روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خرید اینترنتی پر دردسر...

سلام

روزتون عسل


یک روز تاخیر داشتم

شرمنده هستم

دیروز از صبح حرص خوردن ها آغاز شد

من شنبه هفته ی گذشته ، اینترنتی ، از سانا تری دی کفپوش ماشین خریدم (عمدا اسمش را گفتم که شماها در جریان باشین)

قرار بود سه روزه کفپوش ها به دستم برسه

سه روز که تمام شد زنگ زدم و اونا دفعه اول با برخورد تقریبا منطقی بهم گفتن که یه کمی سفارشاتشون عقب افتاده و من باید تا پنجشنبه صبر کنم

منم خیلی عادی قبول کردم

پنجشنبه از صبح هزاربار تماس گرفتم

اولین نکته ی جالب در مورد این شرکت این هست که شما تماس میگیری و تلفن گویاشون به شما میگه شما اولین نفر در صف انتظار هستی ولی شما تقریبا ده تا پانزده دقیقه باید گوشی را نگه داری تا کسی جوابت را بده ...

اولش گفتن اصلا همچین ثبت سفارشی نشده

بعد گفتن قیمت این کف پوش 153 تومن بوده و چرا من 170 ریختم...

دومین نکته جالب این هست که سایت کاملا از پیش تعریف شده هست و خودش مبلغ و اینا را مشخص میکنه

بعدتر گفتن که شرمنده و ...

خلاصه که پنجشنبه هیچ جواب درستی به من ندادن این در حالی بود که من تقریبا دو ساعت کامل باهاشون درگیر بودم

شنبه صبح بازم دیدم هیچ خبری نیست

تا ساعت یازده صبر کردم و بعد دوباره زنگ زدم

اینبار به شدت عصبانی بودم

حرص خوردم

یکی از نکات جالب در این فروشگاه اینترنتی این هست که به هیچ عنوان شما نمیتونین با مدیر فروشگاه در ارتباط باشین.. و جالب تر اینکه هرچی میخوای حرص بخور کسی رسیدگی نمیکنه

خلاصه بعد از کلی حرص خوردن و پیگیری مشخص شد که محصول را پست کردن

به زور ازشون شماره بارنامه را گرفتم و پیگیر شدم... در نهایت شماره پستچی را دریافت کردم و باهاش هماهنگ شدم و ساعت 5 عصر بسته به دستم رسید....

جالب ترین قسمت این ماجرا این هست ... که من شنبه خرید کردم و اینا یکشنبه محصول را پست کردن... و در واقع بقیه ماجرا تقصیر اداره پست هست... اما اونجایه آدم مودب و مسئول وجود نداشت که این مساله را بگه و مسیر پیگیری را مدیریت کنه...

یه نفر نبود که بدونه این بسته در فلان تاریخ پست شده...

و من مطمئنم که تا جای ممکن دیگه به این سادگی خرید اینترنتی نخواهم کرد




پ ن 1 : علت اینکه اسم این شرکت اینترنتی را نوشتم این بود که این شرکت هر شب در ساعات پر بیننده ی شبکه یک تلویزیون تبلیغ داره و این خیلی بده ...

پ ن 2 : تا قبل از اینکه شما پول را واریز کنید، این شرکت با یک تماس یا مسیج ، همچین پیگیر شما میشه که آدم باورش میشه یک شرکت منظم و با دیسیپرین در انتظارشه

پ ن 3 : کفپوش ها از حد انتظارات من خیلی پایین تر بودند

پ ن 4 : یکی از دوستانم فروشگاه تلگرامیش را اینجا بهم معرفی کرده بود، عالی بود...

پ ن 5 : دوست دارم امروز بازم پست بنویسم براتون

نظرات 6 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 10:35 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام بر عمو زاده ی گل گلابم
خوبی؟
اولا که حرص نخور واسه پوستت بده
دوما از این تجربه استفاده کن و از هر فروشگاه اینترنتی به این سادگی خرید نکن مگه این که موقع تحویل جنس پولشو پرداخت کنی
متاسفانه بعضیا تا پولو میگیرن بی خیال می شن
بعضی اجناس تو بازار حقیقی ارزون تر از بازار مجازیه
راستی از اسپری قهوه که واسه ماشین خریدی راضی هستی؟

سلام بر عموزاده ی خوب خودم
متشکرم
راست میگی نباید حرص بخورم اما نمیدونم چرا میخورم
حتما از این تجربه استفاده خواهم کرد
عالی بود اون اسپری... محشر

پریسا یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:08

خرید اینترنتی اینقدر ازش ضربه خوردم که بیزار شدم ترجیح میدم توی این زمینه با تکنولوژی دیگه جلو نرم

منم چند دفعه چیزای کوچیک خریده بودم و هیچوقت راضی نبودم
اما ایندفعه مصمم شدم که دیگه اصلا خرید اینطوری نکنم

قندک میرزا یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 12:40

سلام بر تیلوی عزیز
اولا که این جا ایران است.اگر غیر از این باشه باید تعجب کرد
دوم این که آیا مابه التفاوت پول را برگردوندن یا نه؟

سلام بر عموزاده ی عزیز و شیرینم
میتونیم تو ایران هم آروم آروم از خودمون شروع کنیم و همه چیز را درست کنیم
اما حیف ... حیف...
نخیر... چیزی برنگردوندن و در نهایت هم چیزی بی کیفیت تر از حد تصور دریافت کردیم

شاذه یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 16:03 http://moon30.mihanblog.com

من از تجربه ی خرید از فروشگاه بامیلو و دیجی کالا خیلی راضیم. ولی بقیه شون کلاً شانسین...

قصد داشتم از دیجی کالا گوشی بخرم... اما الان دچار شبه شدم

Ice Queen یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 20:06 http://dailydiarys.mihanblog.com

دردسرای خرید اینترنتیه دیگه اونم تو مملکت ما دستت به هیچ جا بند نیست
خوشحال میشم به منم سر بزنی .

چشم که سر میزنم
انشاله که دوستای خوبی بشیم

دلژین شنبه 18 شهریور 1396 ساعت 05:46 http://delzhin.blog.ir

اخ چه بد‌.....
کلهم اعتمادت نسبت به خرید اینترنتی متزلزل شد...

اصلا نابود شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد