روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزگار

سلام

روزتون بخیر


پ ن 1 : دوستم که پدرش را از دست داده بود روزهای سختی را میگذرونه

طبیعیه که حالش خوب نباشه

اما غصه ها داشت بهش زیادی فشار میاورد

قرار شده امروز با آقای دکتر تلفنی حرف بزنن...

دعا کنید دوستم زودتر حالش بهتر بشه



پ ن 2: خواهرم دیروز یه سری بهمون زد

حالا دیگه از دیدنش خوشحال نمیشم... پر از غصه میشم...



پ ن 3 : یکی از نزدیک ترین دوستام رفته سفر

این دوستم همیشه به حرفام و غرغرهام گوش میداد

احساس میکنم دارم برای برگشتنش بال بال میزنم


پ ن 4 : از هوای خوب این روزها غافل نباشید

این روزها میشه بیشتر و بیشتر و بیشتر محبت کرد

و البته که خیلی خیلی بیشتر محبت دریافت کرد

نظرات 11 + ارسال نظر
عالی سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 10:41

وای وای وای هوای این روزا عالی عالیه. بی صبرانه منتظر پاییزم

قندک میرزا سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 11:41

سلام تیلوی عزیز.تو خودت یکی از بهترین ها هستی پس قدر خودت را بدون.درود

سلام به روی ماهت
شما به من لطف دارین
من باید قدر دوستایی مثل شما را بدونم

قندک سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 11:42

خدا کنه حالش خوب بشه.گرچه گذشت زمان خودش این کارو می کنه

انشاله که زوده زود حالش بهتر بشه
بعضی دردها هست که در گذر زمان هم درمان نمیشن

امیر سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 12:20

با سلام
خدا رحمت کنه همه اسیران خاک و در گذشتگان خصوصا پدر دوست شما را
سعدی گفته :
بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک پیکرند.
مگه میشه غم دار دید و غمگین نشد. مگه میشه دید کسی را که غصه دار است و خودت بغض نکنی حالا اگه از فامیل و نزدیکان باشه که شدت آن بیشتر است. انشالله که با دعای خیر دوستان مشکلش حل بشه .

اونی که رفته سفر زود بر میگرده
بخدا زود بر میگرده
چون عمر سفر کوتاهه

گفتین از هوای این روزا غافل نباشید میخام بگم هر کسی خوشحال است شربیت شیرین تنفس می کند ولی کسی که غم دارد سهمش شوکران است .

نمیدونم جواب محبت ، محبت است یا بی وفایی و خیانت...

پشت وانتی نوشته بودند:
دوستی با هر که کردم خصم مادر زاد شد
آشیان هر جا گرفتم خانه صیاد شد.

جایی هم خواندم که :
کسی جز غم نمیگیرد سراغ خانه ما را
به زحمت جغد پیدا می کند ویرانه ما را

از آن شادم که می آید غمش هر شب به بالینم
چه سازم گر که غم هم گم کند کاشانه ما را


ببخشید اگه تلخ بودم
شما به شیرینی خودتان آن را مبدل کنید.

با سلام و عرض ادب
خدا پدر بزرگوار شما را هم رحمت کنه
شما دیگه خیلی این روزها تلخ شدی... قضیه چیه؟

حامد سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 13:03

خدا رحمتشون کنه
ایشالا حالشون بهتر بشه
هوا عالیه

متشکرم
خدا همه ی رفتگان را بیامرزه

دخترشیرازی سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 13:57

خدا رحمتشون کنه...برای خودش و خانوادش طلب صبر دارم.
عاقا من صبح رفتم حمام اومدم بیرون میلرزیدم ولی باحال بود.

خدا رفتگان شما را هم بیامرزه
متشکرم
اره همون لرز بعد از حمام این روزها هم کیف داره
خوب هستی دختر گل؟

اناهیتا سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 14:59 http://khaterateman1369.blogsky.com/

دوستت رو من میفهمم تا 1 سال داغونه بعدشم فقط باید بریزه تو خودش این زخم هیچوقت خوب نمیشه ولی خدا کمک میکنه خدا حواسش به هممون هست

اخیش
کاش درکش نمیکردی... کاش هیچکس این درد را نکشه...

هانی سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 15:46

ایشالله که خدا یه راهی جلوی پای خواهرتون بذاره تامشکلش به بهترین شکل حل بشه تیلوجان شرمنده ادرس مشاور ازدواج توکرج ازاقای دکترپرسیدی شرمنده که مزاحم شما شدم

ان شالله خداوند همیشه هوای ما را داره
من معذرت میخوام بابت مشاور... این روزها آقای دکتر بسیار شلوغ هستن... منم بدتر از ایشون... و یادم رفته
یادداشت گذاشتم که ان شالله امشب یادم باشه بپرسم
خیلی خیلی شرمنده ام

سعید سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 19:16 http://www.zowragh.blogfa.com

واااااااااای دختر عمو این روزا هوا عجب بوی پاییز میده

شما زود زود به استقبال فصل ها نرو
خودشون بهر حال میان
شما الان از ته تابستون لذت ببر
سه ماه وقت خواهیم داشت که لذت پاییز را ببریم

. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 21:18

این امیر و پسرعمو و...دیکه دارن تهوع اور میشن
خیلی مسخرس ی مرده گنده اینقد بیاد حرفای ننر بزنه
من ک حالم بهم میخوره هربار از دیدن اسمشون و حرفای چرندشرن

به نظرم حرفتون اصلا درست نیست
شما اگه از حرفای کسی خوشتون نمیاد نخوندیشون

دخترشیرازی چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 12:01

عزیز دلم این روزا خوب و بد باهم قاطی شدن و شدن بد و بدتر...
اما خداروشکر که این روزا میگذره و من همچنان با این اوضاع نیشم بازه

الهی همیشه نیشت باز باشه
همیشه بهانه ای برای لبخندت باشه
الهی همیشه شاد و سلامت باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد