روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هیاهوهای خاموش

سلام

صبحتون خوشرنگ و خوش بو

خوب هستین؟

منم خوبم شکر خدا


دیشب آخر شب ، قبل از خواب فیلم دیدم

چقدر همه ی فیلم ها شبیه به هم و اعصاب خرد کن شده

اصلا هرچی جلوتر میرم به این نتیجه میرسم که با دیدن فیلم به جای اینکه حال دلم خوب بشه حال دلم خراب میشه


باید به للی زنگ بزنم و قرار امروز عصر را بزارم

با هم دیگه بریم یک تکه طلای فسقلی برای خودمون بخریم و حال دلمون را خوش کنیم


این روزها دارم تلاش میکنم کارها را نظم بیشتری بدم تا زمان رسیدن داداش وقت آزادم زیادتر باشه

روزها به شماره افتادن و پدر بیشتر از هرکسی داره روز شماری که نه... لحظه شماری میکنه


دیشب یک چای زعفران خریدم... واقعا بدمزه

قبلا از مشهد یک چای زعفران با مارک بهرامن خریده بودم عالی بود

حالا هرچی میخرم همشون بد مزه هستند


پیاده روی و چالش های ده هزار قدمی ادامه دارن

سعی میکنم روی همون دوازده هزارقدم تنظیم باشم و کم نیارم

اما انگار هر چی میریم جلوتر به جای اینکه عادت کنم و برام ساده بشه ... برام سخت تر و خسته کننده تر میشه




پ ن : اون پست دیروز ماله وقتی بود که آقای دکتر خیلی خسته و کلافه بوده و من یهو زنگ زدم و دنیاش رنگی رنگی شده

پ ن : اوضاع خواهر بد نیست ... اما دیگه کلا خونه ی ما نمیان و این منو نگران میکنه

پ ن : سعی میکنم از نت دوری کنم ... اما انگار معتاد تر از این حرفام

نظرات 3 + ارسال نظر
هفت دقیقه دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 14:11 http://7min.blogsky.com

های تایلو (الکی مثلا من خارج بودم تلفظم خوب نیس بعدشم کشور های انگلیسی و امریکن زبانم نبودم که بتونم تریکوتیلو مانیا رو بگم)
مثلا با دعوا و گیر دادن چی رو بفهمه ؟ فقط به اون گیر نمیده با همه همینه


تلفظت عالی بود انگلیسی زبان
خب نمیگه به خودش این چی شده ... قبلا اینطوری نبود؟
البته وقتی به همه گیر میده انتظار نمیره اون بفهمه

هفت دقیقه دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 16:39 http://7min.blogsky.com

نه بابا اینا رو من به هشت گفتم
چه عجب لیدی تایلو عصر هم آن شدن .


من که هر چی وقت کنم اینجام

اناهیتا سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 12:53 http://khaterateman1369.blogsky.com/

قسمت اخر که گفتی اعتیاد بهاینترنت پایه ام وحشتناک چیکار کنیم به نظرت تیلو

باید باهاش مبارزه کنیم
اروم آروم بزاریمش کنار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد