روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تکه های شکسته

سلام

روزتون شیرین و گوارا

راستش تو این دو سالی که دارم روزانه نویسی میکنم غیبت به این طولانی ای نداشتم

اما فکر کنم ضربه ای از این مهلک تر هم نداشتم

اما مطمئنم خداوند داره ازم یه الماس زیبا میسازه...


از اول امسال مشکلات زندگی مشترک خواهرم خیلی خیلی پررنگ شد

تا جایی که آزارهای زیادی دید، رنج های زیادی تحمل کرد و بالا و پایین بسیاری را تجربه کرد

نمیدونم چی شد که یهو همه چیز ریخت بهم

نمیدونم کی مقصره

اصلا نمیدونم حق با کی هست و کی داره اشتباه میکنه

تو زندگی مشترک همه چیز مشترک هست... حتی تقصیرها...

اما بعضی آدمها از سر خوشی برای خودشون دنبال دردسر و مشکل میگردن...

خلاصه ش اینه که تیلو تیلو انگار تکه تکه شده

خواهرم صحیح و سالم کنارم هست و این خیالم را راحت میکنه... اما...

زندگی همیشه بالا و پایین زیاد داره

و من سخت تر از سنگ زیرین آسیابم...

و همیشه گفتم دردی که منو نکشه منو قوی تر میکنه

و حالا در بوته آزمایش داره سنگ وجودم محک میخوره

برمیگردم و روزانه مینویسم... اما الان تکه پاره ها را جمع کردم و خزیدم تو غار تنهاییم

در حالی که روزهای بسیار شلوغ و پرکار دفترم را سپری میکنم، روزهایی که تقریبا سه ماه کامل براشون برنامه ریزی و طراحی و ویرایش انجام دادم...

خلاصه که نیازمند دعاهاتون هستم

نیازمند مهربونیاتون هستم

نیازمند دوستی هاتون هستم




پ ن 1 : هنوز ته کامم از عسل اون قرار عاشقانه شیرینه

پ ن 2 :  بیماریم تو بدترین شرایط خودش هست

نظرات 15 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 08:55

به نام خدا
آنگاه که خداوند توجه خاصی به کسی نمود ابتدا مس وجودش را به کیمیا تبدیل می کند و سپس او را لایق همراهی با خود می نماید.
" ... من عرفنی ، عشقنی ، و من عشقنی، قتلنی و ...."
هر کس مرا بشناسد عاشقم می شود و هر کس عاشقم شد او را می کشم ...
یک ذره در درون صدف آنقدر باید فشار را تحمل کند تا تبدیل به مروارید شود. و کربن تا تبدیل به الماس شود باید گرمای زیادی را به جان بخرد .

به هر حال جای بسی خوشبختی و خوشوقتی است که در حال استحاله هستی از ظلمات به سوی نور در حرکتی....

و من همیشه دعاگوی شما هستم و برای سعادت و خوشبختی ات دعا خواهم کرد.

شما همیشه به من لطف داشتین و دارین

مریم دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 08:56 http://navaney.blogfa.com/

سعید دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 10:08 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
آفرین به این اراده
یه جمله ای هست که همیشه تو شرایط سخت به من انرژی میده
صبور باش و مقاوم - سر به زیر و سخت
تو هم امتحان کن
منم تو زندگیم شرایط بسیاز سختی رو گذروندم واسه همینم میفهمم چی میگی
این روحیه تو حفظ کن
سعی هم بکن تو مسائلی که مقصر نیستی و کار زیادیم از دستتت بر نمیاد اقلا خودتو خیلی درگیر نکنی
نه این که بگم نسبت به مسائل خواهرت بی تفاوت باش میگم بیشتر از توانت از خودت توقع نداشته باش
چیزایی مثل یه قرار عاشقانه یا حتی یادآوری خاطراتش هم میتونه انرژی خوبی بهت بده
شاد باشی

سلام پسر عموی خودم
چشم

صحرا دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 10:23

روزهای سخت نمیان که بمونند گندم عزیزم. مراقب خودت و دلت باش خانوم

چه خوب گفتی
روزهای سخت میگذرن... کاش روزهای سخت تر نیان...

پریسا دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 12:00

بنویس تیلو اگر میتونی بنویس تا اروم شی متاسفانه من وقتی ناراحتم و غم دارم نوشتنمم نمیاد.
همین که خواهری کنارته و صحیح و سالم شکرگذار خدا باش.
نهایتش جدا میشن و راحت میشه. بچه داره؟
از خدای خوبی ها نهایت آرامش و خوشی رو برات میخوام.

منم انگار کلماتم را گم کردم
بله همین که خواهرم سالمه کلی جای شکر و سپاس داره
خدا نکنه... این اسمش راحتی نیست... نه نداره
انشاله

حامد دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 13:08

امیدوارم هرچی خیره همون اتفاق بیوفته

انشاله

Meredith دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 14:28

چرا از خودت حرف نمیزنی؟ پس ما برا چی هستیم؟ چرا همه چیز رو میریزی توی خودت؟ الان وضع روحیت چطوره؟ بیا و حرف بزن در موردش.اگر خواستی ایمو صحبت کن امروز کشیکم.سرم خلوت شد خبرت میدم

تو که عزیزدلمی
همیشه مهربون بودی و هستی

دل آرام دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 17:14

سلام
خدا صبر بده
دیدن رنج عزیزان سخته

سلام
رنج عزیزای آدم از رنجهای خوده آدم سخت تره

امیر سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 08:57

با سلام
تیلوی تکه تکه شده هم عزیز است . تیلو آینه ای است هزار تکه هم بشه هزار بار عزیز است . هر آینه هر قدر تکه هاش بیشتر باشد عکس های ما را بیشتر نشان میدهد.
بالا و پایین شدن زندگی لازم است و باید با دیدی متفاوت به آن نگاه کرد . همین سنگ ریزه ها که در جویبار سد و مانع حرکت آب هستند باعث زیبا شدن ترنم جویبار می شود .
در زندگی زناشویی نباید دنبال مقصر گشت باید دنبال گذشت بود نه مقصر . چون مقصر همیشه دنبال توجیه است و میخواهد هر طور شده برای کارهای خود دستاویز و بهانه پیدا کند و مقصر کمتر تن به گذشت میدهد و سعی می کند ژست طلبکارانه داشته باشد. و این خصلت باعث می شود بقیه نیز ازش زده و خسته شوند.
انشالله که خداوند به همه ما وجدان های بیدار ، توان گذشت کردن ، و احساس مسئولیت عطا بفرماید.

سلام
ممنونم

قندک میرزا سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 09:58

سلام
تیلو جان از این حرفت خیلی اومد که نوشتی همه چیز مشترک مشترک هستش حتی تقصیرها.عالی گفتی نیلو. آفرین

سلام
نظر واقعیم همین هست

قندک میرزا سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 10:01

تیلو حرفات و عقایدت همگی عالی هستن. یعنی عالیا؟کاش روحیات من هم مثل روحیات تو بود.کاشکی

عموزاده ی عزیزم... مطمئنم کلی صفت و خصلت بینظیر داری

دخترشیرازی سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 13:06


انشاالله خیلی زود همه چیز شیرین بشه برات

شیرینی بی پایان برای روزگار همه دوستانم آرزوست...

اناهیتا سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 13:24 http://khaterateman1369.blogsky.com/

تیلو با امبد رسیدن روزای بهتر

بله به امید روزهای خوب برای هممون

الی سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 21:34 http://elhamsculptor.blogsky.com/

روزگارت پر از قرارهای عاشقانه و عاشقانه هاتون مانا
امیدوارم مشکل خواهرت زودتر حل شه عزیزم


چقدر دعای خوب
منم برات آرزوهای رنگی رنگی دارم

رسیدن چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 20:48

میدونم که قوی هستی. تکه تکه هم بشی باز تکه هات کنار هم قرار دارن . شیارهای بین تکه ها قوت اتصال تکه ها رو به هم زیاد میکنه . اونوقت میشی یه تیلوی قوی با تکه های زیبا .


چه تشبیه زیبایی
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد