روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوشنبه ای پر هیاهو

سلام

روزتون عسل

خوب هستین؟

منم خوبم... عالیم ... بهتر از این نمیشه... شکر خدا

از صبح زود که بیدار شدم تا همین الان کلی کارهای مختلف و به درد بخور انجام دادم و الان هم قبل از اینکه فاز دوم کارهام را شروع کنم اومدم به شما دوستای خیلی خوبم سر بزنم


قشنگ ترین چیزی که امروز داشتم این بود که یکساعت بعد از اومدنم به سرکار دیدم تو تلگرام پیام دارم

نگاه کردم دیدم مامانم برام فرستادن:

: دخترم خیلی خیلی مراقب خودت و سلامتیت باش... اونقدر برام عزیزی که هیچی برام مهم تر از سلامتی و شادابیت نیست....


حالا فکرنکنین یک ماهه من و مامان هم را ندیدیم ها

نخیر صبح زود با هم صبحانه خوردیم

چای نوشیدیم

ایشون ناهار برام پخته بودن

میوه هام را شسشته بودن و سلفون کشیده بودن

و منو راهی کردن سرکار




تورو خدا محبت های یهویی را از عزیزانتون دریغ نکنین

گاهی یک کلمه میتونه حال دل آدم را خیلی خیلی عوض کنه



پ ن 1 : روزگار خواهرم بد و بدتر میشه ... و هیچ کاری نمیتونم براش بکنم

پ ن 2 : دوستم که پدرش را از دست داده پیام زیبایی برام نوشته که منو شرمنده خودش کرده

پ ن 3 : اینقدر از اطرافم مهربونی های زیبا دریافت میکنم که گاه گاه اشک توی چشمام حلقه میزنه

پ ن 4 : شلوغم و نبودن هام را پای هیچی جز کارهای زیادم نگذارید




نظرات 16 + ارسال نظر
عالی دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 08:57

خدا رو شکر که خوبی.
موفق باشی

متشکرم عزیزم

Nahid دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 11:00 http://rooznegareman.blogsky.com

ایشالا زندگیت تکرار خوشبختیها باشه.

همین ارزوی قشنگ را برای همه دوستای خوبم دارم

شیرین دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 11:27 http://khateraha95.blogfa.com/

خدا مامانتو برات حفظ کنه

همه ی مادرهای مهربان را
و اونایی هم که در بین ما نیستن بیامرزه

قندک دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 11:57

وااااااااااوووو چه حس دوگانه قشنگی. خدا هزگز شایه شونو از سرتون کم نکنه.آفرین

الهی آمین
اره این احساسها کنار هم دیگه زیباتر میشن

سعید دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 12:33 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
مثل همین کلمه ی شسشته که نوشته بودی حال منو خیلی عوض کرد
تا باشه از این سوتیای حال عوض کن


سلام پسرعموی خودم
چطوری
خوب غلطای آدم را میگیریا
شوخی شوخی حساب آدم را میرسی

رسیدن دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 13:22

خدا مامان مهربونت رو صحی و سلامت برات نگه داره

الهی آمین
همه ی مادرهای مهربان را
الهی همه اونهایی که آرزوی مادر شدن دارن هم به زودی به این آرزوی زیبا برسن

امیر دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 20:33

با سلام
گفته اند که دو چیز جایگزین نداره یکی شیر مادر و دیگری مهر مادر
من که از نعمت پدر محرومم و مادر بعد از خدا عزیزترین کس ام هست. چند روزی است که دستش با روغن سوخته و خیلی هم سوخته و من هروز باید باید اونو ببرم درمانگاه و پانسمانشو عوض کنم چون سوختگی زیاد بوده عفونت کرده و موقعع پانسمان از شدت درد دچار افت فشار میشه و منم که می بینم اون درد می کشه بیشتر از اون زجر می کشم اون دستش درد می کنه و منم دلم . اون افت فشار میگیره و من افت وجود. وقتی میب بینم از دستای زحمت کشیده اش که پوستش را در اورده اند خون می چکد و درد می کشه منم قلبم اتش میگیره و از ناراحتی قلبم مچاله میشه . ولی سعی می کنم سرشو گرک کنم و حرفای خنده دار و باهاش شوخی کنم تا کمتر حواسش به دستش بیفته .

به به
چه عجب
پیدا شدین شما
الهی خدا مادر مهربانتون را سالهای سال براتون سالم و تندرست نگه داره
وای سوختگی خیلی بده
الهی زودتر خوب بشن
افرین که همراه و غمخوارشون هستین
الهی زودتر خوب بشن

7min دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 22:09 http://7min.blogsky.com

عزیزم چقدر خوبه مامان آدم احساساتشو بروز بده این شکلی

اناهیتا سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 09:23 http://khaterateman1369.blogsky.com/

اخی لخه چقدر این مامانت خوبه انگار مامان خودمه انقدر دوسش دارم . به من انگیزه دادی یه پیام زیبا به مامانم دادم تیلو جونم

وای هورا
چقدر خوشحالم که انگیزه همچین چیز زیبایی شدم
متشکرم دختر گل

هادی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 11:19

چقدر خوبه که یکی هست که گرم و با انرژی و مثبت بنویسه.
نفست حق...

منشکرم دوست خوبم

سعید سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 18:02 http://www.zowragh.blogfa.com

آخه دختر عمو من رشته م ادبیات بوده یه مدتی هم ویراستار چند تا نشریه بودم
خود به خود چشام دنبال سوتی میگرده دست خودمم نیست


خیلی هم خوبه
عالیه

الی سه‌شنبه 31 مرداد 1396 ساعت 21:18 http://elhamsculptor.blogsky.com/

مادر عشق است
فقط همین و بس


اوهوم

هانی چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 01:38

سلام تیلوجان خواننده خاموش هستم شماگفتید اقای دکتر دکترای مشاوره دارن میشه ازتون خواهش کنم ازاقای دکتربخواهیدیه مشاورخیلی خوب برای مشاوره قبل ازدواج توکرج معرفی کنن

سلام عزیزدلم
چشم میپرسم و همینجا خبرش را بهتون میدم

امیر چهارشنبه 1 شهریور 1396 ساعت 06:56

رفیق بی کلک مادر
بی شک بی جهت این جمله را نگفته اند و چه خوب حسین پناهی در وضف مادر گفته : به بهشت نمی روم اگه مادرم انجا نباشد. یعنی بهشت بی مادر یعنی هیچ . و همچنین جمله بهشت زیر پای مادر است بی حکمت نبوده .
شخصی گفته بود چرا بهشت زیر پای مادر است نه در آغوش آن . مادری در جوابش گفت: بهشت را زمین گذاشتم تا ترا در آغوش داشته باشم .

سلامتی همه مادران و شادی روح همه مادرانی که به دیدار خدا رفته اند صلوات .

اما اینکه مدتی کم پیدا بودم تصمیم به گمنامی بود و شدم گمنام که اگه یهویی مفقود شدم تمرینی برای این کار کرده باشم.
خدا را چه دیدی شاید ما هم شدیم مفقودالاثر ....
اما چه مفقود باشیم و چه حاضر بقول تلویزیونی ها : زندگی بی مکث ادامه دارد. ....


ان شالله که زندگی تون با شادی ادامه داشته باشه

رسیدن جمعه 3 شهریور 1396 ساعت 12:44

خدا به مادرتون سلامتی و بهبودی سریع عنایت کنه .
ببخش تیلو من از آقای امیر آدرسی ندارم . اینجا پیام دادم .

خوب کاری کردی
ما هم برای مادرشون شفا و سلامتی آرزومندیم

Baran سه‌شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 18:52 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام ودرود بر شما تیلو بانوی عزیز
ایام تان هانی تراز هانی...بانووو
عنوان تون Hayahoo رو تو ذهنم پلی نمود
بابت محبت و...چشم. خاطرمبارک تان جمع.
دووووستتان داریم تیلوبانو جان
با احترام بر پیشانی مبارک تان:-***
واینکه؛مادرمحترم تان همراه عزیزان عزیزش سلامت همه آفاق درسلامت شان بادا...ببوده باشند.
√بابت پرچونگی مان از شما عذرمی خواهیم.

واو
سوپزایز شدم با این کامنت
ممنون
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد