روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کارگاه توانمندسازی

تلفن دفتر زنگ میخوره

گوشی برمیدارم

سلام و حال احوال

- خانم تیلو میخوایم یه کارگاره توانمندسازی نیروهای .... (مربوط به آموزش و پرورش) برگزار کنیم- زحمت بکشید یه بروشور برامون طراحی کنید ...

تیلو: مطالبش؟

- زحمت مطالب و طراحی را بکشید... من بعدا یه نگاهی میندازم و اشکالات را میگم


نیم ساعت بعد

- خانم تیلو میشه برای هر نفر شش تا فلش کارت هم با همین موضوع داشته باشیم؟

تیلو: بله ... مطالبش؟؟

- زحمت مطالب و طراحی را بکشید... من بعدا یه نگاهی میندازم و اشکالات را میگم


نیم ساعت بعدتر

- خانم تیلو میشه این چیزایی که آماده میکنید به شکل یک بسته آموزشی بشه و کامل و بسته بندی شده برای هر نفر تحویل بشه

تیلو: بله... مطالبش؟؟؟

- زحمت مطالب و طراحی را بکشید... من بعدا یه نگاهی میندازم و اشکالات را میگم


وقتی مطالب را براش فرستادم براش نوشتم: اگه لازمه تا متن سخنرانی هم بدم خدمتتون... چون اینقدر روی این موضوع مطالعه کردم که الان کامل اشراف دارم (خب معلومه که من داشتم بهش تیکه مینداختم)

- وای سپاس خانم تیلو... خیلی لطف میفرمایید.. اگه ممکنه سه تا متن بهمون بدین


من تو افق محو شدم

اینم از کارگاههای توانمندسازیمون...

اینم از متخصصین...

اینم از برنامه های تخصصی

نظرات 4 + ارسال نظر
هفت دقیقه چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 16:00 http://7min.blogsky.com

عامو اخر مطالبت بنویس همه رو خودت گرداوری کردی منبعتو هم بنویس ، بعد تاکید کن اصلا نیاز به پول دادن برای ثبت نام و شرکت در کارگاه نبود شما خودت راحت تو خونه درااااااز میکشیدی این منابعو مطالعه میکردی


البته باید کتاب بهشون معرفی کنیم
کلی کتاب خوندم برای گردآوری مطالب این کارگاه

صحرا چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 16:32

چه قدر بد!
متن سخنرانی آخه دمشون گرم!



آخه همه ی کتابهای مرتبطش را من مطالعه کردم

رسیدن چهارشنبه 22 آذر 1396 ساعت 20:41

چقدر فعال و متفکر بودن ایشون. بعد هم همه کار رو میبره و میگه همش کار خودمه.


دقیقا همینکارو میکنه

Mohamad جمعه 24 آذر 1396 ساعت 00:11 http://alamtu94.blogfa.com

سلام
یلداتون پیشاپیش مبارک

همه ی ایام شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد