روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه ای از جنس آبان

سلام

شنبه تون مهربان

عین آبان


دیروز یه جمله قشنگ خوندم... خیلی خوشم اومد

« پاییز بی آبان... بیابان می شود...»


بعد از روزهای زیادی که شماره ش از دستم خارج شده ... این هفته جمعه تعطیل بودم

یه جمعه آروم و بی صدا

با مغزبادوم نقاشی کشیدیم...

این روزها مغز بادوم میره پیش دبستانی و تجربه های تازه ای داره که من ازشون به شدت انرژی میگیرم

با مامان انار دانه کردیم و حرف زدیم

با بابا یه وسیله خراب را تعمیر کردیم و کلی سر به سر هم گذاشتیم

و به خواهر هی نگاه کردم و بغضم را فرو خوردم...


جمعه ی خوبی بود

امیدوارم هفته ی خوبی پیش رو داشته باشیم

برای همتون آرزوهای قشنگ دارم


پ ن 1: دلم کیک پختن میخواد

پ ن 2: دلم دسرهای رنگارنگ تیلویی میخواد

پ ن 3 : دلم خندیدن میخواد

پ ن 4: دلم برای خودم تنگ شده

نظرات 9 + ارسال نظر
الی شنبه 6 آبان 1396 ساعت 10:04 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امشب برو خونه یه پودر کیک وانیلی هم بخر سریع سه سوت آماده میشه
بعدش تا کیک توی فر بپزه یه ژله بلوبری خوشمزه و خوشرنگ آماده کن
چای دارچین هم بزار بعد برو با خواهر نوش جان کن کلی حرفای خواهرانخ درگوشی بزن کلی درد و دل کلی بغض کلی خنده بعدش اخرشم همو بغل کنین بگین گور بابای دنیا همینه دیگه ببین اگر بچه ای داشتیم به سرنوشت آتنا یا اهورا یا... دچار میشد چی؟؟؟ پس هنوزم خوبیم.. (دور از جون البته) بعدم شب برو زیر پتو با عشق حرف بزن تا آروم بخوابی و...


ببخشید قصدم نصیحت نیست چون خودم متنفر، فقط آرزوهامو اینجا نوشتم چون خودم توان انجام و شرایط هیچکدومش رو ندارم
اینارو انجام بده بگو به یاد الی

مرسی الی
خوندنش هم حال خوب کن بود
منم فعلا شرایط انجامش را ندارم
اما مطمئنم وقتی انجامش بدم یادت خواهم کرد

رسیدن شنبه 6 آبان 1396 ساعت 10:26

کیک بپز حالت خیلی خوب میشه . باور کن . مراقب خودت باش عزیزم


حالم را شماها خوب میکنید نه کیک...

اذر شنبه 6 آبان 1396 ساعت 11:40 http://azar1394.blogfa.com

پاییز بدون ابان بیابان میشود .ایول
عالی بود
نبودید مدتی .ان شاالله الان بهترین حال رو دارید

اوهوم به نظر منم خوب بود...
بهترین حال را ندارم اما به لطف خداوند و شما دوستان عزیزم خوبم

هفت دقیقه شنبه 6 آبان 1396 ساعت 11:58 http://7min.blogsky.com

کیک و دسر و این قرتی بازیا چیه :| یه زنگ بزن دکی خودش بلده چیکار کنه حالت خوب میشه

اخه عزیزدلم شما که خودت بهتراز من میدونی... ایشون اگه وقت میزاشت که کار من به کیک و دسر نمیرسید

Nahid شنبه 6 آبان 1396 ساعت 12:01 http://rooznegareman.blogsky.com

والا مام خیلی دلمون برای تیلتیلوی خودمون تنگ شد.

ای جون به شما
شما که بینظیری

هفت دقیقه شنبه 6 آبان 1396 ساعت 14:06 http://7min.blogsky.com

تیلووووو
زنگ زدم بهش بعد از کلی کولی بازی و لوس بازی میگم زنبورا همش منو نیش میزنن میگه مگه باز چندمته میخوری ازشون؟!
میگم دفعه ی پیش نشستم روش باسنمو نیش زد
میگه جوووووون تو فقط بشین روی زنبورا :))


خیلی قشنگ بود

خاله ریزه شنبه 6 آبان 1396 ساعت 15:46

سلام تیلوی مهربون
پ.ن ها همش شدنیه یکم حوصله و همت میخواد فقط

سلام بر خاله ریزه ی عزیز
راست میگی... اما حسش نیست

سعید شنبه 6 آبان 1396 ساعت 19:28 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
چه خبرا؟

سلام پسرعموی عزیزم
متشکرم
هیچ سلامتی شما

صحرا شنبه 6 آبان 1396 ساعت 21:56

کیک پختن چه تاثیر خوبی می ذاره. من این اواخر دوبار پختم خیلی حال و هوامو عوض کرد


خوشحالم که حالت خوبه
کلا یه سری بوها و طعم ها و حس ها هستن که حالمون را خوب میکنن
و چقدر خوبه که اینا را بشناسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد