روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

قهر کنید چون بعدش که آشتی میکنید خیلی حالتون خوب میشه...

سلام

روزتون عسل

خوبین

دیروز نبودم

از کله سحر با پدرجان رفتیم بازار برای خرید ملزومات

کلی لابلای کاغذها و مقواها و رنگ و چسب قدم زدم

هرچی دلم خواست خریدم

برای مغز بادوم گل سفال خریدم


خلاصه که غیبت دیروز منو موجه کنید


وقتی هم برگشتیم دو سه ساعت مشغول جمع آوری و جا دادن وسایلی که خریده بودم، شدم

بعدترش هم دستم بند شد به کلی کار و کارت پستال

شب هم یک مهمونی کوچولو رفتیم ...

این شد که دیروزم بی نهایت شلوغ بود







پ ن 1 : از پاستیل خوردن غافل نشین فقط دخترا میفهمن چی میگم


پ ن 2 : صبح مامان و بابا زودتر از من از خونه زده بودن بیرون... ناهار منو مامان آماده گذاشته بودن روی اپن

و من ناهارم را جا گذاشتم و اومدم

همچین گیج سر به هوایی هستم من


پ ن 3 : از دیشب تا حالا اینقدر با آقای دکتر حرف زدیم که اصلا نمیدونم دیشب خوابیدیم یا نه


پ ن 4 : اسپینر را توی بازار عمده فروش ها میشد با 2 هزارتومن خرید... و من نخریدم

نظرات 6 + ارسال نظر
7min چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 09:30 http://7min.blogsky.com

بدم میاد ! خمیر اسلایم و نمیدونم اسپینر و ... .


واقعا چیزای مزخرف در زندگی امروزی هستنا

قندک چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 12:02

سلام و درود فراوان بر شما و آقای دکتر
چقدر کار کردین خدایی حق دارین خسته بشین.خسته نباشین

سلام بر عموزاده ی شیرین خودم
اره والا هلاک شدم

دریا چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 12:31

حیف شد نهارو جا گذاشتی

راست میگی
تازه وقتی ناهار ماکارونی بود و با پدر جان یه دوغ حسابی هم درست کردیم و دوتایی زدیم بر بدن

امیر چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 14:20

با سلام
اگر در خواب میدیدم غم روز جدایی را
به دل هرگز نمی دادم خیال آشنایی را

جدایی تا نیفتد دوست قدر دوست کی داند
شکسته استخواند داند بهای مومیایی را

البته بعد از هر قهر اشتی زیبا تر هست و اینو من و دوستی که دیگر در بین ما نیست تجربه کردم . بعد از دعوای مفصلی که کردیم در کودکی و همدیگر را حسابی زخمی و شل و پل کردیم و بعد از مدتی آشتی کردیم و دوستی عمیقی داشتیم تا اینکه اون ازدواج کرد و بعد هم در حادثه ای جان خود را از دست داد

خودمونیم و غزیبه نیست تو با هم دنیای کاغذ و رنگ و طرح و ... دنیایی داری سوا از دنیای بقیه

سلام و روز بخیر
خدا رحمت کنه دوستتون را
دنیا را میشه زیباتر کرد
هرکی خودش بخواد میتونه بهانه هایی برای زیباتر شدن دنیاش پیدا کنه
باید بخوایم

شاذه چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 14:51 http://moon30.mihanblog.com

سلام
به به عاشق بازار عمده فروشهایم
گل سفال هم خیلی دوست دارم و کاغذای رنگی و همه چی. خوشحالم که بهت خوش گذشته و عاشقانه هاتم خوب بوده

سلام به روی ماهت
جات خالی بوده پس حسابی
ممنونم
من عاشق قلمت هستم
داستانت را خط به خط دنبال میکنم
هر روز میخونم
اگه تازه ننوشته باشی همون قدیمی را باز میخونم
ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم
خیلی بی انصافی هست در برابر اینهمه قلم زیبا و لطفت هیچی نمینویسم ... ولی واقعا نمیدونم چی باید بگم

سعید پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 10:19 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
در تایید حرف شما شاعر می فرماید :
مهربونیت قشنگه
همزبونیت قشنگه
وقتی باهام قهر می کنی پشیمونیت قشنگه (2)


سلام
روزت بخیر
همش یه طرف اون (2) یه طرف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد