روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

توهم

سلام

روزتون شیرین و شکلاتی


روزهای آخر بهمن را سپری میکنیم و یواش یواش باید به استقبال اسفند بریم

از نظر من در اسفند - فروردین و اردیبهشت بهترین آب و هوای سال را تجربه میکنیم

بخصوص که آروم آروم روزها هم بلند و بلندتر میشن و این باعث میشه اون کسالت زمستان از بین بره

شایدم من زیادی آفتاب دوست هستم و با خورشید ارتباط ویژه برقرار میکنم

وقتایی که هوا آفتابی هست انگار انرژی منم هزار برابر میشه


تند تند کاغذ و مقواها را برش میزنم و چسب میزنم و لابلای بوی چسب و کاغذ و مقوا برای خودم رویا میبافم

رویاهایی که در سرفصل همشون آقای دکتر حضور دارن و این لبخند منو بزرگتر میکنه


وقتایی که خواهر زیادی با من درد دل میکنه ... انگار دردهاش را به جونم میریزه

اونوقت شب تا صبح توی خوابم دارم باهاش حرف میزنم ...

توی واقعیت تازگی اصلا دوست ندارم باهاش حرف بزنم ، حس میکنم اصلا به حرفام اهمیتی نمیده

ولی شب هایی که اینطوری تا صبح دارم باهاش حرف میزنم ... صبح که بیدار میشم خسته م ... انگار روح و روانم دیگه تحمل هیچی را نداره


خیلی خیلی دلم میخواد برای چند روز هم که شده برم جایی زندگی کنم که نه دلبستگی باشه... نه وابستگی و نه ملاحظه ای ... نه هیچ چیز دیگه ای...



پ ن 1: دوستی دارم که فقط در زمانی که با من کار داره... یا سوالی داره... یا چیزی اذیتش میکنه یاد من میفته

تا حالا چندین بار تصمیم داشتم از دایره دوستیم حذفش کنم... اما بازم صبر کردم


پ ن 2: هنوز دنبال بهانه های کوچیک برای شادی هستم


پ ن 3: وقتی نوشتن برام سخت میشه میفهمم که حال دلم خوب نیست و باید کاری کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
رسیدن یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 11:48

منم خیلی دوس دارم برم جایی که نه وابستگی هست نه دلبستگی نه محدودیت. وای چییی مییییشه

منم مدتی هست بهش فکر میکنم
اما میدونی ... تهش دل آدم یه حالی میشه و دلش عشق و وابستگی را میخواد

صحرا یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 16:07

من تازه رو تقویمم نگاه کردم دیروز دیدم سال تحویل یه ماه دیگه است که هم روز کاریه هم دو سه روز بعدش ما اسباب کشی داریم! یهو دلم برای سفره هفت سین و عید تنگ شد. دلم میخواد توی این غربت جشنش بگیرم.
تو هم از این دوستها داری؟ من کم کم حذفشون کردم. یکی دوبار جواب ندی میرن سراع یکی دیگه! در همین حد دوستی شون اعتبار داره! کاش همه مون دو سه تا دوست خوب داشته باشیم که روحمون رو سرشار بکنند

اخیش
یه جشن خوشگل بگیر
جشن کوچولوی پر از شادی
انشاله که هرجا هستی دلت پر از شادی باشه
حال دلت که بهاری باشه دیگه هیچ تقویمی اهمیت نداره

امیر یکشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 16:08

با سلام
شاید بتوان اسفند را در مناطق مرکزی و جنوبی کشور جز بهار به حساب اورد زیرا عملا اسفند بهار شروع می شود و اردیبهشت پایان می یابد. خب آفتابی بودن شاید دلیلی بر خونگرم بودنت باشد و در مورد صحبت های خواهرانه که روی شما تاثیر گذار است باید بگویم و البته سعدی گفته :
چو عضوی به درد اورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
در مورد اینکه دیگه دل ات طاقت هیچ را نداره خدمتتان عرض کنم هر چیزی ظ فیت محدودی دارد و اگر بیش از ظرفیت بخوای ازش بهره بگیری شاید توان نداشته باشه حداقل کمی از محتویات درونش خالی کن و بعد موارد جدید را اضافه نما. و اینکه وقتی حال دلت خوش نیست نمی توانی بنویسی عرض کنم همه همینگونه اند. دست بشکنه ، پا بشکنه،سر بشکنه ولی دل نشکنه البته بازاری ها میگن هر چی میخاد بشکنه اما نرخ. نشکنه :
انشالله که حال دلت همیشه خوش باشد و در مورد اون دوست هم سعی کن حذف نکنی شاید موقعیتش طوری نباشد که همیشه سر بزند یا تماس بگیرد .
باران باش و ببار و نگو کاسه از آن کیست ...

سلام به روی ماهت
چند نکته خیلی خوب گفتی
خوشحالم از بودنت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد