روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حال عجیب

حال کدبانویی را دارم که دلش یه حالی بوده

تمام خونه را شسته و سابیده

دستمال کشیده

جارو زده

و اونقدر تمیز کاری و جمع آوری کرده تا از حال و نا رفته...

اما به محض اینکه نشسته روی مبل حس کرده که بازم حالش خوب نشده

حس کرده نیاز به یه طعم جدید... بوی جدید... حس تازه داره...

یه حس قوی تر

یه نیروی بیشتر

این بوده که پا شده رفته تو آشپزخونه و با همون حال نزارش...

شروع کرده به جادو کردن...

ادویه ها... طعم ها... بوها...

و الان عطر این جادوگری تمام خونه ش را پر کرده...

اما بازم حالش خوب نشده....

الان دیگه داره به دوش آب گرم و آرایش غلیظ فکر میکنه....

شاید بوی شامپو و صابون و نرم کننده

شاید بوهای روی میز آرایش بتونه حالش را جا بیاره

بوی لاک... سایه... رژ... مام.. لوسیون


اما در نهایت میفهمه که اون چیزی که کم داشته بوی تن «تو»... بوده...

تویی که نیست و جای خالیش دلم را خالی کرده

تویی که از دوریش بی طاقتم و تو جلسه س و حتی وقت نداره با کلماتش منو دیوانه کنه...



آقایون که فکر نکنم اینو بتونن حس کنن

اما خانوما...




پ ن 1: در وجود من حسی مبعوث شده که منو به خدا عاشق تر کرده

پ ن 2: در من جرقه ای روشن شده که میدونم نور خداست

پ ن 3: پیله ی سخت درونم داره ترک بر میداره

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 21:02

با سلام
خوشوقتم که تحول شگرفی در وجودت حس می کنی و داری پروانه می شوی و حس قرابت با خدا را بیشتر از قبل حس می کنی و این بسیار عالی است و حس حالی که خانم خانه دار با انجام همه کارها احساس خلا و کمبودی راحس می کند و ان بوی تن شخصی است که با همه وجود بهش نیاز دارد ولی در مورد اینکه این حس را آقایون احساس نمی کند با شما موافق نیستم چون باید جای همه مردها باشی تا بتوانی با قاطعیت این را بگویی و من هم می گویم گاهی مردها همین کمبود را احساس می کنند نیاز به کسی که محرم راز باشد و مرد بتواند رنج و دردش را با مرهم مهربانی اش التیام بخشد و نیاز های معنوی و عاطفی اش را بر طرف سازد

سلام
مطمنئا همونطور که مردها همه ی دنیای پیچیده خانم ها را در عین سادگی متوجه نمیشن ما هم دنیای پیچیده شما را متوجه نمیشیم

رافائل دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 07:28 http://raphaeletanha.blogsky.com

کاملا درکت میکنم تیلو جان. امیدوارم عمر این دوری هاتون هرچه زودتر به سر بیاد.


فدای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد