روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

نوشته ای از میسیز تایلو

سلام عزیزانم

این پست را با عجله مینویسم فقط برای اینکه دلواپس یا بی خبر نشین

این روزها یا دفتر هستم یا در حال خرید

داداش جان امشب پرواز داره و فردا اینجان

کلی خرید کردم

چون یه جشن کوچولو براش ترتیب داده بودم مجبور به کلی کار اضافه هم شدم

و کارهای دفتر که هیچ جوره دست از سرم بر نمیداره

این لابلا کلی هم به دل خودم رسیدگی کردم و کلی برای خودم خرید کردم

باشد که رستگار شوم


تازه یک اختلاف حساب وحشتناک هم لابلای حسابام پیدا شده بود که به لطف پروردگار به خیر گذشت....

نظرات 3 + ارسال نظر
هفت دقیقه چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 17:37 http://7min.blogsky.com

اوه اوه اووووه اوووووه عنوانشو میسیز تایلو
به به جشن و آقا داماد و دیگه هیچی

Mohamad چهارشنبه 6 دی 1396 ساعت 23:36 http://alamtu94.blogfa.com

در کنار داداشی بهتون خوش بگذره
خداروشکر که همه چیز خوبه
نگفتین از کجا میان ؟

ممنون
انشاله همیشه به همه خوش بگذره
همه چیز خوب نیست... ما قسمتهای خوبش را پررنگ میکنیم
از ایتالیا

رسیدن پنج‌شنبه 7 دی 1396 ساعت 20:53

خرید خیلی خوبه . من عاشق خریدهای بی دغدغه م . با پول زیاد .خوش بگذره. چشمت روشن.

خرید خوبه... اما تازگی از بس گرونی هست بهم حال خوب نمیده
من جز اون دسته نیستم که پول زیاد داشته باشم و خرید بی دغدغه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد