روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آرام جانم

سلام

روزتون لبریز از مهربونی و دوست داشتن


یک عاشقانه ی دیگه به دفتر عاشقانه های ما اضافه شد

یک عاشقانه آرام و رمانتیک

نیاز داشتم به حرفاش ، به صداش ... به دیدن لبخندش... به نگاه کردن بهش...

ضربان قلبم کنارش تنظیم شد... چشمام از دیدنش روشن شد... و اینکه لبریز شدم از حس خوب

بهم گفت: تو عشق منی و همه روزها روز توست...

بعدم در مورد ولنتاین کلی شوخی کردیم... ما هیچ سالی به هم دیگه کادو ندادیم و نگرفتیم... اما روزگار به من فهمونده که بدون کادو هم میشه خوشبخت بود



پ ن 1: روزگار زندگی خواهرم واقعا اسف باره و این به طور ناخودآگاه به روح و روان من آسیب میزنه

پ ن 2: کاش همه بچه ها اونقدر که دلشون میخواد مداد رنگی داشته باشن... من و مغز بادوم دیروز ساعتها با هم نقاشی کشیدیم و رنگ کردیم

پ ن 3: یه لیست بلند و بالای خرید (همش هدیه هست) دارم که طبق روال همیشه باید تو بهمن خریداری میشد.. اما هنوز اینقدر انرژی و نیرو ندارم که برم دنبال کارهام

نظرات 4 + ارسال نظر
فرساد شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 10:27

سلام
خوشحالم و از صمیم قلب برای عشقتون شور و حرارت آرزو می کنم
انشالله همه عمر از دوست داشتن هم آرامش و لذت داشته باشید و این عشق به شکوفایی و افتخار هر دو نفر شما منتهی بشه

مشکلات اطرافیان قلب آدم های با احساس درگیر میکنه اما همانطور که خودتون می دونید مشکلات دوام نمیارن و تسلیم حسن ظن آدم ها به خداوند میشن

شاد و سلامت باشید

سلام و روز بخیر
متشکرم از اینهمه انرژی که به من دادید
براتون بهترینها را آرزومندم

بهار شیراز شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 11:52

تا باشد عاشقانه باشد
شیرینی اش مسری است و تکثیر می شود


باید عاشق باشی تا عاشقانه ها بهت سرایت کنه

امیر شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 13:26

با سلام
اصولا دادن و گرفتن هدیه زیباست و هدیه بیشتر بخاطر این است که به طرف مقابل بگوییم به یادت بودم و به پاس این یاد بودنت این هدیه را برایت گرفتم و وقتی که همیشه از صبح سحر گاه تا نیمه های شب به یاد هم بودن می تواند بدون هدیه هم زیبا باشد .
عرض کنم که عشق به همراه خود هیجان و اشتیاق و امید دارد و سرمای سخت را تبدیل به گرمی متبوع می نماید و در عوض سال و ماه و هفته و روز را از طاد می برد تا نگاه کنی سال تمام شده است . و انتطار دیدار بعدی موجب می شود که تقویم زمانی بی کار برد و عملا بدون استفاده باشد .
انشالله تمام مدت عمر عاشق باشی و عشقتون مضاعف و فورانی باشد.

سلام
شما عاشقی اینهمه از عشق میگی؟
تجربه ش کردی؟

امیر شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 16:27

با سلام
پ ن پ فقط تئوری اونو خوندم ؟
پدر عشق بسوزد که بسوزوند پدرم ....

بقول آبودانی ها : کا ما زمانی مجنون را مشق و تمرین عاشقی میدادیم . به حالای ما نگاه نکن که مثل کبوتر بق بقو می کنیم . زمانی مثل قناری چهچه عشقولانه میزدیم و مثل رستم بی همتا بودیم .

سلام
پس چی شد؟ عشق و عاشقی که تمامی نداره...
الان در گوش معشوقه بق بقو میکنید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد