روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پسته ای...

سلام

صبح تون شاد

صبح خواب موندم

با اینکه دیشب هم تقریبا زودتر از شب های قبل خوابیده بودم

اما یادم اومد که داشتیم یه خواب خیلی خوب و شیرین میدیدم

شاید برای همین نخواستم بیدار بشم

بیدار شدم و زیر دوش هی سعی کردم جزئیات بیشتری از خوابم یادم بیاد

هرچی بیشتر یادم اومد کامم شیرین تر شد

لبخندم هم گشادتر شد...

بعد از یه صبحانه مفصل و عالی ... خودم را رسوندم دفتر

تو باغچه روبروی دفترم یه بچه گربه داشت تند تند یه چیزی میخورد... جلوتر رفتم

یکی براش یه کاسه شیر گذاشته بود...



امروز میتونه روز بینظیری باشه

خوبی ها را با دقت بیشتری ببینیم

نظرات 7 + ارسال نظر
بلاگسازان پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 09:56 http://blogsazan.com/

http://blogsazan.com
ثبت وبلاگ رایگان در سیستم وبلاگ دهی بلاگسازان

(از طریق پیامک و بدون اتصال به اینترنت در وبلاگ خود مطلب منتشر کنید )
با امکان پشتیبان گیری از تمامی مطالب وبلاگ و ذخیره آن در رایانه شخصی خود

هوا سرد است
من از عشق لبریزم
چنان گرمم
چنان با یاد تو در خویش سرگرمم

رسیدن پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 15:51

خیلی خوشحال شدم که اومدی. شکر که حالت خوبه عزیزم.


ممنونم مهربون خانم

ِرابعه پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 16:22

خدا رو شکر که اومدی تیلو جان نگرانت بودیم.

ممنونم از اینهمه مهربونیاتون
ببخشید که نگرانتون کردم

هفت دقیقه پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 17:19 http://7min.blogsky.com

اصلا فک کنم خدا به امروز نگاه ویژه ای داشته که انقدر شروع باحالی برای همه داشته :))
نه منم تازه وارد تراژدی یک عاشقانه ی آرام شدم که البته من میگم آرام اما تو باور نکن
در مورد اسم وبم هم درست فکر کردی یکی از دلایلی که اونم این اسمو انتخاب کرده بود کمبود وقت بود .

هورا
هورا به امروز
هورا به عاشقانه آرام و پرشور

طلوع ماه جمعه 5 آبان 1396 ساعت 18:42 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.
خوشحالم که برگشتی.
قوی باش و توکل کن به خودش.

سلام به روی ماهت
منم خوشحالم که برگشتم
ممنون از دلداریت

گلشن جمعه 5 آبان 1396 ساعت 22:09

خوبه که بالاخره برگشتی

اوهوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد