روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه نامه

سلام

روزتون زیبا


دیروز دیدم فقط از هوای خوب گفتن و منتظر عید بودن فایده نداره

باید یه کارهایی هم انجام بدم

این بود که تصمیم گرفتم کمدلباسهام را مرتب کنم

جونم براتون بگه که اتاق من کمدهای بزرگ و خیلی جادار و خوبی داره

اینطوریه که یک سمت اتاقم کلا کمدهای بزرگی هست که بالاهاشون هم طبقه داره و حسابی جادارن

مثل کمددیواریهای قدیمی با این تفاوت که توی دیوار نیست .... چهار در داره

خلاصه که در یک تصمیم ناگهانی ، هرچی لباس که در یک سال گذشته نپوشیده بودم را از کمد خارج کردم

(اطرافیانم میدونن من به لباسم علاقه زیادی دارم و این کار از من خیلی خیلی بعیده....)

بعد هم کفش ها... کیف ها ... (البته در مورد کفش و کیف با کمی دقت بیشتر...)

خلاصه که به اندازه سه تا چمدون لباس از توی کمدهای من خارج شد

که مادرجان اومدن و اونا را دسته بندی کردن... یک سری برای بهزیستی... یک سری برای فلان خانم... یک سری هم برای...

(لطفا نیاین نصیحت کنیدکه لباس دست دوم فلان و بیسان... لابلای این لباسها، لباسهایی بود که فقط یک بار پوشیده شده بود... و بعضی لباسهایی که اصلا پوشیده نشده بود ولی ما بهر حال لباسها را دور نمیریزیم... من خیریه ای را میشناسم که تمامی این لباسها را میگیره و به دست نیازمندانشون میرسونه...)

خلاصه که اینطوری شد که دیروز من کمدلباسهام را به سرانجام رسوندم...

برای رسیدن بهار باید یه قدمهایی برداشت...

نظرات 7 + ارسال نظر
صحرا شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 17:10

تو چه قدر خوبی دختر. کلی حس خوب گرفتم از کارت


عزیزمی

امیر شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 18:41

با سلام چقدر کار خوبی کردی که لباس را را به دست مستمندان می رسونی اینی که شاید برای تو دیگه حس خوشایندی برای پوشیدنش نداری ممکنه نهایت آرزو باشه برای کسی دیگه.
من هر دو سه روز یکبار تمام وب ات را می خونم ولی چون با گوشی سخت هست اینه ‌که کم پیام میزارم . ولی بدون که دلم با دوستان است .
در مورد اسم مستعار برای وبلاگ ات به ققنوس و سیمرغ هم فک کن که اولی هر چند وقت یک بار در اتش خود می سوزد و از خاکسترش مرغی تازه بوجود می اید و سیمرغ هم در قله قاف و دست نیافتنی است و قوی سفید هم زیباست

سلام و عرض ادب
امیدوارم که برسه به دست کسانی که باید... امیدوارم خداوند هممون را عاقبت بخیر کنه
لطف میکنید که میخونید
فقط متوجه نشدم من کی گفتم دنبال اسم مستعار هستم؟؟؟؟؟
یکی از دوستان میخواست اسم عوض کنه... اما من ....

امیر شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 23:08

حق با شما بود چون با گوشی می خونم انگار جایی نوشته بودی که دنبال اسم مستعار برای وبلاگ هستم ولی این بار با دقت نگاه کردم ندیدم. عذر خواهی می کنم

خواهش میکنم
شاید وب یکی دیگه از دوستان بوده

ریحانه یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 10:55

دمت گرم با کمد تکونی.
خدایی دل کندن از لباس کار سختیه، حداقل برا من

یعنی مثلا میخوام ردش کنم میگم نهههه. قول میدم بازم بپوشمش. قول میدم :)))))))

خودمم وابستگی خیلی زیادی به لباسام دارم
اما باید این کارو میکردم
دیگه کمدهام هیچ جایی نداشت

خواننده وبلاگ یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 11:13

لطفا در انتخاب خیریه ها بیشتر دقت کنید . من دو سال پیش به یک خیریه مقداری وسایل خانه شامل تلویزیون در حد نو و میز آن ،ضبط صوت ، رختخواب نو و... اهدا کردم به همراه 3تا چمدان لباس کاملا نو که بیشترشان هدیه و سوغاتی بودند و یا سایزم نبودند و یا رنگ و مدلش را دوست نداشتم . باخیریه تماس گرفتم و چون مقدار لوازم زیاد بود قرار شد وانت بفرستند . آمدند اجناس را تحویل گرفتند و تشکر کردند و رفتند . چند هفته پیش دم تعمیرگاه ماشین پالتویی که جزو آن وسایل اهدایی بود را تن یک خانم که صاحب ماشین بود دیدم !!! اول فکر کردم فقط پارچه آن شبیه است بیشتر دقت کردم دوخت و مدل و دگمه ها هم همان پالتوی خودم بود !!! حس بدی به من دست داد به همسرم گفتم او در جواب گفت که روزی که برای بردن وسایل آمده بودندکار بار زدن که تمام شد از آنها شنیده که این تلویزیون نو است و بگذاریمش در فلان اتاق ... و به من نگفته که دل چرکین و ناراحت نشوم
خدا کند به آدمهای نیازمند واقعی داده باشند ... (آدرس و شماره ثلفن این خیریه را بصورت بروشور در مغازه ها گذاشته شده بود )

ببین عزیزم دلت را بد نکن
اولا که نیت شما مهم هست و اینکه سعی کردی که کار را درست انجام بدی
بعدش این خیریه ها کارها و خدمات خیلی وسیعی دارند... گاهی وسایل و لباسهای نو فروخته میشه و پول اونها دوباره به خیریه برمیگرده... حتی همان لوازم دست دوم فروخته میشن و پولشون صرف امور خیریه میشه
من خودم یه جایی را در یک منطقه فقیر نشین سراغ دارم که لباسهای دست دوم به قیمت کمی فروخته میشه... هم اینکه اون افراد با همون میزان دارایی به لباس دسترسی پیدا میکنن... هم پول درآمد این قضیه باز صرف امور خیر میشه

البته مطمئنا رسوندن این اجناس به دست افراد نیازمند خودش پروسه ای سخت و نفس گیر هست

خواننده وبلاگ یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 12:28

من از این ناراحت شدم نکنه به نام خیریه است و به کام خودشون؟! یعنی وسایل زندگی و لباسهای نو و خوب رو خودشون یرمیدارند و اونهایی که بدردشون نمیخوره رو به نیازمندان می دهند . چون توی بروشورنوشته بود حتی اگر وسایل بدرد نخور دارید به ما بدید ما تعمیرشون میکنیم و بدست نیازمند میرسونیم
خدا کنه اینطور که شما میگی باشه عزیزم .

امیدوارم همینطوری باشه
من خودم هم یه خیریه میبردم لباسها را همیشه میگفت حتی لباسهای کهنه را بیارید... ما تعمیر میکنیم و به دست نیازمندان میرسونیم
انشاله که اینطوری نیست که سواستفاده بشه... هرچند این روزها این مدل سواستفاده ها خیلی زیاده

l یکشنبه 8 بهمن 1396 ساعت 19:53 http://mojtabaiman.blogfa.com

سلام
راه حلی برای تریکوتیلومانیا پیدا نکردین؟؟
من 10 ساله دچارم

سلام و روز بخیر
نه پیدا نکردم
و خیلی خیلی غمگینانه بهش دچارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد