روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هیاهوی کارهای عقب مانده

سلام

روزتون شیرین و شکلاتی


از صبح با صدای موبایلم بیدار شدم

از صبح چندین نفر تو گوشم غرغر کردن و کارهای عقب موندشون را میخوان

لاک پشت درونم همچین برای خودش لم داده و داره چای مزمزه میکنه ... انگار نه انگار که اینهمه آدم دارن غر میزنن

یه عالمه کارت پستال برای شب یلدا باید آماده کنم

یه عالمه بروشور و مطلب برای شب امتحان...

یه عالمه پوسترهای دوست داشتنی....

و لاک پشتی که هنوز قصد تکون خوردن نداره


از روز چهارشنبه که مقدار زیادی کاغذ تا زده بودم و مقواهای زیادی را بریده بودم، دستام و ناخنهام زخمی و آزرده شده بودن

امروز صبح یه کمی بهترن... حالا باز باید شروع کنم


یک ژاکت خیلی سخت و یک تکه بدون درز برای مامانم بافتم

دیشب کار بافت تمام شد

تزئیناتش موند برای امشب


قول طراحی یک تقویم روانشناسانه به بابای مغزبادوم دادم

تقویم پر از جملات انگیزشی و چالشی

برای دفتر کارش نیاز داره...

و همچنان آروم و بیخیال نشستم....

نظرات 5 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 12:35 http://khaterateman1369.blogsky.com/

کار که همیشه هست من تازه میام محل کار برنامه ریزی میکنم برم خونه چقدر کار دارم وااااااااای من که 4 شنبه مهمونم دارم والا

این حال را منم خوب میشناسم
وقتی سرکارم دارم برنامه میریزم برای اوقات خونه
وقتی خونه ام برای سرکار

طلوع ماه یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 12:48 http://mmnnpp.blog.ir

سلام خانوم.
روزت بخیر
نمیشه این چند روز یکی رو بیاری که بهت کمک بده؟
کاش من اونجا بودم می اومدم پیشت.
دوست دارم این کارها رو

سلام عزیزدلم
ممنون
اینقدر وسواسی هستم به کار که نگو
البته قرار شده للی بیاد کمکم
کاش بودی... چقدر خوب میشد

امیر یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 13:28

با سلام اولا یلدا پیشاپیش مبارک و بعدا منو ببخشید که کمتر میام و شاید بشه گفت که مدت زیادی است که نیومده ام باور کنید اینقدر گرفتاری و درد سر زیاد هست که ادم نمی رسه به چیز دیگه ای فک کنه از لحاظ جسمی داغونم همه چیزم زده بالا از فشار و قند گرفته تا سنگ کلیه و ... سرماخوردگی هم قوز بالا قوز شده و قصد خوب شدن هم ندارد و از لحاظ روحی هم حتی به درد اوراقی هم نمی خورم انشالله که بقیه دوستان شاد و سلامت باشند

سلام و خیر مقدم
انشاله که بهتر بشین
بیشتر از خودتون مراقبت کنید

دلی یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 15:30

میتونین عکس ژاکت رو برامون بزارین خیلی برام جالبه ببینمش
لاک پشت رو ناراحت کن اون همه خرگوشارو جلو میزنه

بله حتما
باید همین کار را بکنم

آزاده دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 01:14 http://azadeh002.blogfa.com

به به چه خانم باسلیقه ای ایوول
چه خوب که کارهای هنری بلدی عزیزم
پیش پیش یلدات مبارک

همه روزهای عمرتون مبارک و شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد