روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوست داشتنی پنجشنبه ای

سلام

روزتون بخیر

من دوست دارم پنجشنبه ها قلبم تند تند بزنه

دوست دارم پنجشنبه ها لحظه شماری کنم برای رسیدنش

دوست دارم پنجشنبه ها هی زنگ بزنم بگم کجایی... پس کی میرسی... بگم دلم تمام شد....

اونم فقط بخنده

میدونم که آقای دکتر هم دل تو دلش نیست... اما اون مرد هست... بی قراری نمیکنه.. دل دل نمیکنه... غر نمیزنه... فقط میخنده...

دوست دارم پنجشنبه ها خوشگل تر از هر روز باشم

دوست دارم پنجشنبه ها هی تو آینه خودم را نگاه کنم

دوست دارم پنجشنبه ها عطر ورساچ بزنم

پنجشنبه های بی آقای دکتر حتی چهارشنبه هم نیستن

اما باید بگم من در کل همه پنجشنبه ها را دوست دارم

چه پنجشنبه هایی که پنج شنبه هستن... چه پنجشنبه هایی که حتی چهارشنبه هم نیستن



وای که دیشب یک آهنگ پیدا کردم که با دلم و روح و روانم بازی کرد

تم مذهبی داره ها

ولی عالیه

آهنگ ماه بانو... محمدزند وکیلی

همون دیشب فرستادمش برای آقای دکتر و بعد با هم گوش دادیم و کلی کیف کردیم



پ ن 1 : دیروز ناهارم را جا گذاشته بودم خونه

پ ن 2 : شما هم از شاپرک میترسین؟

پ ن 3 : چند تا تولد پشت سر هم تو این روزها داشتیم که همه را با بیخیالی گذروندم...

پ ن 4 : امروز و امشب درگذشتگان را فراموش نکنید... حتی شده به یک صلوات


نظرات 9 + ارسال نظر
دریا پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 09:43

همشو دوس داشتم بجز عطر ورساچ

جدی ورساچ را دوست نداری؟
البته حقیقتش اینه که منم فقط ورساچ اصل را دوست دارم
یکی از این فیک ها خریدم تحمل اون تندی داخل بو را نداشتم و مجبور شدم هدیه بدمش به خواهرم

میترا پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 09:53

از تعریفجات شما من حال کردم احساس سبکی و خوشحالی. امروز حتما روز عالی هست

امیدوارم امروز یکی از بهترین روزهای زندگیت باشه

حامد پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 12:08

سلام و وقت بخیر تیلو خانوم عزیز
ممنون از همدردیتون و تسلیتتون خدا رفتگان شمارو بیامرزه امروز پنج شنبه س واسش فاتحه بخونید لطفا

پنجشنبه ها رو اصلا باید اسمشو بزارن قرارشنبه منم یه موقعی هر قراری که میذاشتم خیلی اتفاقی میوفتاد به پنج شنبه
من کلی از پنجشنبه ها خاطره دارم
عاشقانه هاتون مستدام
شاد باشی

سلام به روی ماهت
خوندم... خدا رحمتشون کنه
وای... اسمش را میزاریم قرارشنبه... چقدرم خوب
برای شما هم بینهایت خوشی آرزومندم

7min پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 13:28 http://7min.blogsky.com

7min پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 18:13 http://7min.blogsky.com

خودش این قرارو گذاشت که هرماه یه مبلغ مشخصی که صد تومنه بریزه !
من سه تومن بهش دادم یعنی قراره سه سال طول بکشه ... البته فروشنده ی ناچیزیه دون پایس حقوقش فوق فوق فوقش بشه هشتصد تومن اگر خودشو بکشه .

یادمه که نوشته بودی خودش این قرار را گذاشته
اما... به نظرم قول و قرارش درست و حسابی نیست و نمیشه روش حساب کرد

شاذه پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 20:37 http://moon30.mihanblog.com

شادی لحظه هات روزافزون باد

به همچنین

الی پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 20:54 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم چهارشنبه هات هم پنجشنبه باشه و همه پنجشنبه هات سرشار از آقای دکتر در کنار باشد

آخیش
چقدر خوبه که چهارشنبه ها هم مزه پنجشنبه بده
مرسی

امیر پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 21:07

چه خوش باشد که بعد از انتظاری
به امید رسد امیدواری

با سلام
نمیدونم برای همه اینطوره یا فقط من این حس را دارم که پنجشنبه سنگین تر از سایر روزهاست. غمی که در روز پنجشنبه دارم قابل قیاس با هیچ روز دیگر نیست . این دومین پنجشنبه است که سر به بابا نزدم بخاطر بیماری مادر. نمیدونم بابا منو میبخشه یا نه ؟ اما من هرگز خودمو نمی بخشم حتی اگه بابا ببخشه.
انشالله که همه روزهای دوستان عاشقانه و بدون غم باشه
شب خوبی را برای همه دوستان و جمعه ایده آل را برایشان آرزو می کنم.

سلام به روی ماهت
من اینطوری فکر نمیکنم
پنجشبنه ها را غمگین و سنگین نمیدونم
و اینکه یاد گذشتگان کردن فقط این باشه که بریم سرخاک
به نظرم هرجا باشیم با فاتحه ای... خیراتی... یاد میشه کرد و لازم نیست حتما بریم سرخاک و نبخشیدن و این حرفا یه تلقینه...

رسیدن جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 12:40

وای تیلو چقدر دلتنگ این بی قراری های عاشقانه هستم . وقتی حس کنی اومدنش قدم به قدم تاپ تاپ دلت رو تندتر میکنه .
سالهاست این حس ها درونم تکرار نشد . از وقتی دیگه حس کردم بسه توهم عاشق بودن حواسپرتان.
ولی لذت ش رو با هر کلمه کلمه پستت حس کردم. خوب پس من هنوز زنده م کاملا نمردم.

ای جانم
قسمتت بشه ان شالله بیقراری های عاشقانه!!!!
همیشه زنده و برقراری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد