روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پیاده روی روزانه

دیرتر از هر روز برای پیاده روی روزانه راه افتادم

یعنی باید اینطوری بگم که هر روز ساعت یک ناهار را میخورم

ظرفها را میشویم

نماز میخوانم

گوشی و هندزفری و کلید و دستکش و عینکم را برمیداریم و راه میفتم

و انقدر راه میروم تا ریه هام پر از لذت زندگی شوند...

امروز کمی با آقای دکتر سنگین و رنگین بودم... دیشب بدون اطلاع به من خیلی دیر وقت برگشتن خونه

منم چشم به راه بودم و خیلی دل نگران شدم و از اتفاق گوشیشون را هم جا گذاشته بودن و ...

خلاصه کمی سنگین و رنگین بودم

با اینکه دیشب بعد از اومدن از دل من درآوردن و تا حسابی حرف نزدیم نخوابیدیم

این بود که ناهار را که خوردم ... ایشون زنگ زدن و دیر شد

دیر شد برای پیاده روی

اما در عوض حال دلم خوب شد

با یک ساعت تاخیر راه افتادم و باز خودم را سپردم به آهنگ و نسیم خنک پاییزی و آفتاب بی جون...

چقدر لذت داره

وقتی به خودم اومدم که دقیقا چهل دقیقه راه رفته بودم

مسیرم را به سمت دفتر عوض کردم و دوباره راه افتادم

ایندفعه وقتی به خودم اومدم که دقیقا پشت در دفتر بودم..

کمی دیر شده بود ... اما حال دلم خوب بود

و الان که لیوان لیوان آب میخورم و با لذت خنکای آب را مزمزه میکنم حال دلم بهتره...


نظرات 4 + ارسال نظر
Beny20 چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 16:44 http://beny20.blogsky.com

همراه با‌ خوندن این پست ،
یهو رفتم توی حیاط یه چند نفس عمیق کشیدم :)
یعنی کیف کردم هوای این روزا خیلی خووبه ..

عالیه
حرف نداره
پس شما را مجبور به تحرک کردم

Beny20 چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 21:47 http://beny20.blogsky.com


به وبلاگم فقط یه پست ثابت اضاف کردم ،
وگرنه زیاد قانون خاصی نداره ..

ولی متاسفانه خیلیا فضای مجازی رو ،
با افکار اشتباه و فحش هاشون خراب کردن ،
بیشتر صحبتم با اینا بود ..

هرکسی قانون خودش را داره... مطمئنا این بد نیست
بله نه تنها فضای مجازی که حتی فضای واقعی هم از این آدمها در امان نیست

هفت دقیقه پنج‌شنبه 9 آذر 1396 ساعت 13:44 http://7min.blogsky.com

عزیییییزمممم چقدر قسنگ توصیف کرده بودی درست به اندازه ی تو لذت بردم

مرسی خوشگلم

دلژین شنبه 11 آذر 1396 ساعت 08:41

سلام مهربون جان
ایام به کااام

سلام به روی ماهت
همیشه میخونمت خانم دکتر
ولی نمیدونم چرا زیاد نمینویسم برات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد