روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه نوشت

سلام

پنجشنبه تون عسل

امروز از قرار عاشقانه خبری نیست.. اما فکر کنم تو هفته های بعدی به لطف خداوند خبرایی باشه

عوضش با تمام بالا و پایین روزگار هنوزم میشه لبخند زد


امروز صبح زود رفتم محضر و یک سری کار که پدرجان بهم محول کرده بودن را انجام دادم و برگشتم

سرراه هم یک جایی کیک تولد پدرجان را هماهنگ کردم

یک جای دیگه هم یک کفپوش مناسب برای ماشین جدید دیدم ... البته نخریدم چون فابریک نبود.. ولی شاید فردا دوباره یه سری بهشون زدم ببینم چیکار میتونن بکنن



پ ن 1 : هنوز هم کسی هست که مزاحم موبایل دیگران بشه؟؟؟؟

دیشب یه مورد داشتم که تازه مسیج هم میداد ... برام جالب بود


پ ن 2 : دیشب برایم نوشته بود: « دوستت دارم » برای بیان احساسم کم است...

منم براش نوشتم: این جمله را خوب درک میکنم چون خیلی وقت ها چیزی بیشتر از دوستت دارم ، دوستت دارم...

نظرات 1 + ارسال نظر
راحیل پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 10:45

خوش به حالت تیلو جان با این عشق شیرینت
عشق اینجوری همیشه آرزوم بوده ولی بهش نرسیدم

راحیل جانکم زندگی همش بالا و پایینه
هیچوقت یکسان نیست
همه عاشق که بشن زیبایی هایی وجود داره... سختی هایی هم هست
شاید من زیبایی ها را پررنگ میکنم که دلیل زندگیم زیباتر بشه
شما هم همین کارو بکن عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد