روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

صدای پای بهار را می شنوید؟

سلام

روزتون بخیر

هوا به شدت عالی شده... در حدی که فقط میل به پیاده روی دارم

عین پرنده ای که به زور گرفتنش و داخل قفس بال بال میزنه... اینجا اسیرم ...

دلم میخواد تا ته دنیا راه برم

برم و برم و برم ...

دعوای خیلی خیلی شدید دیروزم با آقای دکتر باعث شده که یک بدن درد خیلی خیلی شدید داشته باشم

الان سر و چشمم به شدت درد میکنه

دعوا تمام شد... حل شد... زیاد حرف زدیم... زیاد شنیدیم...


پ ن 1: الان تو این هوا فقط خریدتراپی نیازدارم...

پ ن 2:  خواهرم را بعد از کلی روز دیدم

پ ن 3:  عیدی دوتا خواهر را خریدم

نظرات 7 + ارسال نظر
رسیدن دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 14:19

خرید همیشه خوبه. مراقب عشق تون باش

mahee سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 10:51 http://gahnegar.blogsky.com

خیلی خوبه که باهم حرف میزنید و حل میکنید. خیلی این اخلاقتونو دوس دارم.
ایشالا خدا نگهدارتون باشه


مررررررررررسی

عزیزم دعوا خیلی انرژی میگیره
بحث کردن به نظرم ی درجه از دعوا سبک از دعوا سبک تر هست
ولی همون هم این روزها توان زیادی از من میگیره
چند وقته بیخیال بحث و دعوا شدم
و فقط به چیزهای مثبت فکر میکنم
اینجوری برام بهتره
هر چند هر مشکلی باید در مورد حرف زده بشه و حل بشه
هیچی مهم تر از این نیست ولی فعلا به خودم استراحت دادم


وای پیاده روی هوا صبح ها ی زود عالیه
منم امروز تو ماشین بودم خیلی دلم میخواست راه برم اونم تنهایی

عیدی ها مبارک خواهری ها باشه

انرژی آدم هدر میره اینطوری
ممنونم که اینهمه خوبی

الی سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 18:50 http://elhamsculptor.blogsky.com/

این روزا خیلی پیاده روی میچسبه

به شدت

x چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 03:16 http://malakiti.blogfa.com

اثرات خریدتراپی روی سلامتی روحی و جسمی ثابت شده اس
نفس خرید که با پیاده روی همراهه و هوازی محسوب میشه , اثر رونیش هم افزایش سروتونین ِ و از فلوکستین هم موثر تره !

اوه اوه
هورا
هورا به خرید تراپی

نازلی چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 08:54

پیاده روی عالیه البته همت میطلبه ها
آدم بعد دعوا انگار از جنگ تن به تن برگشته
خرید تراپی باهات موافقم تیلو

پیاده روی محشره... نه اینکه واقعا بری پیاده روی فقط بهش فکر کنی
آخ آخ که چه خوب گفتی
منم با خرید تراپی موافقم

بهار شیراز چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 11:17

واقعنی دعوا کردید؟ باورم نمیشه ؟
مثلا تو دعوا چی بهم میگید؟

چی میگیم؟؟؟؟ سکوت میکنیم و بعد هی بهم دیگه گیر میدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد