روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زیبایی ها را ببنید

سلام

روزگارتون قشنگ


دیروز را کنار خانواده گذروندم

ساک های داداش را با توجه به محدودیت های وزنی و حجمی جمع و جور کردیم

همسرش هم اومد و کمی دور هم بودیم و خداحافظی ها را انجام دادیم

صبح خیلی زود هم داداش را رسوندیم ترمینال

بعدازظهر هم پرواز دارن

انشاله که با سلامتی و دلخوش باشه



این مدت که داداش اینجا بود با توجه به مناسبتها و جشن هایی که برگزار شد کلی گل خریدیم و کلی فامیل و دوستان برامون دسته های بزرگ گل هدیه آوردن

همه ی گلها را جاهای خنک و نزدیک چشم گذاشته بودیم ، هوا هم که حالا خنک هست

منم امروز یک دسته بزرگ از گلهای سالم را جدا کردم و آوردم دفتر گذاشتم روی میز کارم

انگار دیدن گل حال آدم را عوض میکنه



پ ن 1: وضعیت کار اطرافیانم خیلی بد هست.. للی از کار بیکار شده.. دوتا عموجانم هم... و البته اینطور که از شواهد پیداست به زودی شوهرخواهرم هم....

پ ن 2: هردوی عموجان های من در سمت های بالایی در پست های مهمی مشغول به کار بودند و این بیکار شدن خیلی خیلی عجیب و غیرمنتظره بود

پ ن 3: امروز شکلاتهایی که سوغاتی گرفته بودم آوردم دفتر

پ ن 4: داداش دم رفتن یه پلاستیک بزرگ شکلات و کاکانو بهم داد (آورده بود برای سوغاتی دوستاش که یه عده ای شون را ندید و سوغاتی هاشون رسید به من  )


نظرات 4 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 16:16 http://elhamsculptor.blogsky.com/

آره قبول دارم گل واقعا توی روحیه آدم تاثیر داره و میتونه آرامش به آدم بده
دلم هوس کرد برم برا خودم یه دسته نرگس شیراز بخرم....

من یه دسته بزرگ رز قرمز و سفید آوردم و واقعا حالم را عوض کرده

امیر پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 15:56

گل زیباست و هر نوعی که باشه زیبایی خاص خودش را داره
گل ها همه یه طرف نرگس شیراز هم یه طرف . این روزا شاهد خودنمایی و جلوه نرگس شیراز هستیم و عطرش ادم را به خلسه می بره اگر نرگس شیراز را شب هنگام در کنار ارامگاه حافظ و فضای روحانی آن کنار هم قرار بدهیم معجونی خواهد شد که هیچ کس حال خودش را نخواهد فهمید . البته اگه مقداری از شکلات های تیلو هم کنارش باشد دیگه محشر میشه . تیلوی خوش شانس هم کلی شکلات غنیمتی گیرش امده و حاضر نیست در راه خدا به کسی هم تعارف کند .و این ژن اصفهانی است
انشالله که داداش زود به زود برگرده و کلی نوتیلا برا تیلو بیاره

متشکرم
البته که تعارف نمیکنم... تعارف الکی فایده نداره
من بیشتر شکلاتها را برای این و اون کنار گذاشتم و بهشون دادم
سهم آقای دکتر را هم پنجشنبه رسوندم به دستشون
خلاصه که شکلات سوغاتی را نباید تنهایی خورد

امیر پنج‌شنبه 28 دی 1396 ساعت 23:05

با سلام
این روزا از بس بیکاری زیاد شده دیگه نمیخاد تعداد بیکاران را بشماری بلکه باید تعداد شاغلین را بشماری . به یه نفر گفتند تعداد دیوانگان شهر را بشمار گفت اگه تعداد عاقل ها را بشماریم زودتر کار انجام میشه چون تعداد عاقل ها خیلی کم هست حالا تعداد شاغلین کمتر از تعداد بیکاران جامعه است

سلام
بله دقیقا همینطوری شده

رسیدن جمعه 29 دی 1396 ساعت 13:13

سلام خوبی عزیزم. گل شادی و روحیه ایجاد میکنه . کلا گیاه همین طوره . جدیدا من دو تا کاکتوس دادم که دوستم بم داده . خیلی دوسشون دارم و باشون حرف هم میزنم .
داداش همیشه سلامت باشن .
درباره وضع کار و درآمد خیلی متاسفم. واقعا شرایط سختی شده . من خودمم دارم سختیش رو حس میکنم . موندم توش

سلام به روی ماهت
مراقبت از کاکتوس سخته
من که تواناییش را ندارم
خدا به هممون کمک کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد