روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه

سلام

عصر بخیر

از پیاده روی برگشتم

یهو دلم براش پر زد... بهش زنگ زدم

چند تا بوق خورد تا جواب داد...

با صدای گرفته سلام کرد

گفتم : خیلی دوستت دارم ... دلم یهو برات پرکشید...

لبخند زد و گفت : چقدر خوبه که هستی

نظرات 4 + ارسال نظر
ایوا یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 16:46 http://mysecretdiary.blogsky.com

من از دیدن عاشقی دیگران سرشار از شادی میشوم، عشقتان پایدار

براتون بی نهایت عشق و دوست داشتن آرزومندم

رسیدن دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 08:50

چقدر خوبه که آدم همیشه تو زندگی یکی براش بشه خاص بشه امنیت بشه آرامش . بشه اونی که وقتی صداش میشنوی غصه هات عین برفی که با گرمای خورشید آب میشه ،آب بشه . خدا برا هم نگه تون داره

چقدر خوبه که عاشقانه ها آشنای دلت هستند

پریسا دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 09:49

این یهویی ها خیلی قشنگن

بهار شیراز دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 13:31

آخ جووووووووووون پست عاشقانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد