روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بدجنس باشیم

سلام

صبح شنبه تون بخیر

روزهای شهریوری آغاز شد

یهو مبادا از آخرین ماه تابستون کم استفاده کنید ها

تاجایی که میتونید از آخرین قطره های تابستان لذت ببرید...

تازه هوا هم یه کمی خنک شده ... دم صبح آنچنان نسیم خنکی میوزه که آدم انگار وسط بهشته...


از پنجشنبه حوالی ساعت هشت که رسیدم خونه یه نفس مهمان داشتیم تا آخر شب جمعه

با مغزبادوم پارک نرفتیم

و کلی گردش دو نفری را از دست دادیم



پ ن 1 : عنوان این پست یک توصیه ی تیلوانه است که هرازگاهی امتحانش کنید ... بی نهایت بهتون میچسبه

پ ن 2 : آقای دکتر برام نوشتن: «تو پزشک نیستی ... اما طبیب همه ی دردهای منی...»

پ ن 3 : عموجان یک نرم افزار کاربردی عالی بهم معرفی کرده... امروز و فردا باهاش کار میکنم... اگه خوب بود بهتون معرفیش میکنم

پ ن 4 : بهم پیشنهاد بدین برای تولد خواهرم چی بخرم

نظرات 10 + ارسال نظر
قندک شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 10:15

سلام
اولین روز هفته تون بخیر و شادی
به روی چشم
آقای دکتر حقیقت را گفتن
درود


سلام و درود بر عموزاده ی شیرین من

ملت بلاگ شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 10:15 http://melatblog.com/

سرویس وبلاگدهی ملت بلاگ برای ساخت وبلاگ رایگان فارسی برای حمایت از زبان شیرین پارسی در پهنای اینترنت پا به عرصه نهاد و امید بتوان گامی هر چند کوچک برای اثر بخشی زبان پارسی در جهانیان انجام داد.

به سلامتی و دلخوش

حامد شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 10:28

روزت مبارک خانوم دکتر

بدجنس چرا؟؟

همه روزهای شما هم مبارک باشه... میدونید که کلا خانم دکتر شدن دوتا راه حل داره...خب من سادهه را انتخاب کردم


بعضی وقتا بدجنسی عجیب حال آدم را خوب میکنه

7min شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 11:15 http://7min.blogsky.com

تیلو حق با تو بود الان اس دادم فحش داد و گفت پولمو نمیده :/
میخوام با مامانش ضحبت کنم و پرینت حساب رو براش بفرستم .

ببین به نظرت همچین پسری را کی تربیت کرده؟
همین مادر....
البته گفتنش ضرر نداره
به شرطی که حرص نخوری
اما من بعید میدونم مادرش هم زیر بار بره...

هفت دقیقه شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 12:19 http://7min.blogsky.com

پس به نظرت چیکار کنم تیلو :( شما مشتری بد حساب ندارید ؟

مشتری بد حساب داریم... اما اینجا معامله دو طرفه س
من تا تسویه نکنم کار را تحویل نمیدم... تازه بیعانه هم حتما میگیرم
شما همه پول را دادی برده... حالا برای اطمینان و اینکه بعدا افسوس نخوری به مامانش بگو... اما حرص نخور

7min شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 13:15 http://7min.blogsky.com

نمیدونم والا :/ اخه اگه به مامانش بگم دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره و نمیتونم هر بار بترسونمش .
دلیل اینکه میگی حرص نخور چیه ؟

خیلی مهم نیست که دیگه بتونی بترسونیش یا نه
پولت را بگیری مهمتره
دلیلش این هست که فکر نمیکنم در نهایت هم اینا پول بده باشن

رسیدن شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 13:33

سلام عزیزم. برای تولد خواهرت ... یه کارت هدیه خوبه بدی اینجوری چیزی رو میخره که واقعا دوس داره یا لازم داره . میتونی یه تکه نقره بخری حالا چه توگردنی باشه چه انگشتر. میتونی یه کیف دستی . لوازم آرایش. یه لباس قشنگ خونگی . یا یه صندل خوشکل بخری .

سلام عزیزدلم
ممنون از راهنمایی های خیلی خیلی خوبت

شاذه شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 14:25 http://moon30.mihanblog.com

ای جانم! «تو پزشک نیستی ... اما طبیب همه ی دردهای منی...»


میبینی با دل من چیکار میکنه؟

7min شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 14:48 http://7min.blogsky.com

اره :( پول که نمیده هیچ حرصمم میده

باید دسته جمعی همه بچه های وبلاگ جمع بشیم دم خونشون

امیر شنبه 4 شهریور 1396 ساعت 19:36

سلام
حبیب و طبیب هر دو حکیم هستند یکی درمانگر روح است و دیگری جسم را مداوا می کند. اما اگه از من بپرسند کدوم کارش سخت تره من میگم حبیب زیرا جسم قابل لمس و دیدن و شناخت بیشتر هست اما روح را باید به لطافت برگ گل اون را مداوا کرد و گاهی این درمان ماه ها طول می کشه . گاهی یک اشتباه کوچک زحمت ماه ها تلاش را بر باد می دهد. طبیب جسارات و سنگ دلی میخواهد تا مداوا کند ولی برعکس حبیب باید با ملایمت و طرافت روح و دل بیمار را چاره ساز باشه. اون از عقل و چشم و دست بهره میگیرد این از روح و دل و عشق.
در ابتدا بگم که در هدیه دادن مهم روح قضیه است که به یادش هستی و هر چیز کوچک هم می تونه شخص را خیلی خیلی خوشحال کنه ولی به نظر من یه ادکلن که دوست داشته باشه با یه شال و صندل می تونی اونو خوشحال کنی
در مورد تابستان بگم که من یه اندازه یه دونه کنجد نتونستم ازش بهره بگیرم نه تنها از تابستان بلکه ..... ولی اینو بگم که خوشحالی دوستان باغث شتادی و خوشحالی من هم هست. همین که دذوستان شادند کفایت می کنه

سلام
امیدوارم مادرتون بهتر شده باشن
بله حرفاتون درسته
ان شالله از باقیمانده تابستان به اندازه کل تابستان لذت و بهره ببرید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد