روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تمیزکار

سلام

پنجشنبه تون بخیر

پنجشنبه های من بی آقای دکتر هیچی نیست... فقط روز بعد از چهارشنبه س... شایدم روز قبل جمعه....


صبح تازه داشتم ماشین را از پارکینگ در می آوردم که مغزبادوم زنگ زد

با مامانش ماشینشون را برده بودن نمایندگی و نمایندگی بهشون گفته بود چند ساعت بعد باید برای بردن ماشین بیان

منم یک راست رفتم سراغشون

بعدم سر راه مغزبادوم را بردم و ناپلئونی براش خریدم

هردو خواهر بودن...

اومدیم دفتر... چای درست کردیم و چند دقیقه ای غصه ها را ریختیم دور و چای شیرینی خوردیم

بعدشم خواهر رفت پیاده روی و مامان مغز بادوم هم رفت برای خریدهای کوچک

منم کار را تعطیل کردم و با مغز بادوم مشغول درست کردن کاردستی شدیم

دوتا باکس خوشگل درست کردیم ... یکی برای مغزبادوم ... یکی هم برای وسایل من...

ساعت نزدیک یازده مغزبادوم و مامانش رفتن...

من و اون یکی خواهر هم تصمیم گرفتیم دفتر را تمیز کنیم

خلاصه که تا نیم ساعت پیش همه جا را تمیز کردیم

بعدم ناهار و نماز

الانم اینجام...


پ ن 1:  بهم بگید که غصه ها یه جایی تمام میشن

پ ن 2: برای تولد خواهر عطر خریدم

پ ن 3 : دلم قرار عاشقانه میخواهد

نظرات 5 + ارسال نظر
صحرا پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 19:18

غصه ها یه جایی تموم می شن

ممنونم عزیزم
الهی هیچکدوم از شما دوستای خوبم غصه نداشته باشین

Nahid پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 21:43 http://rooznegareman.blogsky.com

ایشالا همیشه خواهرانه های زیبا داشته باشی.
پ ن: به فرموده حقتعالی:اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسری، والسلام.

راست میگی .... خدا را شکر که دارمت که بهت یادآوری کنی

الی پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 21:46 http://elhamsculptor.blogsky.com/

غصه ها حتما تموم میشن

گلشن شنبه 13 آبان 1396 ساعت 00:08

غصه ها تموم نمیشن فقط کمرنگ میشن وقتی دیگران مشکلات بزرگتر دارن

غصه ها تموم نمیشن فقط مدلشون عوض میشه

هفت دقیقه شنبه 13 آبان 1396 ساعت 17:11 http://7min.blogsky.com

چقدر من از این خواهرانه ها خوشم میاد ولی خب خواهر ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد