روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز عشق

سلام

همه ی روزهاتون روز عشق و دوست داشتن و مهربونی


عشق من در قید و بند روزها و مناسبت ها نیست

پس نه از خرس و شکلات خبری هست و نه از قر و اطوارهای عاشقانه


دیروز خیلی خیلی روز پر دردسری داشتم

روزی پر از بحث و جدل و حرف و حدیث

روحم خسته و پژمرده شد...

شب بارون خوبی بارید... بارونی که انگار اومده بود بشوره ببره...

البته گویا بارون خیلی با شدت و باد همراه بوده و از پنجره خیلی بزرگ اتاق من (از این پنجره های آلومینیومی کشویی) زده بود داخل و حسابی به حساب میز آرایش و وسایل روش رسیده بود...

بیشتر قصد شستن رنگهای خوش رنگ لوازم آرایش را داشته گویا




دارم آروم آروم تقویم های رنگی رنگی اعضای خانواده را آماده میکنم...

دوستایی که مدتهاست منو میخونن میدونن که من هرسال برای اعضای خانواده تقویم مخصوص درست میکنم

تقویمی با مناسبت های خانوادگی...

بعدشم باید برم برای پیگیری کارت پستالهای عید

در میان کارت پستال های مناسبتی که من درست میکنم همیشه کارت پستال های عید مورد بی مهری قرار میگیرن...

نمیدونم... شاید توی اون مناسبت و موقعیت همه ترجیح میدن چیزی جز کارت پستال هدیه بدن و بگیرن



پ ن 1: مالاکیتی نوشته بود تو مشهد منو دعا کرده... اینقدر دلم گرم شد که فقط خدا میدونه

پ ن 2: خواهرم به دعاهاتون محتاجه

پ ن 3: آهنگ یه شام رمانتیک سحر را گوش بدین... من که دوستش دارم

نظرات 6 + ارسال نظر
دخترشیرازی چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 10:54

سلام تیلوی عزیزم خوبی؟
ایام به کام می باشد؟ دارم از روز غیبتم تا الآن همه نوشته هاتو میخونما
خوبی خانم گل؟

سلام عزیزدلم
اتفاقا امروز سر زدم وبلاگت و دیدم بعد از عقد دایی جان هیچی ننوشتی
خوب هستی؟

امیر چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 11:47

با سلام
عشق مناسبت نمیخاد یعنی همه چیزا برای عشق مناسبت دارد از عطسه صبح گاهی تا ....
همه روز روز دوستنی و ولنتاین است . دیروز در شاه چراغ برایتان دعا کردم و سلامتی خودت و اعضای خانواده را طلب نمودم

سلام به دوست خوبم
یک دنیا سپاس
چقدر شما مهربونی
متشکرم

رسیدن چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 13:50

سلام خوبی عزیزم. راست میگی هر روزی که آدم خوش باشه و حس کنه هنوز کسی رو دوس داره ولنتاین حساب میشه عدد و تاریخ مهم نیس . هنرمندی تو خانم .

سلام به روی ماهت
این دوست داشتن صرف جنس مخالف نیست
دوست داشتن از هر نوع و شکلی که باشه به آدم انرژی و نیرو میده

x چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 15:27 http://malakiti.blogfa.com

رشته تحصیلی و کار قشنگی داری ,رنگی رنگی , همراه با خلاقیت :)
+ انشاللله همیشه دلگرم باشی

متشکرم
چشمای قشنگ شماست که زیبا میبینه

ولنتاین مبارک عزیزم
انشالله همیشه برات روز عشق باشه

همه جا انگار باد و بارون بوده
صدای بارون نصف شب بسی چسبید به من
آخی خیلی بده آب بارون بیاد داخل خونه

به به تقویم خیلی عالیه من هر سال برای مامان بابام میخرم
کارت پوستال هم خیلی دوست دارم ولی کم شده
قدیم ها خیلی مد!!! بود

بوس برای خواهری

همه ی روزهات مبارک دوست خوبم
تقویم های من اختصاصی هستند... خیلی دلچسب برای کسایی که هدیه میگیرن...
ممنونم بابت همه مهربونیات

صحرا جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 18:57

ما هم انقدر خسته بودیم اصلا فرصت ولنتاین گرفتن نشد! فقط یه دسته گل رز خریدیم و گذاشتیم رو میز از زیباییش لذت ببریم شب ولنتاین هم زودتر از همیشه خوابمون برد!

همین یعنی یک عاشقانه آرام...
مبارکت باشه عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد