روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ما جا مانده ایم...

سلام

روزتون پر از خبرهای خوب و شادی های بی پایان


دیشب بعد از اینکه با آقای دکتر حرف زدم ساعت نزدیک 12 بود...

حس کردم خوابم نمیاد

یه فیلم دانلود کردم و گفتم بزار خسته بشم خوابم ببره

فیلم دانلود کردن و دیدنش ساعت را رسوند به نزدیک 2 و نیم

و بعدش شروع کردم به خوندن یه کتاب...

چشمام میسوخت اما دست از سرش بر نمیداشتم

ساعت هم انگار عجله داشت

یهو نگاه کردم دیدم ساعت 5 و نیم شده

خیلی دیر شده بود

یک چرت کوچولو زدم

هنوز انگار خواب عمیق نبودم که ساعت زنگ زد

حمام کردم واومدم

الان با چشمای نیمه باز دارم مینویسم




پ ن 1: خواب شب را هیچی نمیتونه جبران کنه

پ ن 2: چشمام از بی خوابی میسوزه

پ ن 3: یکی از کارهایی که به شدت حالم را خوب میکنه پیاده رویهای پاییزی هست... بخصوص که چند ساعت دو تا چهار بعدازظهر میرم و خیلی بهم حس خوب میده

نظرات 10 + ارسال نظر
گمشده چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 08:48 http://www.light-star.blogsky.com

سلام. خیلی بده وقتایی که ادم خوابش میاد ساعت اصلا نمی گذره.

پیاده روی های پاییزی... حتی اگه ادم اهل پیاده روی هم نباشه بازم پیاده روی تو پاییز حس خوبی داره

سلام دوست خوبم
اما من الانم با اینکه خیلی بی حسم هنوز خوابم نمیاد
واقعا حس خوبی داره

هفت دقیقه چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 09:07 http://7min.blogsky.com

وای تیلو چقدر از چشمات کار میکشی
خدا رو صد هزار مرتبه شک که رو به بهبودی ایشالا همیشه سلامت باشی .
پیاده روی روی برگ های پاییزی البته من در حد تئوری دوس دارم و زود خسته میشم از پیاده روی

واقعا من با چشمام مهربون نیستم
وقتی خانم دکتری مثل شما آدم را معاینه کنه معلومه که آدم خوب میشه
پیاده روی دو نفری خوبه... تا ته دنیا هم راه بری هیچی از خستگی نمیفهمی

اناهیتا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 10:29 http://khaterateman1369.blogsky.com/

وای تیلو 5 خوابیدی دختر میزاشتی اینکارارو 5 شنبه شب خوووووووو

خخخخخخخ
5 شنبه هم همینکارا رو کردم

Nahid چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 13:59 http://rooznegareman.blogsky.com

امان از دست این تیلوی سربه هوا و اون آقای دکترش...
منم پیاده روی دلم میخواد اما دونفره


اخ اخ از پیاده روی دو نفره

امیر چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:14

با سلام
اگه واقعیت داشته باشه که روز قیامت چشم و گوش و سایر جوارح مدعی شوند . چشم و گوش تو را کی هست که قانع کنه اخه دلت برا چشمات نمی سوزه برا پول برق هم نمی سوزه که باید تراول ها بهای قبض بدی: به هر حال مراقب چشمانت باش که هیچ جایگزینی براش وجود نداره و انگهی خواب کم موجب بیماری و پیری و ضعف جسمانی می شود . مراقب سلامتی ات باش عزیز

با سلام به شما
واقعیت داره...
اما تاحالا به پول برق فکر نکرده بودم... تنها چیزی که حتی در آخرین سلول مغزم هم جا نداشت...
اوه
چقدر قصه داشت این یه ذره بی خوابی

طلوع ماه چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:41 http://mmnnpp.blog.ir

پیاده روی دونفره

واو
پیاده دو نفره ی عاشقانه
چیزی که خیلی دلم میخواد

صحرا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 18:33

اسم فیلم و کتابم بگو ببینیم چی انقدر گندم ما رو جذب کرده

فیلم که هرچی به دستم برسه میبینم
اما فیلم عشق قرمز را دیدم ... به نظرم خوب بود
و فصل نرگس... به نظرم زیبا بود
کتاب هم فعلا دارم تلاش میکنم نمیدونم چند شنبه با موری را بخونم که اصلا جذبم نکرده...

رسیدن چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 21:11

سلام خوبی عزیزم. دندون چطوره . شاد باشی همیشه.
جواب کامنتم رو خوندم ذوق کردم. تو باید زندگی رو از من یاد بگیری؟؟، تو خودت الگوی منی صبور قوی مومن و شاد . الهی همیشه سرحال و سالم باشی.

سلام دوست خوب و مهربونم
باور کن تو بهترین الگو هستی... اینقدر قوی و پر انرژی و پر انگیزه...

رسیدن شنبه 20 آبان 1396 ساعت 11:56

خسته نباشی عزیزم خدا قوت . مراقب سلامتیت باش

ممنون دختر گل

مرجان شنبه 20 آبان 1396 ساعت 14:43 https://daftareshoma.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد