روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مرداد هم رو به اتمام است

سلام

روزتون بخیر


دیشب خیلی دیر خوابیدم

آقای دکتر شبها خیلی دیر از کلینیک میان بیرون...

من منتظر میمانم برای صحبت کردن باهاشون

این خیلی دیر اومدن باعث میشه که ساعت خوابم آشفته بشه و بعد دیگه نتونم بخوابم

دیشب هم ساعت دوازده گذشته بود که اومدن

تا یک حرف زدیم و گل گفتیم و خندیدیم...

شما باشین بعدش خوابتون میبره؟

منم فیلم دانلود کردم و فیلم دیدم

«هفت ماهگی» به نظرم ارزش یه بار دیدن را داشت

خیلی جاها تلنگرهای خوبی به آدمها میزد

اما در کل اعصاب خرد کن بود برام






پ ن 1 : احساس بدن درد بعد از بیخوابی را دارم و خیلی هم کار دارم و شلوغم

پ ن 2 : پدر داره برای یه سفر کوتاه برنامه ریزی میکنه... من ولی این روزها شلوغم و احتمالا نمیتونم برم

پ ن 3 : دیروز با پدر یه کمی میزها و دستگاههای دفتر را جابجا کردیم... این تغییرات کوچیک هم حالم را خوب میکنه

پ ن 4 : اوضاع خواهرم همچنان بد هست




نظرات 9 + ارسال نظر
میترا دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 12:25

انشالله خواهرت خوب شه با همسرش بزودی زود
واسش ختم بردار
دعاهای محبت اینترنت سرچ کن و به نیتشون بخون انشالله که خوب بشن
واسه عاشقانه هااااااااااااااات خیلی خوشحالم عزیزم
انشالله بزودی زود خبرر وصالتون رو بنویسی عزیزم

امیدوارم
متشکرم از راه کارت

الی دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 12:37 http://elhamsculptor.blogsky.com/

این دیر خوابیدنها عالیه
تا باشه ازین دیر خوابیدنا

اره به شرطی صبح کله سحر نخوای بیای سرکار

شیرین دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 12:53 http://khateraha95.blogfa.com/

امیدوارم اوضاع خواهرتون خوب بشه

متشکرم
به دعای شما عزیزان

گمنام دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 13:29

با سلام
اصولا بدن نیاز به 6 تا 8 ساعت خواب داره در مقابل هشت ساعت کار و این قاعده کلی است و افرادی هستند که مدت خوابشان بسیار بیشتر و در عوض هم افرادی هستند که بسیار کم خواب است مثلا یکی را می شناسم حداکثر خوابش 4 ساعت در شبانه روز است و یک نفر هم در خوزستان بود که بیش از سی سال است که هرگز خواب نرفته بر اثر حادثه ای که براش پیش امد دیگه خواب نرفته است. خسته می شود و استراحت می کند اما خواب نمی رود.

اصولا بدن ساعت خویش را بر اساس کار و خواب و بیداری شخص تنظیم می کند و چنانچه این معادله به هم بخورد ساعت بدن نیز دچار بی نظمی می شود و باعث بیخوابی شده و در روز نیز شخص کسل است و .....
اما بیخوابی که منشا اش عشق باشد شخص انرژی مثبت مضاعف پیدا می کند و نه تنها کسل نیست بلکه خیلی هم قبراق و سر حال است.
تمام تلاش خود را داشته باش که کارها را به روز کنی که شهریور ماه همیشه شلوغ است .

سلام
اینا را ولش کن
چند ساعت بخوابم بقیه اش هم بچسبم به کارهام که حسابی عقبم

ساناز دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 14:40 http://sanaz2020.blogsky.com

من هم که ساعت خوابم بگذره بدخواب میشم
فیلم هفت ماهگی خیلی اعصاب خرد کنه

این بدخواب شدن خیلی بد هست
تازگی شب که بدخواب بشم روز هم نمیتونم بخوابم
خیلی اعصاب خرد کن بود ... هنوز توی فکرشم

شاذه دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 18:40 http://moon30.mihanblog.com

من خیلی کم فیلم می بینم. فقط می خونم و می نویسم
تغییر دکور خیلی دوست دارم

من عاشق فیلم دیدن... خوندن... نوشتن... سرودن... شنیدن... حرف زدن
و ...

7min دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 19:15 http://7min.blogsky.com

این هفت ماهگی چی هست ؟ موضوعش ؟
والا من بودم میمردم از خواب ! چشمات درد میگیره

هفت ماهگی از حاملگی یک زن
دور از جونت
تازه همش هم چشم دوختم به مانیتور

The Conqueror Worm دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 22:20 http://lunacy.blogsky.com/

خوشحالم که بعد از انتظار و بی خوابی لحظات پر از شادی و عشق داری امیدوارم همیشه عاشقانه هاتون به راه باشد.


ممنونم دوست خوبم

قندک سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 14:15

(...دیشب کلی گل گفتیم و گل شنیدیم)

دیگه حالی به آدم می مونه؟ نه واللا
احوالی به آدم می مونه؟ نه بللا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد