روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک شروع پر استرس

سلام

روزتون شیرین و دوست داشتنی

خوب هستین؟


صبح با کش و قوس های معمول بیدار شدم ... اما چون قرار بود زودتر برسم سرکار بیخیال دوش گرفتن شدم

باید کلی کار تا قبل از ظهر آماده و تحویل بشه

سریع لباس پوشیدم

مامان صبحانه ی مفصلی برام آماده کرده بودن

اشتهای خوردن چند لقمه را بیشتر نداشتم

سریع ماشین را برداشتم و راه افتادم

روی پل بودم که ماشین پشت سری (پراید) شروع کرد به بوق زدن... یک نگاهی تو آینه کردم و دیدم چند تا مرد دارن میخندن

مسلما روی پل جای سبقت گرفتن نیست

اونم پل به اون شلوغی اون وقت صبح

چند ثانیه بعد دستش را گذاشت روی بوق و به طور ممتد بوق زد

اینبار تو آینه دیدم به شدت دارن میخندن و تفریح میکنن... منم به روی خودم نیاوردم

اما بهش راه هم ندادم

هنوز از پل پایین نیومده بودیم که یهو سعی کرد از بین من و ماشین کنار که اصلا هم جا نداشت سبقت بگیره

من کشیدم کنار تا بتونه عبور کنه.... عبور کرد و در حین عبور فرمان را پیچوند سمت من...

بله محکم بدنه ماشین را تو سرعت نزدیک به 60 کوبید به ماشین من...

تقریبا 700 متر جلوتر چراغ راهنمایی بود و من دیدم تا اون برسه چراغ قرمز شده...

و ایشون در کمال ناباوری حتی یک ترمز هم پشت چراغ قرمز نزدن و با همون سرعت به راه خودشون ادامه دادن....



خب البته که من شوک شدم و الان همه بدنم هنوز داره میلرزه

و البته که زنگ زدم و از یکی از آشناها پرس و جو کردم تا اگه دوربین کنترل ترافیک اون اطراف هست بتونم ازش شکایت کنم

اماالان حال خوشی ندارم

نظرات 14 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 08:55

با سلام
انشالله که ماشین هم خسارت زیادی ندیده باشه . در مورد اونا باید بگم اونا دیوونه ای هستند که باید با آنان با احتیاط بیشتری برخورد کرد. بقول قرائتی زندانی ، زندانی است خواه پلاک گردنش باشد خواه نباشد. حالا اینا دیوونه اند خواه پزشک اون را تایید کرده باشه خواه پزشک نرفته باشد. به هر حال شما در عین حال که کارت قانونی بوده اما قانون برای ادمای عاقل است نه دیوونه .

شاید باور نکنی اما آمار ادمای پرخاشگر و نا متعادل بشدت بالا رفته و این پرخاشگری معلول یک سری علت هاست که باید بطور اساسی ریشه یابی و مداوا شود. و این خاص یک منطقه و یک استان نیست.
با توجه به اینکه شما شاغل هستید و خانم بهتر است با ملاحظه بیشتر با این گونه افراد برخورد کنید.

این قبیل امور وظیفه ادارات و نهاد های دولتی از جمله نیروی انتظامی، شهرداری، بهزیستی و ... می باشد.

سلام
نه خسارت خیلی زیاد نیست
البته باید رسیدگی کنن اما کسی رسیدگی نمیکنه

رسیدن دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 08:59

سلام خوبی صحبت بخیر.
خیلی بعضیا بی فرهنگ ن . بلانسبت آقایون حاضر .. بعضی از مردان چشم ندارن زن پشت فرمون ببینن واقعا متاسفم. کسی که فرهنگش اینقدر پایین بهتره بره گاو بچرونه. فکر کردن خودشون کین؟! حتما پیگیری کن بلکه گوش شون بکشی.

سلام
روزت بخیر
اره والا
فعلا که انگار راهی برای پیگیری نیست
انگار واقعا شهر هرت هست...

قندک دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 09:58

سلام
واااااای چقدر بد
چه آدمهایی پیدا می شن.خدانگذره ازشون.حال منم بدجوری گرفته شد.آخه چرا؟این چه کار زشتیه؟انسانیتشون کجارفته؟ای بابا

سلام
معذرت که حس بدم را منتقل کردم
ولی از صبح تا حالا همین طوری بدنم روی ویبره س
هی آقای دکتر باهام حرف زدن و گفتن بیخیال بشم و ... اما واقعا از صبح یه حال بدی هستم...
بیشتر احساس عدم امنیت حالم را بد میکنه

سعید دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 10:02 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو خوبی؟
متاسفم برای آدم هایی که انقد پست و بی شرف هستند که وقتی یه خانم تنها تو ماشین می بینن بی شعوریشون گل می کنه
فضای شهر و تمدن واسه اینا حیفه اینا باید تو جنگل زندگی کنن
یکی نیس به این جانورا بگه اگه جرات دارین این کارا رو وقتی بکنین که یه مرد تو ماشین هست
بگذریم ببخشین این جور وقتا بدجور عصبانی میشم
اگه خدای نکرده بازم از این چیزا پیش اومد نه درگیر شو نه دهن به دهن همچین کثافتایی شو فقط شماره پلاکشو بردار و پیگیری کن

سلام بر پسرعموی خودم
والا چی بگم
میدونستم که باید شماره پلاک بردارم
اما واقعا نمیشد... چون اول که پشت سرم بود... بعدم که زد ، سعی کردم تعادلم را حفظ کنم و از اون موقعیت بگذرم... بعدم که اصلا پشت چراغ نایستاد و با یک حرکت به شدت خطرناک چراغ را رد کرد

قندک دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 10:42 http://www.aparat.com/v/9eSO2

دوتا مطلب
اول این کلیپ را ببینید تا یکم حالتون عوض بشه

وای منم عاشق دختر افسانه ها شدم با این کلیپ
چه ویولنی میزنه
به به

قندک دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 10:45 http://www.mytrice.blogfa.com/

حالا به این آدرس بروید ببینید برای ایشون چه اتفاقی افتاده و تفاوت انسان ها را خود به چشم خود ببینید. موفق باشید

پس هنوز آدمهای خوب هم وجود دارن
من خودم تصادف کردم یکی دوماه پیش همین جا نوشتم
اون آدم میخواست روکشهای صندلی ماشینش را هم به حساب من عوض کنه...
حالا هم که اینطوری
پس این شانس منه

سعید دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 12:03 http://www.zowragh.blogfa.com

راستی یه چیز دیگه
این جور وقتا حتما همونجا وایستا و زنگ بزن 110 تا بیان و صورتجلسه بنویسن حتی اگه طرف فرار کرد
اینجوری خیلی راحت تر و کم هزینه تر میتونی پیگیری کنی

واقعا نفهمیدم در این مواقع کار درست چیه
اخه زنگ بزنی 110 بیاد مثلا صورتجلسه هم بکنه
چه فایده داره
پیگیری نمیکنن

قندک دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 12:17

نه ربطی به شانس نداره آدم ها باهم فرق دارن تیلوی عزیز. خداراشکر که شما خوبی.حالا ببین خدا چه می کشه از دست این مخلوق خلف خودش؟

راست میگی عموزاده جان
راست میگی
و همین که خوبم و خدا را شکر اتفاق غیرقابل جبرانی نیفتاده جای کلی شکرگزاری داره

Tanin دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 13:19

سلام تیلوی عزیز
واقعا جای تاسف داره که ایجاد خطر برای دیگران داره تبدیل به تفریحشون میشه
چندروز پیش تو جاده بودم تو ورودی شهر کمی ترافیک شد دیدم ی ماشینی خیلی بد میاد و از تو آینه متوجه شدم که داره سعی میکنه از بین دوتا ماشین پشتی عبور کنه که متاسفانه یکی از اون ماشینا که مراید بود رفت سمت جدول و با یک ماشینی که پارک شده تو تصادف کرد و من فقط خاکی رو که بلند شده بود رو از آینه دیدم
و اون ماشین که ۳ تا جوون توش بودن خنده کنان بازهم سبقت گرفتن و رفتن
و تا همین الانم که بهش فکر میکنم واقعا عصبی میشم

سلام به روی ماهت
واقعا این خیلی زشته که به راحتی میتونن همچین کارهایی انجام بدن

7min دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 13:53 http://7min.blogsky.com

چه بی شرفایی بودن ! (به دلیل وجود حضار از گفتن فحش رکیک خودداری کردم) به ادم های مزاحم نباید توجه کرد حتی راه دادنت هم توجه به حساب میاد .
متاسفانه ادم از این حرصش میگیره که دستش به جایی بند نیس و نمیتونه کاری کنه

احساس عدم امنیت به آدم دست میده وقتی دستش به هیچ جا بند نیست

دریا دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 14:01

احتمالا مست بودند آدم هوشیار اینقدر جنون نداره
ماشین جدیدت بود؟

خدا را شکر ماشین جدید نبود
خواهرم هم همین حدس را زد و گفت احتمالا مست بودند

7min دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 22:12 http://7min.blogsky.com

چطوری تیتیل
حالت بهتره ؟


عالیم
فدات

شاذه سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 08:39 http://moon30.mihanblog.com

سلام عزیزم
امیدوارم تا الان آروم شده باشی

سلام به روی ماهت
ارومم
خدا را شکر

حامد سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 13:00

سلام واقعا زد به ماشینتون؟
شماره شو بر میداشتین حتما دوربینا ثبت میکنن
الان خوبین؟

سلام و عرض ادب
همچین زد که من از ترس نصفه عمر شدم
نتونستم شماره ش را بردارم
دوربین هم در اون محدوده وجود نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد