روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

به لطف یک دوست

سلام

شنبه تون پر از انرژی


من پنجشنبه را موندم خونه

کمک مامان خونه تکونی را استارت زدیم

یک دست از مبلا را دادیم برای تعمیر

برای همین باید از خلوتی خونه استفاده میکردیم برای تمیز کاری

دوتایی شروع کردیم و خیلی خیلی خوب پیش رفتیم

اما تا شب دستمون بند بود

نزدیکای ساعت 7 بابا پیشنهاد شام بیرون دادن... سه تایی رفتیم بیرون

بعد تا برسیم خونه کلی مهمون برامون اومد

دیدین وقتی شروع میکنیم به خونه تکونی اولش چقدر همه جا نامرتب و شلخته میشه

تازه یک دست از مبلها هم نباشه... خلاصه که مهمون وسط اینهمه شلوغی... اما کلی خوش گذشت

بعدترش که مهمونا رفتن تا ساعت نزدیک 12 دستم به پرده ها و نصب مجددشون بند بود


جمعه هم بعد از مدت ها اون یکی خواهر اومد خونمون

هنوز خیلی نیازمند دعاهانونه ها

قرار شده اگه خدا بخواد و اتفاقی نیفته برن برای مشاوره

امروز بعدازظهر نوبت دارن... تا خداوند چی مقدر کرده باشه ...






پ ن 1: این جدول زمانبندی کارهای اضافه بر روزمره هامون هست که دوستم سپیده کلید زده

انگار آدم را ملزم میکنه که به طور منظم کارهامون را انجام بدیم

http://uupload.ir/files/l03u_1456.jpg

پ ن 2: مغز بادوم روز به روز شیرین تر و خواستنی تر میشه

پ ن 3: لیست خریدم داره بهم کج دهنی میکنه و من هنوز هیچ کاری نکردم

نظرات 5 + ارسال نظر
رسیدن شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 11:47

ممنونم تیلوی عزیزم برای محبتت. ما هنوز خونه تکونی شروع نکردیم. ولی دلم کلی تغییر میخواد . دلم میخواد کلی چیز دور بندازم و دورم خلوت تر کنم . برنامه ت خیلی خوبه . احسنت . معلومه پدر و مادرت خیلی دل بزرگ و مهمانوازن آخه همیشه مهمان میاد براتون. خوش باشید

سلام دختر هنرمند
منم دلم تغییر میخواد... اما بزرگترها... بخصوص مامان باباها... سالها به سبک خودشون و با وسایل و نوع نگرش خودشون زندگی کردن و گاهی خیلی سخت راضی به تغییر میشن... منم باهاشون از این دست مشکلات دارم... فقط چیزی که هست من همیشه نیمه پر را میبینم و چیزی از اون سختی ها نمیگم
پدر و مادرم خیلی مهمون دوست دارن... اما آرام آرام هردو به سنین میانسالی رسیدن (دوست ندارم بگم پیری) و براشون خیلی کارها سخت و سخت تر شده... ما از طرف پدری خانواده پرجمعیتی داریم و این رفت و آمدها بیشتر فامیل درجه یک پدر هستند و این به نظرم خیلی خوبه

رهـا شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 16:04 http://rahayei.blogsky.com

این جدولی که گذاشتی، چه کار خوبی ِ! من هم باید همچین چیزی بنویسم.

این کارو سپیده جون یادم داده
http://entekhab-sepi.blogsky.com/ اینم آدرس وبلاگش

تیلو جان خسته نباشی از تمیز کاری خونه
ممنون که با این همه مشغله زحمت کشیدی برام برنامه رو فرستادی
انشالله جلسه مشاوره عالی پیش بره همه نیازمند دعای خیر همدیگه هستیم

تو بینهایت به من نیرو و انگیزه میدی
این خیلی خوبه
از داشتنت به خودم میبالم

انتخاب هایم مرا به اینجا رساند شنبه 5 اسفند 1396 ساعت 23:55

عزیز دلی شما باور کن این انرژی دو طرفه است
انشالله لایق دوستی شما باشم

مطمئنم که بی نهایت خوبی

گلاویژ یکشنبه 13 اسفند 1396 ساعت 07:19 http://shade.blog.ir

سلام تیلو جان، خوبی؟
چقدر این جدول زمان بندی که گذاشتی خوب و جالبه، دست سپیده ی عزیز هم درد نکنه بابتش
واقعا به همچین جدولی نیاز دارم :)

سلام عزیزدلم
ممنون
شما خوبی؟
اره این جدول واقعا به درد بخور هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد