روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یکشنبه ای در انتظار...

سلام

صبحتون بخیر و شادی

باورتون نمیشه دیشب ساعت ده خوابیدم... انگار روحم خسته بود

صبح بیدار شدم ، انگار یه آدم تازه

الانم پر از انرژی و سرحال

شماها خوبین؟

وقتی حالم خوبه نشانه های کوچولو کوچولو حالم را خوب میکنن

اول صبح آقای دکتر برام نوشته: دوستت دارم....همین دوتا کلمه ناقابل معجزه میکنه

خانم هفت برام یه آهنگ خیلی خوشگل گذاشته و نوشته به یاد تیلو میفتم... همین چند تا کلمه معجزه میکنه

چند هزارتومان ناقابل باعث میشه پول قسطم جور بشه و این ماه هم از شر قسط رها بشم

یه شاخه گل کوچولو که مامان از باغ برام آورده تا بیارم دفترم...

یه لیوان شیرکاکائوی خوشمزه ....

کرم خوشبوی دستام...

تیک خوردن یهویی دوتا از کارهای عقب مونده...

باید دنبال بهانه ها گشت... این زندگی سخت تر از اون هست که ما هم بخوایم سخت ترش کنیم....

دنبال بهانه ها بگردین...

دنبال نشانه ها

دنبال لبخندهایی که میتونن حتی لحظه ای ذهنتون را آرام کنند




پ ن 1: اوضاع گوشم بهتره... البته من برای بهبودش هیچ کاری نکردم

پ ن 2: اوضاع خواهرم از بد هم بدتره

پ ن 3: اوضاع زندگی یکی دیگه از نزدیکانم هم بهم ریخته

پ ن 4:  زندگی بی مکث جریان داره

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت دقیقه یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 09:40 http://7min.blogsky.com

اخی عزیزم ایشالا همبشه روی روال باشی
بعد از هر سختی اسانی وجود داره ، زندگی خواهرتون هم رو به راه میشه
ایشالا که از این اهنگ خوشت بیاد

دارم هی گوش میکنم... هی گوش میکنم

پریسا یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 10:06

منم دوستت دارم تیلوجان خوش به حال آقای دکتر برای داشتنت.
انشاالله که روزگار اون آشناهم روبه راه بشه
یکشنبه خوبی داشته باشی

دل به دل راه داره... مطمئنم
انشاله
به همچنین دوست خوبم

سلام یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:40

نمیدونم تیلو جونم...میخوای یه پست موقت بذاری مثل اون سری یه کم حرف بزنیم...بعدش پاکش کن

بله که میزارم
رمز را هم همینجا بگم؟

اناهیتا یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 15:27 http://khaterateman1369.blogsky.com/

افرین تیلو جان عالی بود پستت

سلام یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 16:13

رمز همون قبلیه؟

یادم نیست قبلی را
رمز را شما بنویس
من تایید نمیکنم
بعدش پست را میزارم
فردا از صبح بحرفیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد