روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

للی و آزاده

ناهارم را خوردم

نماز خوندم

و للی از راه رسید

نشستیم به حرف زدن

برام ترامیسو و ناپلئونی آورده بود

منم کاپوچینو درست کردم

حرف زدم حرف زدم حرف زدم، اما نه رازهای مگو... اون حرفا فقط ماله آقای دکتر هست

بعد دوتایی تو اینستا گرام چیزهای باحال به هم نشون دادیم

کلی نقشه برای خرید کشیدیم

کلی فیلم و موزیک رد و بدل کردیم

کلی درباره برنامه مون برای بهار حرف زدیم

من از بوی خوب عطرش تعریف کردم

اون از مانتوی جدیدم تعریف کرد

وقتی هم رفت براش پیام دادم... عشقولانه

ده دقیقه نگذشته بود که جواب داد... اونم عشقولانه

و اینطوری شد که حال دلم بهتر شد

اما خداوند هنوزم برام سوپرایز داشت... اینبار توسط آزاده جون...

و اینطوریه که الان حال دلم خیلی خیلی خوبه



پ ن 1:  البته که عاشقانه های آقای دکتر بی تاثیر نیست که من قدرت لمس زیبایی ها را بهتر از همیشه داشته باشم

پ ن 2: انگار خواهر و همسرش رفتن برای مشاوره

پ ن 3: جواب دکتر قلب بابا و مامان خیلی خوب بود و الان بی نهایت آروم ترم

پ ن 4: اگه خدابخواد در طرفه العینی همه چیز عوض میشه


نظرات 5 + ارسال نظر
صحرا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 23:56

دلم لک زده برای حرفهای دخترونه دو نفری

هورا
هورا
منم خیلی خیلی زیاد لازم داشتم که خدا را شکر مقدار زیادیش برآورده شد

الی یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 10:30 http://elhamsculptor.com

حرف زدن با دوست خوبه
آدم رو آروم میکنه

اره عالیه
کجایی خیلی کم پیدایی

امیر یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 10:56

خدا را شکر بابت دل آرومی ات و این حرف های شما ادم را به یاد شعر زنده یاد مرحوم قیصر امین پور می اندزد که گفته :

گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود
گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود

گاهی بساط عیش خودش جور میشود
گاهی دگر تهیه بدستور میشود

گه جور میشود خود آن بی مقدمه
گه با دو صد مقدمه ناجور میشود

گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است
گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود

گاهی گدای گدایی و بخت با تو یار نیست
گاهی تمام شهر گدای تو میشود

گاهی برای خنده دلم تنگ میشود
گاهی دلم تراشه ای از سنگ میشود

گاهی تمام آبی این آسمان ما
یکباره تیره گشته و بی رنگ میشود

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود
از هرچه زندگیست دلت سیر میشود

گویی به خواب بود جوانی مان گذشت
گاهی چه زود فرصتمان دیر میشود

کاری ندارم کجایی چه میکنی
بی عشق سر مکن که دلت پیر میشود

سلام و روز بخیر
هرچند به نظرم شعر ربطی به پست نداشت
اما این شعر بی نظیره

با جمله اخرت به شدت موافق هستم
برای خودم اتفاق افتاده

دلخوشی های زندگیت مستدام باشه دوست خوبم

متشکرم
ممنون

اناهیتا یکشنبه 6 اسفند 1396 ساعت 19:07

تیلو دقت کردى وقت گذروندن با دوستان چقدرادم رو شارژ میکنه

به شدت
اصلا روح آدم تازه میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد