روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کلاغ

سلام

صبح تون شیرین و خواستنی

خوبین؟

این که میگم نمیدونم شما هم اینطوری فکر میکنید یا نه؟

قبلاها چقدر گنجشک ها زیادتر بودن... من صبح ها با صدای هیاهوی گنجشک ها بیدار میشدم

داخل حیاط همسایه دیوار به دیوارمان یک درخت توت خیلی بزرگ بود که صبح ها پر از گنجشک میشد...

هیاهوی قشنگ گنجشک ها ... شیطنت هاشون...

درخت خیلی بزرگ را با هردردسری بود، بریدند.... و حالا دیگه از هیاهوی گنجشکها در صبح خبری نیست

الان به ندرت گنجشک میبینم...

تو تراس خونه ی خودمون تا وقتی داداش ایران بود پر از کبوتر بود

مامان هم دائم براشون گندم میخرید و همیشه آب و دانه میگذاشت

اینقدر صبح ها بق بقو میکردند و صدای بال و پرشون میومد

اونموقع ها یادم غر میزدم...

در تراس را که باز میکردیم یه عالمه کبوتر روی لبه هاش نشسته بودن...

اما الان... اصلا از این خبرها نیست

شاید باورتون نشه... حتی سه ماه یکبار هم کسی در تراس را باز نمیکنه

الان تنها پرنده ای که میبینم کلاغ هست

چند تا کلاغ تو کوچه دفترم همیشه هستن

صبح ها که ماشین را پارک میکنم یواشکی بهشون سلام میکنم

بازم خوبه این چند تا کلاغ هستن....




پ ن 1: دیشب یک عاشقانه غلیظ و پر رنگ داشتیم... و اونقدر حرف زدیم که از خستگی بیهوش شدیم

پ ن 2: یک آهنگ تازه پیدا کردم و هر شب 5 دقیقه با اون آهنگ با آقای دکتر می رقصیم... یکی از بهترین سرگرمیهامون شده... از این 5 دقیقه،  4 دقیقه ش به خنده و شوخی میگذره.... امتحان کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
Nahid چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 11:16 http://rooznegareman.blogsky.com

عزیزم راست میگی. منم اینو چندوقت پیش به مادرم گفتم . مادرم گفتن که هرجا مهربونی و انرژی مثبت زیاده پرنده های کوچیک هم هستن. مثلاً دیدی تو امامزاده ها چقدر کبوتر هست؟!
شاید پریم از احساسات منفی. شاید از درودیوار شهرمون بدی میباره که گنجشکا و کبوترا رفتن. ولی به هرحال ما باید سعی کنیم خوب باشیم تا پرنده ها و همه خوبیا دوباره برگردن.

عزیزجان ! یعنی مهربونی از خونه ما رفته؟
باید بیشتر بهش دقت کنم... این خیلی بده
سعی میکنم
البته من خوبی را از دوستای خوبی مثل شما یاد میگیرم

پریسا چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 14:35 http://roga2.blog.ir

رسیدن بخیر تیلوجان.
خوبی؟
نبودم چندروزی الان دیدم آپ کردی.
دلت خوش باشه همیشه دوست جان.

ممنونم دوست جونم
به همچنین شما عزیزدلم

هفت دقیقه چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 18:05 http://7min.blogsky.com

صحرا چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 18:19

اینجایی که ما هستیم درخت زیاده. انواع پرنده هست از گنجشک های خاص اینجا تا قمری و کلاغ . درختهاش سنجابم زیاد داره اطراف کالج خرگوش هم هست

چه زیبا
خدا را شکر که اینقدر انرژی مثبت دور و برت هست

سعید پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 11:59 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر دختر عمو جان عزیزم
خوبی؟
امیدوارم مشکل گوشت بر طرف شده باشه
اگه نشده با یه گوش پاک کن تمیزش کن و هر دفعه بعد از حمام هم این کار رو انجام بده
خوش به حالت که یه عشقی داری که باهاش عاشقونه داشته باشی من که ندارم با کی برقصم؟
داداش های منم تا وقتی مجرد بودن تو خونه کبوتر نگه می داشتن یادمه یه بار داداش کوچیکه م از این که جوجه های کبوتراش دنیا اومدن چقد خوشحال بود
آقاجونمم یه زمانی طبقه ی بالای مغازه ش کبوتر داشت الانم برادر زاده م که 8 سالشه تو خونشون کبوتر و جوجه نگه می داره بوقلمونم داره و بوقلموناشم دارن مامان میشن

سلام پسر عموجان خودم
برطرف نشده
اما محض اطلاعت بگم که پاک کردن گوش با گوش پاک کن یکی از بدترین کارهایی هست که میشه در حق گوش انجام داد

فرشته یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 13:18

امسال درخت حیاط ما برای اولین بار میزبان گنجشک هاست صبح قبل طلوع افتاب وعصر قبل غروب چه سر وصدایی که راه نمیندازن من چند ماه پیش غذا ریختم تو باغچه و اومدن و ماندگار شدن تو هم غذا بزاری میان

چقدر خوب
ما درخت نداریم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد