روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

برق گرفتگی

سلام

صبح تون عسلی


دیروز روز شلوغی داشتم

به خصوص بعدازظهر

طراحی ها را تند تند آماده کردم و در دقیقه نود دادم برای چاپ...

چشمتون روز بد نبینه ... هنوز دوتا را بیشتر پرینت نگرفته بود که .... برق قطع شد

برق قطع شدن همان و اه از نهاد من همان

صبوری کردیم تا چهل دقیقه بعد..

وقتی برق وصل شد ... دستگاه دیگه روشن نشد که نشد....

زنگ زدیم جناب تعمیرکار

فرمودن : فردا صبح


و این است که الان من با دلی پر از رعب و وحشت از قیمت های سرسام آور تعمیرات، منتظر جناب تعمیرکار هستم



پ ن 1:  نیازمند دعاهاتون هستیم

پ ن 2: کاش این اینستاگرام را پاک میکردم و راحت میشدم

پ ن 3:  روزهای تند

نظرات 4 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 11:50

سلام
ای بابا. خدا به خیر کنه

الهی آمین

خاله ریزه دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 15:44

روز و روزگار تیلو تیلو هم شاد و عسلی

هورا
خوش آمدی

غریبه دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 18:02

اوه اوه وای ما هم این مشکلاتو داریم مخصوصا وقتی 5 صفحه لایحه بنویسی یا امار در بیاری و بعد پووووفففففففف


من از همش بک آپ داشتم... فقط دستگاهم به فنا رفت...

گندم سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 13:28

من اینستاگرام را از مرورگر قفل کردم خودم را راحت کردم

چه کار خوبی
چه اراده ی قوی ای
خوش به حالت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد