روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

آخرین روز از 36 سالگی

سلام

صبحتون به رنگ آفتاب خوشرنگ پاییز




من امروز در آخرین روز از 36 سالگی قرار دارم

فردا 37 ساله میشم

خیلی چیزها هست که باید بخاطرشون سپاسگزار باشم

شنیدم که همیشه روزهای سی سالگی قشنگ تر از روزهای بیست سالگی هستند... هرچند بیست سالگی اوج جوانی و قدرت هست

من وقتی تقویم روزها را ورق میزنم میبینم فقط باید سپاسگزار باشم

سپاسگزار به خاطر داشتن خانواده ی خوب... خانواده ای حامی...

باید خدا را شکر کنم که وقتی از نیمه سی سالگی گذشتم هنوز شادی هایی هست که چشمام را وادار به درخشیدن کنه

هنوز امیدهایی هست که منو به سمت روزهای بهتر سوق بده

شاکرم بخاطر همه ی داشته هام ... تمام چیزهایی که روزی آرزو بودند و خیلی زود به حقیقت پیوستند

شاکرم بخاطر نداشته هام... نداشته هایی که اینقدر بزرگ نبودند که تبدیل به حسرت بشن

شاکرم از پروردگارم که سالمم... که اگه دردی هست، میگذره ...

شاکرم از پروردگارم که هنوز زیبایی ها را میبینم... هنوز رنگها را دوست دارم ... هنوز با بازی نور و سایه به وجد میام

هنوز کودک درونم اونقدر زنده و شاد هست که با دختر کوچولوی قصه هام بخندم... برقصم ... شادی کنم

شاکرم به خاطر خاله بودن... حسی که منو دوباره زنده کرد

شاکرم بخاطر اینکه هنوز میتونم قدم بزنم و ریه هام را پر از هوای پاییز کنم و لذت را لمس کنم

شاکرم که هنوز لذتهای کوچک میتونن منو بخندونن... منو شاد کنن

شاکرم که هنوز آرزوهایی دارم که منو وادار به تلاش بیشتر کنند.. هنوز حس هایی دارم که منو وادار به بودن کنند... وادار به زندگی...

شاکرم که اگه غصه ای هست هنوز اینقدر ایمان هست که به پروردگارم اعتماد کنم و مطمئن باشم که خدا از تمام غصه های من بزرگتره

شاکرم به خاطر بودن عزیزایی که برام عزیز هستند و براشون عزیزم

شاکرم که در این سن هنوز عاشقم... آنچنان عاشق که هنوز تپیدنهای تند قلبم را تجربه میکنم... هنوز از صداش دستام یخ میکنه... گونه هام داغ میشه و چیزی در درونم شعله میکشه

شاکرم به خاطر اینکه عاشق مردی هستم که عین کوه محکمه... هر روز یک رنگ نیست... بااینکه خیلی رنگی رنگی و دوست داشتنیه

شاکرم بخاطر داشتن شغلی که دوستش دارم... شغلی که نزاشته محتاج باشم... شغلی که منو بزرگ کرده... شغلی که باهاش رشد کردم

شاکرم بخاطر داشتن دوستان واقعی و مجازی ای که در هر شرایطی غمخوار و آرام جانم بوده و هستند

من امروز در آخرین روز از 36 سالگی خودم در حالی که قلبم لبریز از غم اطرافیام هست... در حالی که مشکلاتی را تجربه میکنم که هرگز باورشون نداشتم... خوشبختم....



پ ن 1: خوشبختی گنجی هست که باید از وسط بدبختی ها پیداش کنیم

پ ن 2 : امیدوارم همتون خوشبخت باشین

پ ن 3 : دیشب داشتم ناشکری میکردم که قصه ی دختری را شنیدم و فهمیدم چقدر من ناشکرم

پ ن 4 : در بدترین روزهای عاشقانه ی عمر عاشقیم به سر میبرم

نظرات 17 + ارسال نظر
Nahid دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 10:08 http://rooznegareman.blogsky.com

تولد، تولد، تولدت مبارک.
مبارک، مبارک، تولدت مبارک.
نمیذاری ببینمت و اینارو به خودت بگم و هدیه و گلمو بدم منم بوس و گل و هدیه مجازی برات میفرستم.
ایشالا درکنار خانواده گلت 120ساله بشی و خوشبخت و سلامت باشین همتون.

تو چقدر خوبی دختر جون
ماهی بخدا
ممنونم

دل آرام دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 10:11

سلام
ای جانم
تولدت مبارک. سال خوبی داشته باشی.

متشکرم
لطف دارین

رسیدن دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 10:21

سلام دختر صبور و عاشق. مبارکت باشه همه داشته های قشنگت خدا برات نگه شون داره. پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم. برات آرزوی بهترین ها رو میکنم. آرزوی رفع همه کدورت هایی که غم به دلت میذاره.

سلام دخترگل
خوبی
از تو صبورتر و عاشق تر مگه داریم؟
مراقب دلت باش
ممنونم بابت ارزوی خوبت

نازلی دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 10:24 http://www.n-nikan.blogsky.com

قلب پر از آرامش و عشق
برف غمهات زیر تابش لطف خدا آب بشه
روزهات پر از شادی و لبخند
37 سالگیت پر از اتفاقهای قشنگ و خوب
تولت مبارک تیلو جان

ممنونم عزیزدلم
چقدر خوبی تو دختر

هفت دقیقه دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 10:28 http://7min.blogsky.com

خدا رو شکر به خاطر افریدن خانمی مثل شما که بتونه به دنیای بقیه رنگ بده .
تولدت رو قبل از اینکه به خودت تبریک بگم به اطرافیانت تبریک میگم به خاطر داشتنت .
تولدت مبارک
چرا در بدترین روزهای عاشقانه ؟

ای جانم
کاش اطرافیانم هم نظرشون همین باشه
خوب و بد کناره همه... شما سخت نگیر

الی دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 11:31 http://elhamsculptor.com

تو لدت مبارک عزیزم
امیدوارم در مسیر شادی قدم برداری

ممنونم
با همه شما دوستای خوبم

مخمور دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 13:04 http://mastoori.blogfa.com

سلام
تولدت مبارک
نور و شور و شعور روزی هر لحظه ات باد

سلام
ممنونم
چقدر آرزوی قشنگی بود

سلام دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:15


تولدت مبارک تیلو جونم

هورا به تو عزیزم
ممنونم

بهار شیراز دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 14:35

تولدت مبارکککککککککککککککککککک....
امیدوارم که بهترین منتظرت باشن...قشنگ ترین اتفاقات ممکن برات رخ بده

ممنونم بهار بانوی عزیز

مینو دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 16:53 http://minoog1382.blogfa.com

تولدت مبارک تیلوجان.روزهایت رنگی تروشادی هایت افزون تر

ممنون عزیزم با شما دوستای خوبم

اتشی برنگ اسمان دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 16:59

تولدت مبارک تیلو خوشگلم به همه ارزوهات برسی ان شالله

عزیزمی
منم برات همین آرزوی قشنگ را دارم

mahee دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 18:54

تولدت مبارک‌ تیلوی مهربون
روزهای پر از شادی و ارامش رو خدا رهسپار زندگیت کنه

نبودنت خیلی سخته
انگار جات همیشه خالیه... کاش زودتر برگردی

رسیدن دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 20:14

تیلو هیچ وقت خودت رو ناراحت من نکن . ناراحتی برات خوب نیس عزیزم. جواب کامنتت هم دادم .

غصه ی دوستام همیشه غصه ی منم هست
ممنونم

می سا دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت 20:49

تولدت مبارک باشه، همیشه عاشق و شاد بمونی

جانم
متشکرم

صحرا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 04:03 http://sahra95.blogsky.com

تولدت مبارک گندم جان
چه خوبه که این قدر شاکر و سپاسگزار خدایی. من وقتی این پستتو خوندم یادم اومد خیلی وقته از خدا یه تشکر درست حسابی نکردم. مرسی که یادم انداختی

ممنون عزیزدلم
تو خودت الگوی منی ... دختر گل

اناهیتا سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 09:32 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تولدت مبارک تیلوی نازنین. امیدوارم کنار مادر و پدر عزیز ت خوشبخت باشی

ممنون
منم برات ارزوهای خوب دارم

دخترشیرازی سه‌شنبه 23 آبان 1396 ساعت 09:59

سلام خانم گل عزیزم
خوبی خانم جان؟آقای برادر دکتر خوبن؟پدر و مادر؟
باور کن مدام دارم از خدا میخوام تکلیف خواهر خانم جانت مشخص بشه بلاتکلیفی سختترینه
تولدت مبارک باشه....برات آرزوهای قشنگ دارم
سلامتی
خنده
سلامتی
دل خوش
سلامتی
برات از خدام میخام
میماچمت

سلام دختر شیرازی عزیزم
دوست خوبم
ممنون که برای خواهرم دعا میکنی... متشکرم که درکم میکنی
ممنونم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد