روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آبان هم تمام شد؟؟؟؟

سلام

روزگارتون به زیبایی صبحانه های خوشمزه ی پاییزی

من روزگارم روی دور تند هست یا شماها هم تا چشم بر هم زدید آبان را تمام شده یافتید؟؟؟؟؟

چقدر فرصت محبت کردن کوتاه شده...


از اونجایی که آرامش کلا به ما نیومده... پروژه ی تازه ای در خانواده کلید خورد

باشد که به سلامتی و دلخوش پیش برود

داداش جان طبق اطلاعات کسب شده تا یک ماه دیگه سر و کله ش پیدا میشه (حالا هنوز تاریخ دقیق را لو نداده)

یادتون هست پارسال هم نگفت کی میام و من با حس ششم یهو فهمیدم که داره میاد؟

امسال حس ششم هنوز چیزی بهم نگفته

مامانم دیشب زنگ زدن به خانواده دختری که داداش جان در نظر گرفته (همون که هیچکس باهاش موافق نیست)

قرار گذاشتن برای آخر هفته سری بهشون بزنیم و ببینیم پرودگار عشق آفرین برای این دوتا چی مقدر کرده



بیماری تریکویی من در مدت سه ماه گذشته در بدترین حالت خودش بوده

و من الان خیلی خیلی دچار غم از دست دادن یه عالمه مو هستم



پ ن 1: خواهرم فعلا خوبه

پ ن 2: مغز بادوم تب کرده و پیش دبستانی نرفته و از صبح هزار و هفتصد دفعه به من زنگ زده

پ ن 3: آقای دکتر با جمله ی آخری که دیشب قبل از خواب به من گفتند ، منو در رویایی فرو بردند که تا صبح ازش بیرون نیومدم



نظرات 11 + ارسال نظر
اشتباهات من سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 10:50 http://eshtebahman.blogsky.com/

الهی عزیزم امیدوارم زودتر خوب بشی
خوشبحالت کاش داداش منم زودتر زن بگیره و عروسیشو ببینم و از همین الان قربون بچش برم

عزیزم
انشاله که به زودی این اتفاق بیفته و شاد بشی

عاطفه سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 11:17

تیلو جان این بیماری هیچ راه درمانی نداره؟؟؟؟

حتماداره
اصلا مگه داریم بیماری ای که درمان نداشته باشه
اما من هرگز دنبالش نرفتم

الی سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 11:54 http://elhamsculptor.com

تیلو فکری به حال تریکو کن دوست من درگیرش بود واقعا اوضاع موهاش ...
همه رو ول کن شما اون جمله آخر رو از اقای دکتر بچسب که همون کافیه

چه فکری کنم؟
توکل برخدا
میخوام دوباره یه چالش برای خودم بزارم
داغون کردم موهام را
راست میگی همون جمله کافیه

Nahid سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 12:18 http://rooznegareman.blogsky.com

ایشالا خوشیهات رو دور تند باشه دوست جونم.
آقای دکتر چی گفتن؟!
بله، ناهید هستم. یکعدد دختر اصفهانی فضول

ان شاله که خوشی های همه اینقدر زیاد و تند تند باشه که همه روزگارشون عسل بشه
خخخخ
یه چیزی که رویای من بود را از زبون خودش گفت و منو برد تو آسمون
اصلا فضول نیستی
کنجکاوی

Nahid سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 12:51 http://rooznegareman.blogsky.com

خب عزیزم به سؤالات کنجکاوانم پاسخ بده. نذار استعدادم کور بشه
منم سالهاست مبتلام تیلوجان.
سعی کن روسری سرت کنی و حتی الامکان جلوت همیشه آینه یا شیشه ای قدی باشه که خودتو موقع کندن مو ببینی. برای من که خیلی مؤثر بود ولی البته درمان کاملی نیست.
میتونی از خانم دکتر هفت هم کمک بگیری بامصرف یه داروی ضداضطراب safe چون عامل اصلیش اضطرابه

خخخخخ
واقعا تو هم مبتلا بودی؟
الان خوبی؟
من بیشتر عاملش هیجان هست نه اضطراب ...

عاطفه سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 13:05

حیف موهات نیست، دنبالش برو.... من اوایل مشکلم وقتی خیلی مضطرب بودم دستام مدام داخل موهام بود و پوست سرمو میکندم خدا رو شکر استرسامو کنترل کردم دیگه اینکارو انجام ندادم البته الانم باز تو شرایط خیلی حاد اینطوری میشم....

من حتی به پوست سرم هم رحم نمیکنم

اناهیتا سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 14:11 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو دیدی چقدر زود میگذره . ااا چه خوب داداش میاد اصلا من همیشه دل تنگ داداشمم تازه زیادم میبینمش اخی تو دیگه چی بگی از دلتنگی


اصلا یه جوری تند تند میگذره که انگار هنوز اولای ساله و من چیزی ازش نفهمیدم

مخمور سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 14:19 http:// mastoori.blogfa.com

سلام بر تیلو بانو
تیلو جان خودن بهتر می دونی که تریکو شدیداً وابسته به حالت روحی است
نو هم که عزیزم در این چند ماه ریاضت کم نداشتی
دوباره روزهای آفتاب و بی دغدغه از راه می رسن و تریکو میره پی کارش
جمله دکتر عشق است و لاغیر

سلام مخمورجانکم
اره از اول امسال خیلی مشکلات ریز و درشت و اعصاب خردکنی های بیشماری داشتم....
راست میگی

هفت دقیقه سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 17:44 http://7min.blogsky.com

سلام تیلو
مغز بارومو بگو عزیییزمممم

صحرا سه‌شنبه 30 آبان 1396 ساعت 18:49 http://sahra95.blogsky.com

دو سه روز پیش یاد تریکوت افتادم . به خودم گفتم یا اوضاع گندم با موهاش خیلی خوبه یا خیلی بد که راجع بهش حرف نمی زنه. امروز که پستتو دیدم متوجه شدم که بله چرا با یه دکتر حرف نمیزنی شاید راه حلهای بهتری بهت بده. حیفه موهات

لطفا غصه نخور
دوست ندارم باعث غصه دوستام باشم
من با یه دکتر نفس میکشم ... حرف زدن که سهله...

بهار شیراز چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 10:41

رمزم کو پس ؟

این پست صرفا ماله خانم سلام هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد