روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز قبل از جمعه...

سلام

امروز برام روز قبل از جمعه س

نه پنجشنبه ...

پنجشنبه باید حس و حال عجیب و غریب خودش را داشته باشه...

پنجشنبه هایی که هیچ حال و هوایی نداره .... میشه روز بعد از چهارشنبه ... میشه روز قبل از جمعه....


خوبین شماها؟؟؟ خوبین عزیزای دلم؟

شکلاتهای عیدانه روی میزم هست ... کنار انار خوشرنگ... کنار هلوهای تابستانه.... و دارم کار میکنم

کار میکنم و ماه بانو گوش میدم و حواسم هست که این ساعتها باید دعا کنیم

حواسم به تک تک تون هست

به اینکه اسم همه تون را بیارم

به اینکه براتون بهترینها را از پروردگار طلب کنم

از خدا میخوام به دلهاتون نگاه کنه و بهترین ها را نصیبتون کنه....

از خدا میخوام کمترین چیزی که بهتون میده بزرگترین آرزوتون باشه

از خدا میخوام با خدایی خودش بهمون لطف کنه...


التماس دعا برای دل دوستم که پدرش را از دست داده

التماس دعا برای سلامتی تمام پدرها و پدرم

التماس دعا برای سلامتی همه مادرها و مادرم

التماس دعا برای تمامی مریضها و مادربزرگ مریضم

التماس دعا برای تمام مسافرها و دوستم که در مسافرت هست

التماس دعا برای همه ی اونهایی که میخوان مهاجرت کنن و دوستم که میخواد مهاجرت کنه

التماس دعا برای همه ی برادرها و برادرم که راه دوره

التماس دعا برای همه خواهرها و اونایی که عین خواهرن و خواهری که زندگیش تلخ شده

التماس دعا برای خانه دار شدن همه اونهایی که دلشان خانه می خواد و خواهرم و  همسرش و مغزبادومی  که این روزها درگیر خانه دار شدن و نشدن هستند

التماس دعا برای همه اونهایی که دلشون فرزند میخواد و دختردایی که دلش بچه میخواد

التماس دعا برای خاله ها و خاله و دختر خاله تنها که دارن اسباب کشی میکنن

التماس دعا برای عمه ها...عموها... دایی ها... فرزندانشون

التماس دعا برای روزی حلال



بد نیست یادی هم بکنیم از کسانی که در بین ما نیستند

برای آمرزششون دعا کنید... برای رحمت... برای آرامش... برای مغفرت


دعا کنید در حق همدیگه... انرژیش اول به خودتون میرسه


پ ن 1: برای تیلو هم دعا کنید


نظرات 14 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 16:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام؛علیکم سلام به روی بهتراز ماهتون:-*
دقیقاااا. امروز رو چونانی که هست به تصویر کشیدین.
بحمدالله.بد نیستیم. شکر.خدارو صد هزارمرتبه شکر.
(ممنون از احوال پرسی شما)
شکلات ها و...نوش جون تون بانو:-*
بابت تک تک دعا های دلنشین تون ؛ممنون و.مچکر و مرسی
خداوند اموات شما رو هم قرین رحمت نماید...
پ.ن. چشممممم.خدایا مراقب تیلو بانوی ما باش. خدایا تیلوبانو رو همراه عزیزانش در پناهت محفوظ نگه دار...خدایا از هرچه برای تیلوتیلو بانو بهترین ها باداااا
دوستت تون داریم


وای
الهی فدات بشم با اینهمه دعای قشنگ
با اون دعایی که در حقم کردی اشکم را درآوری
متشکرم

Baran پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 19:31 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدانکنه. زنده سلامت بمانیددددد تیلو بانو جان
فدای اشک های مروارید سان تان


متشکرم دوست خوبم

مینا وفندق توراهش پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 20:02

الناز گلم عیدت مبااارک, راستى من روزى که بدنیااومدم اون سال عیدقربان بوده پس تولدم موبارک
تیلویى دعابراى قرض دارا وماکه دچاربحران مالى شدیم
دعابراى دل عاشقاى دورازهم وبراى دل تیلو اقاى دکتر, شاید برات رسیدن بهش غیرممکن باشه ولى اگه خدا بخواهد میشود من به معجزه ایمان دارم ,تیلوشایدباورت نشه ولى انقدرذوق دارم که بشه یه روزکامل کناره هم باشید به دور ازاسترس اینکه باید ازهم جداشیمو نخود نخود...دعا براى ارامش دل عاااشقت

Nahid پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 21:31 http://rooznegareman.blogsky.com

سلام عزیزم و ممنون از ایییینهمه مهربونیت.
منم قابل باشم دعاکردم که خیلی زود به همه همه آرزوهات برسی.

سلام به روی ماهت
متشکرم ازت
ان شالله که خودت هم به همه ی آرزوهات برسی عزیزم
و البته دختر گلت... همیشه موفق و موید باشین

پریسا جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 00:41

برای منم دعا کن.

البته که دعا میکنم دوست عزیزم

دلژین جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 07:25 http://delzhin.blog.ir

عیدتتت مباااارک
انشاءالله به همه ی حاجاتت برسیییی

همچنین شما خانم دکتر

من جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 13:29

برای خودت دعا نکردی ... اخه چرا


کردم... وقتی برای عزیزانم دعا میکنم یعنی دارم برای روح خودم دعا میکنم... شماها هم که جای خود را دارید

7min جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 14:45 http://7min.blogsky.com

عیدت مبارک تیلو

همه ی عمرت مبارک

دریا جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 16:08

سلام عیدت مبارک
من دعای عرفه به یاد همه دوستان وبلاگی بودم
مرسی شما هم به یاد ما بودی حاجت رو باشید

رسیدن شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 10:06

آمین...

مینا وفندق توراهش شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 11:11

من چرا بهت گفتم الناز خخخخخ, عذرمرا بپذیر تقصیر گوشیمه براخودش کلمه جدیدمیسازه


خیلی هم قشنگ
از این اسم خیلی خیلی خوشم میاد

قندک میرزا شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 15:01

واااااای چقدر تو خوب و مهربونی تیلو.چه دعاهای قشنگی.آفرین.
خدا تورا برای خونوادت نگهداره و خونوادت را هم برای تو
ماهی بخدا .ماه.برقرار باشی و سلامت و شاد

خاله ریزه شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 15:26 http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

عیدت مبارک تیلو جان:)
چه دعای خوبی کردی الهی که همه دعاهات مستجاب بشن.
الهی که خودت هم حاجت روا بشی

سلام شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 15:59

یه آمین برای همه این آرزوهای قشنگت
تیلو جونم دلم میخواد چند لحظه باهات حرف بزنم...اشکالی نداره از اون پست ها یه دونه بذاری؟...بعدا پاکش کنی؟

آمین به همه ی دعاهای شما
نه که اشکال نداره
خیلی خیلی هم خوبه
اما امروز خیلی شلوغ بودم و خیلی دیر اومدم
معذرت
انشاله فردا میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد