روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بعضیا را باید هر روز خوند

سلام

روزتون بخیر

هر دفعه قبل از اینکه بیام و یادداشت جدید بزارم به یه عده ای حتما سرمیزنم و وبلاگشون را میخونم

خیلی وقتی حرفی برای گفتن ندارم

عین خیلی از شماها که هر روز منو میخونید و هیچی نمیگید

اما اگه چند روز نباشن... ننویسن .. یا من نرسم بهشون سر بزنم دلم براشون تنگ میشه

عین آدمهای واقعی م تو دنیای واقعی...

دوست دارم این دلبستگی ها را ...

دوست دارم داشتن دوستای خوب را ...


یکی از دوستام گفت میخواد اسمش را عوض کنه...

به فکر فرو رفتم

شما دوست دارین اسمتون را عوض کنید؟

من نه.... دلیلم هم این هست... من هر بار آقای دکتر عاشقانه اسمم را صدا میزنه دلم میلرزه... یه لرزش کیف ناک...

بعد اگه اسمم را عوض کردم و وقتی اون اسم را صدا میزنه دلم نلرزه....

من اسمم را عوض نمیکنم

شما چی؟


امروز احساساتم خیلی خیلی زیاد شده... نمیدونم چرا

انگار با درختها یه رابطه نزدیک دارم

از صبح دارم به درخت جلوی دفترم نگاه میکنم و باهاش حرف میزنم و به هم دیگه پالس مثبت میفرستیم...




پ ن 1: نگرانم نباشید... حالم خوبه... فقط یه کمی بیکارم

پ ن 2: دقت کردین پرتقالهای هسته دار خیلی کم پیدا شدند...


نظرات 9 + ارسال نظر
عاطفه سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 12:39

من پارسال پرتقال و نارنج گذاشتم از دی ماه شروع کاشتم خرداد میشد بهش گفت سبزه..... اولین بارمم بود سبزه گذاشتم سال خوبی واسم نشد دیگه دوست ندارم بذارم

من هر سال سبزه های زشت سبز میکنم
و به این کار علاقمندم
امسالم مثل هرسال تست میکنم

بهار شیراز سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 14:02

منم اسممو دوست دارممممممممم...
خواهرم پارسال نارنج کاشته بود خیلی قشنگ شد ...
بنویس برامون ...از عاشقانه هات...از انرژهای مثبت ات...از روحیه لطیف همچون گل ات ....
صدات هم مثل تصویرت قشنگه دختر

بهار خانوم که خیلی بهت میاد
حتما اسمت هم برازنده ت هست
اتفاقا همسرداداش گفت ما هم میخوایم نارنج بکاریم خوشگل میشه
عاشقانه هام الان در یک سطح خیلی عاشقانه س میترسم از حوصلتون خارج باشه...
باور میکنی منم همش حس میکنم صدای تو خیلی پرانرژی و دوست داشتنیه

طلوع ماه سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 14:09


من از اوناییم که هروز میخونمت.
منم اسممو دوست دارم و نمیخوام عوض شه.
اسم ادم چیزیه که از بچگی باهاش خو گرفته...

ممنونم
لطف داری
خوبه که اسمت را دوست داری
حتما اسم زیبات برازنده ت هست
البته به نظر من اگه دوستش نداشته باشیم میتونیم به راحتی عوضش کنیم

اتشی برنگ اسمان سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 14:56

سلاااام منم میخونمت
من أسمم رو خیلی دوس دارم
الان نارنج تا عید سبز میشه؟

سلام به روی ماهت
خوشحالم که اسمت را دوست داری
نمیدونم
تجربه ندارم
سال اولی هست که میخوام تجربه کنم

صحرا سه‌شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 17:57

منم اسممو دوست دارم. اینجا که اومدم به اسم وبلاگ قبلیم صدام میزنن چون خلاصه ی اسم خودمه و سخت نیس تلفظش. اون حس صدا زدن اسم خودمو نداره
مراقب خودت و احساس قشنگت باش


تو را میشه هر روز به نامی خواند... اونقدر که احساساتت رنگارنگ و قشنگ و پر از شور هستند

آواره چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 00:36 http://avare.blog.ir

اونی که میخواد اسمشو عوض کنه من نیستم؟
من دنبال یه اسم مستعار دیگه واسه خودم میگردم. برای دنیای وبلاگی. چون اسمی که روی وبم هست و تا حالا استفاده میکردم بار منفی ای داره متاسفانه

نه انگار شما نبودی
یکی دیگه بود
آخه ادم بعد از یه مدتی به اسم مستعارش هم احساس ویژه پیدا میکنه

x چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 00:46 http://malakiti.blogfa.com

منم اسمم رو خیلی دوست دارم به خصوص وقتی که پسرکوچولوی برادرم با لحن قشنگ خودش صدام می کنه
ولی کلا اگر قرار بود اسمی غیر از اسم خودم داشته باشم اسم "رها" رو دوست دارم

خوبه که ادم داشته هاش را دوست داشته باشه
اینطوری خوشبخت تر خواهد بود

نل چهارشنبه 4 بهمن 1396 ساعت 11:03

فقط اخرین جمله:-)))))
مامانم دیشب میگفتن از وقتی میخام دونه نارنج و پرتقال و نارنگی و لیمو شیرین بکارم.
هرکدوم اینهارو میخورم هسته ندار:ن

پر از حسوعاشقانع ناب باشی تیلویی

ممنون دوست جونی

والا ما هم هرچی میخوریم یه دونه هسته هم پیدا نمیکنیم

ز مثل زندگی سه‌شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 17:43

من اسمم رو دوست دارم
یک حس خوبی بهم میده
و این اسم فقط اسمه منه! نه بقیه اسم ها!
من اسمم رو مثل همه چیزهایی که «من» بودن رو میسازه دوست دارم

چقدر زیبا
خدا را سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد