خرید

یکی از دوستاش گفته بود برید میدان شهدا و خیلی چیز میز میتونید گیر بیارید و از این حرفا....

دوتایی قدم زنون رفتیم تا ایستگاه اتوبوس... نمیدونم آخرین بار کی سوار اتوبوس شده بودم ... اما از سوار اتوبوس شدن خوشم میاد

خلاصه سوار شدیم و حرف زدیم تا رسیدیم میدان شهدا...

از وقتی پیاده شدیم فهمیدم من اینجا هیچی نمیتونم بخرم... خلاصه حدود یکساعت گشتیم و به این نتیجه رسیدیم که اشتباه کردیم

من معتقدم بهترین جا برای خرید همونجاهایی هست که همیشه خرید میکنیم

خلاصه دوباره سوار بر اتوبوس اومدیم سمت خیابان سپه

اول خیابان چهار باغ پایین از فروشگاه حجاب و عفاف، یک چادر رنگی خوشگل برای مامان خریدم

میخواستم یک کیف خوشگل مدرسه برای مغز بادوم بخرم که به عنوان عیدی بهش بدم

رفتیم جایی که توی بچگی بیشتر کیف مدرسه هام را از اونجا میخریدم... یک کیف صورتی خوشگل و البته که چرخ دار خریدیم

تصمیم گرفتیم بریم نظر...

در این بین یکی از دوستای للی زنگ زد و گفت حتما برید به مغازه های ارگ جهان نما هم یک سری بزنید

حالا این وسط ما دوتا یه آدرس از یه حراج توی خیابان خاقانی داشتیم...

با این حال رفتیم یه سری به مغازه های ارگ زدیم و چهار پنج تا بلوز پسندیدیم... اما نخریدیم

گفتیم میریم به سمت خاقانی

این شد که اسنپ گرفتیم و پیش به سوی خاقانی...

افتضاح بود حراجش... یعنی کلا احساس آدمی را داشتیم که گول خورده

اومدیم سمت نظر و از بستنی فروشیه سر جلفا بستنی و کیک خریدیم و نشستیم به بستنی خوردن...

در این حین تصمیم گرفتیم برگردیم سمت ارگ جهان نما...

دوباره اسنپ گرفتیم و برگشتیم

توی لیست خریدیم میخواستم برای روز مادر یه اپیلاتور براون بخرم... که البته از چند جا و دیجی کالا قیمت داشتم

سرطالقاتی همون اپیلاتور را حدود 20 هزارتومان زیر اون قیمت خریدیم

بعدم رفتیم سراغ ارگ جهان نما و من و للی دوتا بلوز برای خودمون و دوتا هم برای مامانامون خریدیم

بعد هم للی برای دوست پسرش یک کیف تمام چرم خیلی خوشگل از چرم تبریز خرید

نگاهی به ساعت کردیم ساعت شده بود 3 بعدازظهر

سواراتوبوس شدیم و برگشتیم سمت خونه للی اینا

من ماشین را برداشتم و الان دفترم




پ ن 1:  خرید تراپی میتونه بهترین درمان افسردگی باشه، به شرط اینکه زیاد سخت نگیریم و شرایطمون را بپذیریم

پ ن 2: هنوز توی لیست خریدم کلی هدیه باقی مانده که باید خریداری بشه

پ ن 3: پدر از باغچه برام گل نرگس آوردن... چه بویی داره

پ ن 4: چه بخوام چه نخوام پرتقال منو یاد مگی میندازه

پ ن 5: امروز عجیب با چشمام دنبال ناهید دوست وبلاگیم میگشتم

پ ن 6: دلم میخواد هنوزم به خرید ادامه بدم

نظرات 7 + ارسال نظر
عالی دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 17:04

ما هم که بلدیم حرص خوردیم از اینجا کوبیدی رفتی اونجا از اونجا دوباره اومدی اینجا!!!!
من اگه کسی جایی رو بهم معرفی کنه در صورتی به حرفش گوش میدم که سلیقه ش باهام یکی باشه.

اقا حرص نخورین دیگه
والا بس که تعریف کرد ما خام شدیم

رافائل دوشنبه 7 اسفند 1396 ساعت 17:15 http://raphaeletanha.blogsky.com

روزت خوش. من دوتا عمه (درواقع دخترعمه های بابام) توی اصفهان دارم که خیلی دوستشون دارم. بعضی از این خیابونها رو بلد بودم


پس حرص خوردی از اینهمه شرق و غرب رفتنمون

آناهیتا سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 02:13

چجوری تو این شلوغی و ترافیک حوصله کردید از نظر دوباره برگردید دروزاه دولت


خدا خیر بده به باعث و بانی اسنپ

هفت مین سه‌شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 10:24

سلام تیلو جان برام عجیب بود همه کامنت گذاشتن ما سکوت کردیم و البته این توجیه از نظر من غ ق قبوله
للی دوس پسر داره مگه ؟ کادوی ولنتاین بود ؟

از نظر من غیرقابل قبول نیست...
نه کادوی همینطوری بدون مناسبت

بهار شیراز چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 10:34

کی گفته ما اصفهان رو بلد نیستیم...
من جلفا رو کامل گشتم، خیلی زیبا بود...کلیسانی وانک هم رفتم، یه پوستر از تولد حضرت مسیح گرفتم و قاب زیبایی کردم...تو خونه مون خودنمایی می کنه
تازه باقلوا و دوغ حکیم نظامی رو هم خوردم خیلی خوشمزه بود...دوستم هم چهار راه سیمین یه خونه دانشجویی داره ، با کاخ واکینگهام برابری میکنه برام
خوش باشی دوستم


ببخشید ببخشید... بابا... چه خبره
اوه اوه
فقط اونجا سه راه سیمین هست... نه چهارراه... درسته که چهارراهه... اما اسمش سه راه سیمین هست... یا چهارراه سهروردی

رسیدن چهارشنبه 9 اسفند 1396 ساعت 20:26

مبارک باشه عزیزم. چه خوب کردی . منم عاشق خریدم ولی به قول تو آدم باید شرایطش رو هم بپذیره. خیلی دلم خرید کامل دم عید رو دوس داره اما هر سال فقط یه چیزایی رو که شاید واجب تره میخرم. برای امسال یه مانتو دوختم و قراره یه کفش هم بخرم . دلت شاد

الهی هر چی میخری را به دل خوش استفاده کنی

خاله ریزه یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 08:18

به به !! همیشه به خرید. کلا خرید برای همه خانوما مثل دوا میمونه

شما هم به همچنین
اره واقعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد