روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خدا را سپاس

سلام

روزتون بخیر

در هر روز چیزی وجود داره که ما را به امیدها و لبخندها گره بزنه

کاش هر روز اون چیز زیبا را پیدا کنیم و به بهانه همون هم شده روزمون را با شادی شروع کنیم

بهانه لبخند بزرگ امروزم ناهید بود

ناهید یک دوست وبلاگی که بعد از کلی بی خبری برام یه پیام زیبا گذاشته بود

روزم را عسل کردی دختر خوب... همین که میدونم خوبی برام کافیه


کارهای روزمره و شلوغم باعث میشن که کمتر فرصت کنم بیام اینجا

شماها نبودن هام را ببخشید



این هم ظرف انار خوشگل من که با مغز بادوم دوتایی رفتیم و خریدیم

ifu5_photo_2017-08-20_09-03-40.jpg


پ ن 1 : شاید وسط همه این شلوغیا یک مسافرت در پیش داشته باشم

پ ن 2 : روزگارم بد نیست

پ ن 3 : دیشب آقای دکتر وقتی از راه رسید ، فقط یک لبخند زد و گفت خیلی خسته تر از اونی هستم که بتونم ساعتها حرف بزنم

خودش اصلا نفهمید لبخند خسته ش اندازه ی کل دنیا بهم عشق منتقل کرد


نظرات 4 + ارسال نظر
The Conqueror Worm یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 09:34 http://lunacy.blogsky.com/

چه خانم با سلیقه ای هستین شما ، خیلی خوشگل هستن این انارها ، با این جور وسیله ها میشه روز شادی داشت اگه برای صبحونه ازش استفاده کنی کلیاز زیباییش انرژی میگیری.

شما به من لطف دارین
برای صبحانه که عالی هستن
اما من آوردمشون دفتر وروی میز کارم - کنار دستم هستن
برای همینم داخلش بیسکوییت هست

قندک یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 10:11

سلام
الهی که هرکجا هستی شاد و سلامت باشید.شما وخانواده

ای جان به این عموزاده شیرین

طلوع ماه یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 11:57 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.روزت بخیر.
چ ظرف خوشکلی
چقد خوبه به بهانه های کوچیک شاد باشیم

سلام
همه عمرت بخیر
امیدوارم این روزها بهتر باشی و دلت شاد باشه
بله باید یادبگیریم و بهونه های کوچولو کوچولو برای شادی خودمون و اطرافیانمون جور کنیم

Nahid یکشنبه 29 مرداد 1396 ساعت 16:58 http://rooznegareman.blogsky.com

سلام عزیزم. ممنونم که منو قابل دونستی و توی پست قشنگت درموردم گفتی. خوشحالم که خوشحالت کردم. آرزومه ببینمت. البته هرزمان که خودت ازم بخوای. دوستت دارم

سلام به روی ماهت ناهید جانکم
شما ارزشت بیشتر از این حرفهاست و من بیشتر از این حرفا برات احترام قائلم
حتما در یک فرصت مناسب هم را خواهیم دید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد