روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چهارشنبه به اضافه یک روز

سلام

پنجشنبه تون هیجان انگیز

خوبین؟


دو روزه شبانه روز در حال محاسبه و کشیدن نمودار هستم

برای خودم نه... برای مشتری

اما دیگه اینقدر عدد و رقم جمع و تفریق زدم که دیگه تا مدتها از اعداد دل خوشی ندارم


آقای دکتر صبح اول وقت زنگ زدن و فرمودند: که خوش به حال هفته ی قبل....

بعدم یه وعده های یواشکی ای دادن

اما من برای پنجشنبه هفته بعد با للی و مغزبادوم و خواهرا قرار بیرون رفتن داریم 


بازم یه کاغذ با من لجبازی کرد و دستم را زخمی کرد

زخم کاغذ کمتر از زخم شمشیر نیستا... دست کم نگیردش....

اینقدر میسوزه که آدم شک میکنه این کار یک برگ کاغذ بوده


پ ن 1: روزگار خواهرم اصلا خوب نیست... دعای روز و شبم شده اون... با دلای پاکتون براش دعا کنید


پ ن 2: پسر همسایه از روزی که زن گرفته روز به روز خوشتیپ و خوشتیپ تر میشه... این عالیه

فقط نمیدونم چرا زنش روز به روز بدتیپ و بدتیپ تر میشه...


پ ن 3:  دیشب آقای دکتر بیشتر مدتی را که داشتن با من حرف میزدن زل زده بودن به دستگاه اتوکلاو...

آخر مکالمه گفتم : کاش من اتوکلاوت بودم...

اونقدر خندیدیم که مجبور شدیم یه راند دیگه از اول دوباره حرف بزنیم


پ ن 4:  دیشب لابلای مکالمه های شبانه مون از روی صفحه یک عکس از آقای دکتر گرفتم

هنوز تو کلینیک بودن و با لباس رسمی و خیلی منظم

بعد همینطور که حرف میزدیم عکس را ویرایش کردم و برش زدم و یه سری فیلتر بهش اضافه کردم و خلاصه ...فرستادم براشون

یه لحظه خودشون باورشون نشد که این عکس همون لحظه و از روی صفحه س

البته من خستگی را در تمام چهره و چشماش تشخیص میدادم


پ ن 5: انگار امروز خیلی دلتنگم... همش از آقای دکتر گفتم

نظرات 3 + ارسال نظر
عاطفه پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 14:56

ایشالا حال خواهرت خوب شه، ایشالا زندگیش رنگ آرامش بگیره و مشکلاتشون حل شه....

انشاله
برای همه شما دوستای خوبم آرزوهای خوب خوب میکنم

رسیدن پنج‌شنبه 5 بهمن 1396 ساعت 19:58

سلاااااااااام تیییییلووووو. خوبی . نوش جون شیرکاکائو گرم . آره برش دست با کاغذ خیلی بده مراقب خودت باش


سلام به روی ماهت

دلژین جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 09:04

سلااام
×نگو از زخم کاغذ که دلم خونه
×انشاءالله که اوضاع خواهری روبه راه بشه هرچه زودتر
×میبینم که اوضاع و روابط با آقای دکتر حسنه اس خداروشکر

سلام به روی ماهت
هممون انگار تجربه ش را داریم
فعلا که انگار بدک نیستیم
تا خدا چی بخواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد