روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهای شبیه به هم

سلام

صبح تون بخیر و شادی

خوب هستین؟

اول صبح چند تا بانک رفتم و تنها چیزی که متوجه شدم این بود که چقدر کارهای اداری اعصاب خرد کن هستند


دیشب تصمیم گرفتم بافتنی کردن را شروع کنم

کاموای آبی فیروزه ای داشتم و شروع کردم به بافتن یک ژاکت کوچولوی خوشگل برای مغز بادوم

از پارسال یاد گرفتم که ژاکت های مغز بادوم را بدون درز و از یقه ببافم و این کار را خیلی دوست دارم

پر از حس های خوبم ....


دیشب من و آقای دکتر هر دو خیلی خسته بودیم

یک کمی از روزمرگی ها حرف زدیم و بعد با دو تا لبخند گنده رفتیم برای لالا

تا صبح خوابهای خوب میدیدم که توی همش آقای دکتر داشت لبخند میزد

پر از حس های خوبم....


دوتا عطر با دوتا رایحه جدید خریدیم

بدون اینکه دنبال اصل بودن و نبودنش باشم

بدون اینکه دغدغه خط بو و ماندگاری و این حرفا را داشته باشم

دوتا عطر با بوهایی متفاوت از همیشه

و البته خیلی خیلی ارزون

و اینقدر این دوتا عطر خوبن...

پر از حس های خوبم....



پ ن 1 : امسال پاییز برعکس تمام پاییز های گذشته دلم لباسهای پاییزی نمیخواد.. دلم دستای گرمی را میخواد که بگیرم و تا ته دنیا قدم بزنم


نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 09:25 http://banoyeeshgh.blogsky.com/

سلام چقدر خوب منم دنبال تجربه حسهای جدیدم باید برم عطر متفاوت بخرم .
امیدوارم همیشه پراز حسهای خوب باشید.

سلام به روی ماهت
حسهای جدید اینفدر قدرتمند هستند که میتونن روند کل زندگی آدم را عوض کنن

هفت دقیقه دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 09:52 http://7min.blogsky.com

وای کاموا من خیلی دوس دارم بافتنی رو ولی فعلا وقت ندارم

منم خیلی دوست دارم
واقعا هم وقت ندارم
ولی انگار بهش نیاز داشتم

سعید دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 10:11 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
چقد خوش حالم که انقد پر از حس های خوبی؟
ضمنا واسه رفع گرفتگی گوش آدامس بجو یا سرتو بنداز پایین و خمیازه بکش

سلام بر پسر عموی خودم
متشکرم
متشکرم از راهنماییت
باشه چشم حتما امتحان میکنم
هر دو رو

هفت دقیقه دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 10:54 http://7min.blogsky.com

نه گول خوردنم نیومد انقدر از گول نخوردنم ناراحته که دیگه پی ام نداده شایدم منتظره من پی ام بدم اگه تا جمعه که من سرم شلوغه قهر بمونه خیلی خوب میشه
ولی کلا اخلاق بدیه ها توقع داره من هرشب هرشب پاشم برم اونجا ! بعد ناراحتم میشه ! اصلا کلا در مورد این قضیه بهش بگی نه ناراحت میشه

رسیدن دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 11:55

آفرین به تو که مشغول شدی . هنر دستی آدم رو از زندگی میکنه و حس خوب میده . انشاءالله هرچه زودتر دستات تو اون دستان گرم چفت و قفل بشه .


ممنونم عزیزدلم
منم برات بهترینها را آرزومندم

صحرا دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 20:51

یکی از فانتزیام اینه بافتنی یاد بگیرم. چند بار تلاش کردم نتیجه نداد

ای جان
شما اینقدر هنرمندی که به بافتنی احتیاج نداری
اما واقعا حس خوب میده به ادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد