روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای معمولی

سلام دوستای گلم

صبح شنبه تون پر از خیر و شادمانی


سه شنبه که بعد از دفتر رفتیم برای مهمانی خانه عمه

خیلی هم خوش گذشت

چون چهار تا فسقلی تو مهمونی بودن و این یعنی من یه عالمه بازی و شیطونی کردم


چهارشنبه هم که روز عید بود و خونه ی ما تقریبا شلوغ

البته با توجه به مهمونی شب قبل خیلی خیلی شلوغ نبودیم


پنجشنبه صبح هم مامان کارهای بانکی داشتن

من بردمشون... یک کمی دوندگی داشت که کمکشون کردم

شب هم مهمان داشتیم

که دقیقا وقتی مهمونها رسیدن برق قطع شد و هیچکدوم از لامپ های اضطراری ما شارژ نداشت و خلاصه کلی قضیه خنده دار و مفرح شد

برای زمان شام خدا را شکر که برق وصل شد


جمعه را هم به بافتنی و خواب و فیلم دیدن با بابا و مامان گذروندم

الان  پر انرژی و آماده اومدم دفتر

انشاله که هفته ی بینظیری در انتظار هممون باشه



نظرات 6 + ارسال نظر
الی شنبه 18 آذر 1396 ساعت 11:06 http://elhamsculptor.com

همیشه به مهمونی عزیزم

فدات

هفت دقیقه شنبه 18 آذر 1396 ساعت 11:42 http://7min.blogsky.com

ان شاء الله

رسیدن شنبه 18 آذر 1396 ساعت 12:41

سلام عزیزم. آفرین همیشه بمب انرژی باشی عزیزم

متشکرم
خودمم منتظر روزهای پر انرژی هستم

صحرا شنبه 18 آذر 1396 ساعت 17:56

پر انرژی باشی گندم خانوم

مثل تو دوست گلم

حامد یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 10:32

سلام تیلو خانوم خوبی
منو یادتون میاد
ببخشید چند وقت بود سر نزدم ولی میخونمتون
روزگارت به عشق

معلومه که شما را یادم هست
مگه میشه یادم بره
ولی وبلاگتون را عوض کردین و دیگه نمیدونستم چکار باید بکنم

هفت دقیقه یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 11:51 http://7min.blogsky.com

پست جدید بذار این بیات شده
جوووووونز فدات ما هم انرژیمون میفته میایم تیلو شارژمون کنه

راست میگی
چقدر تنبلانه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد